- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het ook.Wide grip bench is niet per se inherent aan elbows out hoor. Maar het is maar net wat jij dan verstaat onder "elbows out".
Was gewoon zomaar een vraag. Ik snap überhaupt niet waarom je (op wat voor manier dan ook) zou benchen met de intentie om de borstspier en front delts te trainen, maar misschien zit ik daarvoor in de verkeerde sectie![]()
Ik hoop niet dat jij je het verbeeldtZaten jou chins niet wat hoger, of verbeeldt ik me dat?
Veder wel mooie training.

Sterke squat in verhouding tot je deadlift eigenlijk. Hoe ga je ja LB bijtrekken vorm geven? 2 LB dagen met ene dag squat, andere dag DL?
Vind het desalniettemin een sterke training hoor!
Welke pre-workout had je genomen?

Sterke BoR ook man, wat betekent die deadstop? zelfde als een deadlift, op de grond leggen na elke rep?
90 kilo op je pandlay? nice
lekkere oefening trouwens, vorige week voor 't eerst gedaan.
succes deze zware week!

Ben een tijdje uit je log geweest, maar vanwaar ineens dat lage volume?
Periodisatieschema van de baan gegooid. Practical Programming gelezen en nu de beginnersgains nog uitmelken. Dit is het 'somewhat more complicated beginners scheme' zoals Mark dat zelf zegt. Met lineaire progressie dus.
Zodra ik ongeveer 2 of 3 keer een back-off periode heb gehad, zal ik overstappen naar iets dergelijks als de Texas Method of een soortgelijk schema met wat hypertrofie werk ernaast. Wel minimaal.