magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook nog een beginner, doe beide varianten in mijn upper/lower routine. Ene keer conventioneel en andere keer romanian. Dan maar de gulden middenweg.
Was yates row niet achterhaald dat het niet een van de beste oefeningen is?

Goeie training maat.
Hoe doe je die side raises op de bench?
Als stelregel pas ik het toe op assistance oefeningen. Maar het moet ook praktisch haalbaar zijn.Sterke training man, vraagje.. is er een reden dat je voor sommige oefeningen myo sets gebruikt en voor andere niet?
Ja klopt. Ik heb de laatste set apart, omdat ik alleen van die set de RPE-schaal toepas. De sets daarvoor zit ik nog lager in de schaal en zijn daarom ook niet interessant.Das gewoon 5x5x100 en 4x6x80? Lekker zo'n stroom apen in je gym trouwens.

Lekkere training jammer van het volk, Tja je moet zo maar denken ze blijven meestal wel bij de squat racks vandaan
Fluorescerende shirtjes XD

Wat is er mis met fitnesshandschoenen..Toevallig nog fitness handschoenen gezien om het plaatje compleet te maken?![]()

Geen idee, niet op geletToevallig nog fitness handschoenen gezien om het plaatje compleet te maken?![]()

Wat is er mis met fitnesshandschoenen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice training! En je ogen uitgekeken volgens mij haha
Bench op 60 graden incline. Met mijn borst op het bankje liggen. Schoudergordel naar achter en onder trekken en vasthouden. Dan side raises doen memet dr handpalmen recht naar onder. Daar let ik goed op, dat ik niet compenseer tijdens de oefening door de positie van mijn schoudergordel te veranderen of mijn in- of externe rotatie van mijn hand te wijzigen.
Voor de grap eens opgeschreven wat allemaal een volume persoonlijk record is, normaal gesproken doe ik dat niet.Herkenbaarherkenbaar, volgde een keer helemaal een gesprek tussen 2 mannen, maar naar de grond gekeken en geprobeerd ze niet uit te lachen![]()

Dat was het zaterdagmiddag wel. Vandaag viel het mee raar genoeg.Dierentuin gym?
Heb zelf ook altijd een hekel aan dat soort lui. Terwijl ik daar eigenlijk helemaal niet mee bezig moet zijn.
Waarom geen ab-rolls gedaan?