Ben benieuwd! Succes vandaag!
Succes!
Bedankt beiden
Ik ben ook erg benieuwd!
---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------
Full body training met Victor Mooren
Squat
5 x 60
5 x 100
5 x 110
2 x 5 x 120
5 x 125 @ RPE 9 / 9,5 VPR
Zag er solide uit volgens Victor
Deadlift
5 x 60
5 x 100
5 x 120
5 x 130
4 x 130 @ RPE 10 PR (nieuwe techniek)
Schoenen uit. Hier een andere techniek aangeleerd gekregen en geprobeerd zo explosief mogelijk omhoog te gaan. Pure zwakte van rugextensoren (hoog lumbaal, laag thoracaal) door altijd anders te liften. Misschien binnenkort eens filmen om te checken of ik nog steeds goede techniek heb. Dit voelde nu echt vele malen beter in plaats van alleen een onderrug pomp.
Bench press (volgens Victor niet wide grip)
5 x 40
5 x 60
5 x 85
2 x 5 x 82,5 @ RPE 6
Pink op de middelste ring was voorheen voor mij wide grip. Victor vond van niet, dus ik heb dat aangepast. Reps ook op snelheid en explosiviteit.
Myo-sets van 1 x 25 + 4-6 myo-reps van 5 herhalingen
Incline pec deck
Chest supported machine row
Cable side raise
Seated face pulls
Rope pushdowns
Cable curl
Leg extensions
Lying leg curl
Comment: eigenlijk hoorden de squat en deadlift op dezelfde RPE-schaal, maar Victor probeerde mij te motiveren om toch mijn grens op te zoeken tot dat ik geen juiste techniek meer kon handhaven. Dat was vooral bij de deadlift het geval. De gewichten van de myo-sets zijn niet boeiend.
Ik vond het mooi om te zien hoe eenvoudig en explosief Victor zijn lifts waren met ruim meer gewicht dan het mijne. Dat is niet iets wat ik veel zie in mijn gym. Erg vet
Na het trainen een pannekoek gemaakt voor beiden en nog even nagezeten / nagepraat. Leuk om eens een keer met iemand te praten die nog vele malen meer heeft gelezen en die ook veel meer ervaring heeft.
Als het goed is ga ik op een nog te bespreken datum naar zijn homegym om een meer powerlift gerichte training neer te zetten.
Al met al een hele leuke ervaring en een aardige gozer
Voeding van vandaag is een beetje eentonig, maar prima om op te trainen
Ontbijt (08.30)
120 gr brinta
25 gr isolaat
500 gr magere kwark
Lunch / pre-workout (13.30)
140 gr havermout
400 ml halfvolle melk
25 gr isolaat
1 scoop Assault
Diner / post-workout (18.00)