XXL Nutrition

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Kort maar wel vreemd om te zien dat jij op kracht gaat trainen :trollface:
Het ligt iets anders dan dat. Ik ben nu bezig mijn beginnersgains maximaal uit te melken. In een later stadium is er ruimte voor andere repranges.

Dit is in mijn opinie de beste manier om dat te doen, ongeacht of het nu 3, 5 of 10 reps zijn per set.
Lekker basic train idd. Voeding ziet er mooi uit, veel eten. Vind je 1kg in 1,5 week niet net ff veel gegained? Ik vraag me af of je met een iets kleiner overschot aan cals minder vooruitgang zal boeken in de gym. Merk je er trouwens iets van dat je zoveel zuivel in je dieet hebt aan vocht/huid/vet?

Klopt, het is inderdaad best veel. Waarschijnlijk was het een foute meting / vanwege omstandigheden. Vandaag woog ik 91.1 op de wekelijkse meting en dat betekend 0.5kg in twee weken tijd. Die andere meting was een tussentijdse meting, om wat meer perspectief te geven. Met de gegevens van vanochtend bleek die 91.6 dus een uitschieter / meetfout.

Ik merk niet heel veel van de zuivel afgezien van een beetje een opgezette buik 's ochtends als ik fruit erbij eet. Ik heb altijd al kwark gegeten en melk gedronken, dus ik weet niet anders. Ik ben wel van plan om het tijdens de cut zo in te vullen dat het minimaal blijft. Het is alleen zo'n ontzettend fijne, goede en goedkope bron van eiwitten en kcal.

Klopt, het is inderdaad best veel. Waarschijnlijk was het een foute meting / vanwege omstandigheden. Vandaag woog ik 91.1 op de wekelijkse meting en dat betekend 0.5kg in twee weken tijd. Die andere meting was een tussentijdse meting, om wat meer perspectief te geven. Met de gegevens van vanochtend bleek die 91.6 dus een uitschieter / meetfout.

Ik merk niet heel veel van de zuivel afgezien van een beetje een opgezette buik 's ochtends als ik fruit erbij eet. Ik heb altijd al kwark gegeten en melk gedronken, dus ik weet niet anders. Ik ben wel van plan om het tijdens de cut zo in te vullen dat het minimaal blijft. Het is alleen zo'n ontzettend fijne, goede en goedkope bron van eiwitten en kcal.

Oh, halve kg in 2 weken sounds about right. Ik bedoel zomer komt er ook weer aan heh :p Ja ik weet ook niet beter, maar ben wel benieuwd of het effect heeft als ik zuivel eruit gooi. Misschien de laatste 3 weken van mn cut ofzo.

Oh, halve kg in 2 weken sounds about right. Ik bedoel zomer komt er ook weer aan heh :p Ja ik weet ook niet beter, maar ben wel benieuwd of het effect heeft als ik zuivel eruit gooi. Misschien de laatste 3 weken van mn cut ofzo.

En wat gaan die drie magische weken dan jou opleveren? :o

Ik zou het dan voor een langere periode schrappen, zoals tijdens de gehele cut.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SQUATS - HIGH BAR
warming up
120 x 5 x 3 VPR

BENCHPRESS
warming up
96,25 x 5 x 3 vrij easy

BACK EXTENSION
BW + 2,5 x 10 x 3 VPR

PULL UPS - WIDE GRIP
BW x 11
BW x 9
BW x 7
27 reps VPR

Comment: Getraind met een vriend van me. Relaxte training. Achteraf nog wat rope extensions en seated curls, maar niks geks. :)

Lekkere squat man !

Niet gek kerel.

• Like
Waarderingen: FTIO
Nice squat, gaat lekker zo!

• Like
Waarderingen: FTIO
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SQUATS - HIGH BAR
warming up
122,5 x 5 x 3 VPR goede diepte

PRESS
warming up
57,5 x 5 x 3 nog best wat snelheid

BENT OVER ROW
warming up
70 x 5 x 3 heel veel snelheid

FACE PULLS
warming up
32 x 10 x 3
32 x 9 + 1

Comment: Nog steeds lekkere korte trainingen. Ik heb vertrouwen in de 125 kg squat van komend weekend. Bent over row sinds vandaag in het schema gedaan. Eerst even opbouwen met 5 kg per training, tot ongeveer 85 en dan kleinere stappen maken. Face pulls waren lekker :)

Lekkere press ook! volgende keer 60?

En wat gaan die drie magische weken dan jou opleveren? :o

Ik zou het dan voor een langere periode schrappen, zoals tijdens de gehele cut.

Heb wel vaker gelezen dat competitors het doen. Moet er nog even verder naar kijken maar zuivel in de cut in de laatste maand wordt vaak geassocieerd met onderhuids vocht vasthouden en een vettige huid. Zitten ook relatief veel suikers in zuivel.

Lekkere press ook! volgende keer 60?
Thanks.

Ja, over één training weer een press en dan de 60 inderdaad. :)

Heb wel vaker gelezen dat competitors het doen. Moet er nog even verder naar kijken maar zuivel in de cut in de laatste maand wordt vaak geassocieerd met onderhuids vocht vasthouden en een vettige huid. Zitten ook relatief veel suikers in zuivel.

Ja, maar wat ga je voor (blijvend) resultaat boeken met drie weken, wanneer je het direct erna weer oppakt als vanouds? En doe je dat niet, is het geen drie weken meer.

En of die associatie juist is of in proportie met de hoeveelheid en hoe hard het wordt geroepen betwijfel ik ten zeerste. Verder maken die suikers natuurlijk niks uit.

Die squat gaat echt goed man ! Facepulls echt een heerlijke oefening :D

Mag ik niet ontkennen idd.
Nice squat mijn vpr van 5x5 120 verbroken.

5 sets across is weer zwaarder dan 3 sets across, dus in principe niet.

Als ik nou 3 sets across zou doen met 130 dan is het wel verbeterd ja. 120x5x5 dan kan je ook 122,5x5x3 ;)

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Die squat gaat echt goed man ! Facepulls echt een heerlijke oefening :D

Bedankt! Lineaire progressie :thumb: Got to love it.

Ik ben blij dat ik weer een stap terug heb gedaan en over ben gestapt naar deze manier van trainen.

Eerst de basiskracht krijgen en dan pas meer overgaan op specifiekere doelen en wensen. De basiskracht was nog niet maximaal uitgemolken.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Ik zoek een nieuwe lange trainingsbroek. Dus als iemand de gouden tip heeft! Graag.

Wat prefereer je FTIO, high-bar of low-bar squats?

De front squat staat zo ver weg! :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven