FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Het ligt iets anders dan dat. Ik ben nu bezig mijn beginnersgains maximaal uit te melken. In een later stadium is er ruimte voor andere repranges.Kort maar wel vreemd om te zien dat jij op kracht gaat trainen![]()
Dit is in mijn opinie de beste manier om dat te doen, ongeacht of het nu 3, 5 of 10 reps zijn per set.
Lekker basic train idd. Voeding ziet er mooi uit, veel eten. Vind je 1kg in 1,5 week niet net ff veel gegained? Ik vraag me af of je met een iets kleiner overschot aan cals minder vooruitgang zal boeken in de gym. Merk je er trouwens iets van dat je zoveel zuivel in je dieet hebt aan vocht/huid/vet?
Klopt, het is inderdaad best veel. Waarschijnlijk was het een foute meting / vanwege omstandigheden. Vandaag woog ik 91.1 op de wekelijkse meting en dat betekend 0.5kg in twee weken tijd. Die andere meting was een tussentijdse meting, om wat meer perspectief te geven. Met de gegevens van vanochtend bleek die 91.6 dus een uitschieter / meetfout.
Ik merk niet heel veel van de zuivel afgezien van een beetje een opgezette buik 's ochtends als ik fruit erbij eet. Ik heb altijd al kwark gegeten en melk gedronken, dus ik weet niet anders. Ik ben wel van plan om het tijdens de cut zo in te vullen dat het minimaal blijft. Het is alleen zo'n ontzettend fijne, goede en goedkope bron van eiwitten en kcal.

Ja ik weet ook niet beter, maar ben wel benieuwd of het effect heeft als ik zuivel eruit gooi. Misschien de laatste 3 weken van mn cut ofzo.

Goeie!