AndroidHealthClinic

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nou zeg ik mag ook nooit meedoen :(

Had je daar vroeger ook al last van? :o

Dieet van vandaag gaat de prullenbak in. Paasbrunch en later een verjaardag waar enorm lekkere chocoladetaart wordt geserveerd! En om dat allemaal te toppen: Indonesisch eten!

Die plaatjes hier man :roflol:
Geniet van je brunch!

Thanks! Welke oefening(en) bedoel je met relatief lichte gewichten? Vooral de lowerbody?
Ik doelde inderdaad op de lowerbody movements en dan met name de deads.

Al weet ik natuurlijk wel dat je de oefeningen tot in de perfecttie probeert uit te voeren of uitvoert

Bij mij is het atm 80kg met mini wheels van 58-59cm en een sq van 200kg en dl van 220kg
Had je daar vroeger ook al last van? :o

Dieet van vandaag gaat de prullenbak in. Paasbrunch en later een verjaardag waar enorm lekkere chocoladetaart wordt geserveerd! En om dat allemaal te toppen: Indonesisch eten!
Goh wat herkenbaar..echter ben ik gister al begonnen met pannenkoeken en mc donalds. Geniet ervan! Dinsdag weer back on track!

Die plaatjes hier man :roflol:
Geniet van je brunch!
Thanks!
Ik doelde inderdaad op de lowerbody movements en dan met name de deads.

Al weet ik natuurlijk wel dat je de oefeningen tot in de perfecttie probeert uit te voeren of uitvoert

Bij mij is het atm 80kg met mini wheels van 58-59cm en een sq van 200kg en dl van 220kg
Goh wat herkenbaar..echter ben ik gister al begonnen met pannenkoeken en mc donalds. Geniet ervan! Dinsdag weer back on track!

Ja diëten rond deze dagen is erg lastig. En ik houd mezelf altijd voor dat die paar dagen nagenoeg geen lange termijn invloed gaan hebben op mijn vorderingen :o

Maar wat betreft de LB heb je gelijk. Tijd lang mezelf ook niet uitgedaagd om goed aan te pakken. Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen in het komende jaar. Over een jaar moet er toch wel 5x140 squat en 5x160 / 170 inzitten..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SQUATS - HIGH BAR
warming up
127,5 x 5 x 3 VPR!
nul grinders, goede diepte!

BENCHPRESS
warming up
100 x 5 x 3 VPR!
Best pittig.

BACK EXTENSION
warming up
5 x 10 x 3 VPR

CHIN-UPS
warming up
Beide stations bezet, dus dan maar lat pull down met supinated grip:
45 x 10
95 x 10 x 2
95 x 9

Comment: Ondanks dat ik tevreden ben met de 127,5 kg op de squat en bleef ik mooi rechtop en mijn kont zakte ongeveer 10-15 centimeter onder parallel, voel ik toch dat deze trainingen aardig belastend beginnen te worden. Ondanks dat ik genoeg eet en goed slaap. Achteraf had ik ook echt een beetje een dipje van een half uur. Even in de gaten houden dit.

Pre workout maaltijd was:
120 gr brinta
20 gr isolaat
50 gr chocolade :o

3 vprs ! :eek: lekker man !!

50g chocolade (eitjes)?
Congrats met de vpr..die 5x140kg wordt binnenkort vast vermorzeld!

Bedankt kerel! Lang leven lineaire progressie.

Wel moet ik erbij vermelden dat de back extension 'net nieuw' is en ik voorlopig dus nog kan verhogen.

50g chocolade (eitjes)?
Congrats met de vpr..die 5x140kg wordt binnenkort vast vermorzeld!

50 gr chocolade paashaas :o

Thanks! Ja we gaan het zien! Vrijdag eerst 130. Ik denk dat mijn 5RM misschien wel rond de 140 ligt. Dit zijn natuurlijk allemaal drie sets across.

Mmm indonesisch :meal:

Je bent goed aan t knallen op die squat de laatste tijd man. Ben benieuwd hoe lang je dit vol kan houden. Hoe zit je qua BF gains?

Mmm indonesisch :meal:

Je bent goed aan t knallen op die squat de laatste tijd man. Ben benieuwd hoe lang je dit vol kan houden. Hoe zit je qua BF gains?

Ja joh, drie borden vol opgegeten en nog wat maiskoeken en risolles :meal:

Vet gains blijven binnen de perken tot nu toe. Ik schat mezelf op 12-13%. 's Ochtends en bijvoorbeeld na het trainen zie ik nog goed mijn obliques / serratus / rect. abdominus.

Hetgeen wat ik nog het meest merk is dat ik meer acne op mijn bovenrug heb sinds de bulk (elke dag 4000 kcal). De cut wordt ingezet zodra:

1. mijn vetpercentage te hoog wordt (>14%)
2. ik 's ochtends 94 kg weeg
3. het eind mei / begin juni is.

Ik ga kijken hoe mijn huid reageert op een cut met zo min mogelijk melkproducten of helemaal geen, als dat lukt.

"Sleep like android" app gedownload en wat is dat een chille app om je slaap te monitoren!

Echt geweldig! Als er vraag maar is type ik vanavond misschien het een en ander uit, over hoe werkende mechanisme achter de app.

Ik ben in ieder geval in tijden niet zo chill en uitgerust wakker geworden met dezelfde 8 uur slaap.

"Sleep like android" app gedownload en wat is dat een chille app om je slaap te monitoren!

Echt geweldig! Als er vraag maar is type ik vanavond misschien het een en ander uit, over hoe werkende mechanisme achter de app.

Ik ben in ieder geval in tijden niet zo chill en uitgerust wakker geworden met dezelfde 8 uur slaap.
Klinkt interessant! I'm in!:D

SQUATS - HIGH BAR - 80% OF MONDAY
warming up
102,5 x 5 x 3
lekker vlot, minuutje rust in plaats van drie.

PRESS
warming up
61,25 x 5 x 3 VPR!
Best pittig.

DEADLIFT
warming up
5x 145 VPR!
145 was oude 1RM

FACEPULLS
warming up
36 x 10 x 2 VPR
36 x 8 x 2
40 seconden rust. Prima.

Comment: Lekkere train! :) Blij met de VPR's.

Ik kijk wel even of ik het van de week ergens kan uittypen. Anders kan je 'sleep like android' ook gewoon Googelen ;)

Bots !! Al die VPR's, top !

Lekker man, op de deads nog een pr zetten na de squats.

Het regent (V)PR's hier!

Ja joh, drie borden vol opgegeten en nog wat maiskoeken en risolles :meal:

Vet gains blijven binnen de perken tot nu toe. Ik schat mezelf op 12-13%. 's Ochtends en bijvoorbeeld na het trainen zie ik nog goed mijn obliques / serratus / rect. abdominus.

Hetgeen wat ik nog het meest merk is dat ik meer acne op mijn bovenrug heb sinds de bulk (elke dag 4000 kcal). De cut wordt ingezet zodra:

1. mijn vetpercentage te hoog wordt (>14%)
2. ik 's ochtends 94 kg weeg
3. het eind mei / begin juni is.

Ik ga kijken hoe mijn huid reageert op een cut met zo min mogelijk melkproducten of helemaal geen, als dat lukt.

Sounds like a plan! Melkproducten? Oh, /discuss :p j/k.

Lekkere press.

Thanks!
Lekker man, op de deads nog een pr zetten na de squats.
Ja! De squat was gelukkig licht.
Het regent (V)PR's hier!

Hahahaha :roflol:
Sounds like a plan! Melkproducten? Oh, /discuss :p j/k.

Lekkere press.
We gaan het proberen!

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven