XXL Nutrition

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gevonden!
Potver wat een brinta/havermout.
Waarom houd jij je water inname bij?
Makkelijk, goed, snel. En vond ik leuk om een keer bij te houden om te kijken of ik wel genoeg binnen krijg.
Mooi doel, ben benieuwd!

Ja tijdens mijn zomercut ga ik wel even loggen ook om het voor mezelf overzichtelijk te houden.
Strak plan!
Mooie training man! Hoe voelde de Myo's voor barbell curl?

Lekker veel eten ook!:eating: Helaas wordt ik moddervet mocht ik zoveel gaan eten:sad:

Myo's voelen lekker met die oefening. Ik vind het bij deze lekkerder om ongeveer 8 reps te doen en myo-sets van 2 in plaats van 12 om 3.

En alles heeft zijn voordeel Marvin.. Ik zou liever wat minder eten en toch gainen ;)

Ja ik ga natuurlijk 3-5 sec zakken en knieën niet strekken om constante spanning te houden.

Dat is grofweg 5 seconden TUT per rep en dat maakt meer dan anderhalve minuut TUT waar een normale set niet meer dan een halve bedraagt.

Ik ben bereid meer te storten daar..........

Ik ga er nog één keer over mekkeren maar daarna is het aan jou om zelf te beslissen, maar ik zeg, locken die gewrichten. In alle boeken die ik ooit heb gelezen raden alle auteurs aan te locken, dus kan ik alleen maar concluderen dat de lockout een intrinsiek deel is van de ROM en hoeft/mag, ongeacht je doelen niet gemeden worden. Als je TUT wilt bevorderen doe je gewoon een rep meer, of je voert de intensiteit op door tempo of gewicht te variëren. Je hebt zoveel opties, maar nu maak je een verkeerde keuze imo, waar je later mss spijt van gaat hebben.

Ik ga er nog één keer over mekkeren maar daarna is het aan jou om zelf te beslissen, maar ik zeg, locken die gewrichten. In alle boeken die ik ooit heb gelezen raden alle auteurs aan te locken, dus kan ik alleen maar concluderen dat de lockout een intrinsiek deel is van de ROM en hoeft/mag, ongeacht je doelen niet gemeden worden. Als je TUT wilt bevorderen doe je gewoon een rep meer, of je voert de intensiteit op door tempo of gewicht te variëren. Je hebt zoveel opties, maar nu maak je een verkeerde keuze imo, waar je later mss spijt van gaat hebben.

Hmm toch wel een serieuze note.. En weet je wat, ik ga een keer niet eigenwijs doen en gewoon meteen iemand zijn advies aannemen. Merci.

Je genereert meer metabole stress door non lock trainingen. Het is een andere manier om spiergroei te stimuleren, maar niet zo effectief als de belangrijkste/grootste oefeningen met full rom aan te pakken en op korte/lange termijn gewicht aan de bar toevoegen. Voor de bij-oefeningen/kleinere oefeningen die volgen zou je het wel kunnen toepassen om de spiergroei potentie nog meer te vergroten.

Je genereert meer metabole stress door non lock trainingen. Het is een andere manier om spiergroei te stimuleren, maar niet zo effectief als de belangrijkste/grootste oefeningen met full rom aan te pakken en op korte/lange termijn gewicht aan de bar toevoegen. Voor de bij-oefeningen/kleinere oefeningen die volgen zou je het wel kunnen toepassen om de spiergroei potentie nog meer te vergroten.

Thanks voor de concrete uitleg!

Zoals meestal is het dus een beetje van beiden! :D

Vanmiddag die 100kg voor reps met squatten......... U vraagt wij draaien.

Ow in dat geval vraag ik 100 reps aan :trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Week 1 training 3 - RE Day - lower - 3-5 sec excentrisch; 1-2 sec concentrisch
RE squat - low bar back squat - 3 x 8
19 x 100 FUUUU :sad: (hele korte pauze op rep 14 en 17)
8 x 90 @ 8,5

RE GM/pull - romanian deadlift - 4 x 10
4 x 10 x 60
al minder last van extreme backpump dus volgende keer verhogen

Reverse hypers - walking dumbbell lunges - 3 x 8-12
24 stappen x 32
20 stappen x 40
20 stappen x 40 te lang rust gehad

Calf press on leg press - 15-25 + > 6 myo-sets
24 x 140 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5

Ghetto GHR - lying leg curl - 3 x 8-12
12 x 40 + 3 + 3

Barbell ab roll out - 1 x 8-12 + 4 myo-sets
12 x BW+5 kg + 3 + 3 + 3 + 2

Lying leg raise - 1 x 8-12 + 3 myo-sets
10 x BW + 2 + 2 + 2

Side laterals - 1 x 8-12 + 5 myo-sets
12 x 9 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3

Comment: 19 x 100 back squat mede mogelijk gemaakt door: (luisteren waard!)

http://www.youtube.com/watch?v=HrA2KLtAn1A

****ing sterk brah!! :D echt!

fail op 19 is bijna altijd psychologisch, heb ik ook al gehad :)

respect!

****ing sterk brah!! :D echt!

fail op 19 is bijna altijd psychologisch, heb ik ook al gehad :)

respect!

Thanks kerel! Ik baalde wel dat ik die 20 keer niet haalde.. :rolleyes:

Misschien over een paar weken weer eens proberen!

Ik ben blij dat jij er ook blij mee bent! :D

Thanks kerel! Ik baalde wel dat ik die 20 keer niet haalde.. :rolleyes:

Misschien over een paar weken weer eens proberen!

Ik ben blij dat jij er ook blij mee bent! :D

natuurlijk wat jij hebt gedaan is absoluut moord, gewoon doorreppen tot 14, dat doe je niet meer met 120 kg :D een 20 rep squat set hoort echt minuuuuuten te duren, met echt serieuze pauzes tussen de laatste 8 reps ofzo. Probeer het zo ook eens, een helemaal andere vorm van intensiteit ;)

Focking nice man.
Volledig verrot natuurlijk?
20 kan je ook beter breathing style doen.
Wel respect man :thumbs:
Karma komt eraan(als ik weer kan geven.)

ik wil ook squaten!!! sterke training! moest wel een burn hebben gegeven

Holy shit man, lekker sterk!!

natuurlijk wat jij hebt gedaan is absoluut moord, gewoon doorreppen tot 14, dat doe je niet meer met 120 kg :D een 20 rep squat set hoort echt minuuuuuten te duren, met echt serieuze pauzes tussen de laatste 8 reps ofzo. Probeer het zo ook eens, een helemaal andere vorm van intensiteit ;)
Oke! Heb je daar een filmpje van? Dan zou ik dat misschien eens kunnen proberen :D
Focking nice man.
Volledig verrot natuurlijk?
20 kan je ook beter breathing style doen.
Wel respect man :thumbs:
Karma komt eraan(als ik weer kan geven.)
Thanks kerel! Wat houdt voor jou breathing style precies in?

Ik wacht op je karma :)
ik wil ook squaten!!! sterke training! moest wel een burn hebben gegeven
Thanks! Ja zeker, eerst voelde ik de pomp in mijn quads rond rep 8 en na de 10e rep kwamen de hamstrings en glutes de burn vergezellen :roflol: Heb echt mijn complete benen gevoeld, met uitzondering van de kuiten. Ook de intrinsieke bilmusculatuur :o
Holy shit man, lekker sterk!!
Thanks! Was leuk om een keer te doen!

Awesome! Maar jammer van die 20e rep ;). Dat je de rest van de training nog kon voltooien na een dergelijke repout..

Awesome! Maar jammer van die 20e rep ;). Dat je de rest van de training nog kon voltooien na een dergelijke repout..

Ja jammer he.. Ik heb toen even gehuild in een hoekje en na 10 minuten ging het wel weer en ben ik verder gegaan :) Huilen doet een man goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Week 1 training 4 - ME Day - upper - 3-5 sec excentrisch; 1-2 sec concentrisch
ME main press - Wide grip bench press paused - 1 x 3 @ 100 % / 2 x 3 @ >90 %
1 x 3 x 102,5 PR
2 x 3 x 95 @ 9

weighted chin-up - 4 x 5-6
4 x 6 x BW (90) + 10 @ 8,5

ME press variant - seated dumbbell press - 3 x 5-6
6x26 (hold onderin)
6x26
6x24

barbell row volgens DY - 4 x 5-6
4 x 6 x 60
4 x 8 x 60 @ 5
Nieuwe techniek, voelt erg goed bij mijn lats

skullcrusher - 2 x 15-20
15 x 30
15 x 20

barbell curls - 1 x 8-12 + 5 myo-sets
8 x 35 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

side raise - 1 x 8-12 + 5 myo-sets
12 x 10 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3

bent over side raise - 1 x 8-12 + 4 myo-sets
12 x 9 + 3 + 3 + 3 + 3

Comment: Lekkere training. Blij met de WG paused bench. Die 102,5 was best pittig. Laatste training voor dat ik dinsdag met de enige echte Victor Mooren ga trainen :)

lekker man die bench

Mooie bench, gaat lekker.

Breathing style: doe je reps tot je niet meer kan, paar keer ademhalen terwijl je het gewicht niet teruglegt oid, paar reps doen (vaak 3-5 ) tot je niet meer kan igg, paar keer ademhalen en weer door totmje je aantal reps gehaald heb.

Bedankt! Ging ook erg lekker. Hij wordt wel zwaar zo met die 3 - 5 seconden zakken..
Mooie bench, gaat lekker.

Breathing style: doe je reps tot je niet meer kan, paar keer ademhalen terwijl je het gewicht niet teruglegt oid, paar reps doen (vaak 3-5 ) tot je niet meer kan igg, paar keer ademhalen en weer door totmje je aantal reps gehaald heb.

Aah ja thanks! Paar keer ademhalen, hoe vaak doe jij dat? Misschien een keer myo reps doen op squat :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven