XXL Nutrition

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SQUATS - HIGH BAR
warming up
130 x 5 x 3 VPR!

BENCHPRESS
warming up
101,25 x 5 x 3 VPR!

BACK EXTENSION
warming up
7,5 x 10 x 3 VPR

PULL UPS
warming up
BW x 10
BW x 9
BW x 8,5
Totaal reps 28,5 VPR

Comment: Lekkere train. Kort en intensief. Laatste reps van de laatste twee sets squat waren een beetje grinders. Gelukkig maar een beetje. Van het weekend goed herstellen en volgende week knallen om alles records weer verder te pushen!

Kort maar krachtig, not bad bro. Kracht is zeer netjes.
Hoe is je shape voor de moment? :)

Kort maar krachtig, not bad bro. Kracht is zeer netjes.
Hoe is je shape voor de moment? :)

Thanks! En shape is goed. Ik ben niet meer mijn normale droge zelf (10-11%), maar mijn fysiek straalt wel kracht uit hoor ik van anderen.

Zoals ik eerder ook al noemde, 's ochtends en na het trainen zie ik de serratus, side obliques nog zitten als ik ze aanspan en de triceps horse shoe is ook nog niet ondergesneeuwd :)

Vandaag lekker bingen! Eens in de zoveel tijd moet dat kunnen! Lekker naar Amsterdam.

Thanks! En shape is goed. Ik ben niet meer mijn normale droge zelf (10-11%), maar mijn fysiek straalt wel kracht uit hoor ik van anderen.

Zoals ik eerder ook al noemde, 's ochtends en na het trainen zie ik de serratus, side obliques nog zitten als ik ze aanspan en de triceps horse shoe is ook nog niet ondergesneeuwd :)

Vandaag lekker bingen! Eens in de zoveel tijd moet dat kunnen! Lekker naar Amsterdam.
Klinkt goed gozer! Ik heb gister mijn binge gehad! Vandaag low carb, want ga toch niks doen met koningsdag (heb oproepdienst van mijn werk).

Geniet ervan!:thumbs: Erg mooie training wederom trouwens, lekker veel VPR's!

Klinkt goed gozer! Ik heb gister mijn binge gehad! Vandaag low carb, want ga toch niks doen met koningsdag (heb oproepdienst van mijn werk).

Geniet ervan!:thumbs: Erg mooie training wederom trouwens, lekker veel VPR's!

Thanks Marvin, genoten werd er! Het was episch..

Kolere je kracht blijft maar vooruit gaan !!

SQUATS - HIGH BAR
warming up
132,5 x 5 x 2 VPR!
132,5 x 4 laatste "fail" zie comment

PRESS
warming up
62,5 x 5 x 3 VPR!
Best pittig.

BENT OVER ROW
warming up
80 x 5 x 3 VPR easy

FACEPULLS
warming up
36 x 10 x 3
36 x 7
37 reps met 40 seconden rust: VPR

Comment: Squat ging lekker! Laatste rep van de laatste set wilde ik goed diep. Daardoor raakte ik verdomme de safety bars waardoor ik spanning en focus verloor. Ik hou hem te goed om vrijdag te verpulveren!

Ik voelde wel een directe, lichte strain op mijn hamstring rechts. Dus nadien nog even 10 minuten uit gefietst en aankomende woensdag de deadlift even over slaan misschien.

Overall zeer tevreden, zeker na afgelopen weekend :)

Goed bezig gozer, lekker.

• Like
Waarderingen: FTIO
Echt elke training een PR he ! Beest

• Like
Not bad. Heb hetzelfde probleem met de saftey bars...

• Like
Heel herkenbaar, die safety bars.
Bij m'n laatste rep van afgelopen squatsessie ook gehad. Gelukkig had arnodsi het allemaal gezien & kon hij wat spotten.

SQUATS - HIGH BAR - 80% OF MONDAY
warming up
105 x 5 x 2

BENCHPRESS
warming up
102,5 x 5 x 3 VPR!
Best pittig.

PENDLAY ROW
warming up
85 x 5 x 3 VPR

CHIN UPS
warming up
BW x 11
BW x 10
BW x 8
geen VPR

Comment: Squat ging vlot met 1 - 2 minuutjes rust tussendoor. Benchpress begint aardig pittig te worden. Pendlay row gepakt in plaats van deadlift. Ik had na het squatten afgelopen maandag een lichte strain in mijn hamstring, rechts. Nu voel ik daar niks meer van, maar vanuit het fysiologisch herstel leek het mij niet verstandig om een persoonlijk record te gaan zetten op de deadlift vandaag. Chin ups vielen een beetje tegen.. Waarschijnlijk door de Pendlays vooraf, maar volgende keer beter.

Wat voor programma volg je? Ziet er aardig KIS uit, maar wel rewarding heb ik het gevoel.

Moet zeggen dat ik tijdje terug een post van je hier las met je comments on how to deadlift. Ben daarna maar eens kritisch naar mijn eigen gaan kijken, bleek dat ik ook veel te veel vanuit de rug tilde. Dus nu 20kg minder maar wel meer hamstring/quad activation. :)

Ga zo door iig! :D

Wat voor programma volg je? Ziet er aardig KIS uit, maar wel rewarding heb ik het gevoel.

Moet zeggen dat ik tijdje terug een post van je hier las met je comments on how to deadlift. Ben daarna maar eens kritisch naar mijn eigen gaan kijken, bleek dat ik ook veel te veel vanuit de rug tilde. Dus nu 20kg minder maar wel meer hamstring/quad activation. :)

Ga zo door iig! :D

Ah kijk je bent hier ook!

Wat houd KIS in?

Het is het beginners full body schema van Mark Rippetoe uit Practical Programming. Dus lineaire progressie, elke training verhogen.

Ah kijk je bent hier ook!

Wat houd KIS in?

Het is het beginners full body schema van Mark Rippetoe uit Practical Programming. Dus lineaire progressie, elke training verhogen.

Haha jij ik lees af en toe nog wel mee. Heb zo mijn periode's haha! :P KIS = Keep it Simple!

Ben zelf ook ietsje meer back to basics gegaan. In ieder geval van de 4 sets afgestapt en terug naar 3x8, nu 3x12. Eerste oefening (compound) was vorige 8 weken 5x5 nu piramide. Bevalt allemaal prima. Misschien ook nog maar eens helemaal back to basics, wie weet..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven