Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus het is een soort pannekoek van haver en eieren en melk? gemalen haver of gewoon?

De pannekoek is mijn grote vriend! Door dat ding kom ik aan mijn dagelijkse macro's.Pannekoek ziet er eigenlijk lekker uit, wil ik ook wel eens maken als ik eens te weinig tijd heb om een 'ecte' post-workout te eten.
Zat Menno Henselmans ook niet hier op DBB?

Thanks! Ik was er zeer contect mee, er zat zelfs nog een rep in de tank.
FTIO, ik heb het lang verzwegen maar ik snap echt niks van hoe jij je trennings logtkun je in ruil voor karma eens uitleggen wat daar nu eigelijk staat?
![]()
Ik discussieer graag met je! Mag ook via PM.ME main press - flat grip bench press
3 x 110 @ 9 PR
5 x 90 8
nog een setje 110 gedaan, maar het voelde niet verantwoord in mijn elleboog en schouder.
weighted chin-up - 4 x 5-6
6 x BW weighted maar toch BW?
6 x BW
6 x BW
6 x BW
ME press variant - seated dumbbell press - 3 x 5-6
X
barbell row volgens DY - 4 x 5-6
12 x 60
10 x 65
10 x 67,5
10 x 67,5 @ 8
Nieuwe techniek, voelt erg goed bij mijn lats
skullcrusher - 2 x 15-20
20 x
20 x
barbell curls - 1 x 8-12 + 5 myo-sets
20 x + 4 myo-sets van 5
side raise - 1 x 8-12 + 5 myo-sets
12 x + 4 myo-sets van 3
bent over side raise - 1 x 8-12 + 4 myo-sets
12 x
12 x
Alles in rood is onduidelijk, de rest snap ik, en dan ook nog, wat is een AMRAP?

ff verbeteren!Haha ja. Drink altijd thee, maar ben niet zo opelijkals jij Marvin
Nu tentamen maken over wervelkolompathologie en begin van de avond lekker ME - upper!

Klopt! Maar drie keer havermout is ook erg eentonig voor mij en brinta krijg ik veel sneller weg. Met mijn gehele ontbijt ben ik 10 minuutjes bezig.
Thanks!Ik eet nu 3 bakken havermout per dag, geen moeite mee. Als ik ziek ben leef ik erop haha
---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
+1
FTIO, waarom doe je low-bar squats?
Doe ze zelf ook maar puur omdat de bar daar fijner ligt.
Ik zie dat je een 2.5kg voorloopt op mij met je bench, heb weer wat te doen xd
Mooie lb training ook.
Ik denk dat dit je ook wel gaat lukken.