GetThaYayo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training man, heerlijk om te zien al die VPR's bij jou![]()

Morgenmiddag 140 squat en 90 pendlay row.
Vandaag weer even aan mijn cut schema gezeten.. Ik ben heel benieuwd hoe mijn eerste cut ooit mij gaat bevallen
Ik ga toch niet kiezen voor IF, maar voor 4 maaltijden verspreid over de dag. Als hij af is, zal ik voedingsschema en trainingsschema hier posten.

Ook voor het eerst aan het cutten?
bij mij gaat het veel te snel..

Ah de eerste keer cutten..even stuntelig als de eerste keer coïtus.
Je plant alles mooi vooraf, je hoopt dat je het goed doet om dan tot het besef te komen dat je er eigenlijk nog niets van begrijpt.
al doende leert men bro..al doende leert men.

Ik heb ook genoeg kennis om mij heen die mij kan bijsturen zowel op het forum als erbuiten 
Haha mooie vergelijking
We gaan het zien Massief! Ik ben eigenlijk niet van plan om te gaan stuntelenIk heb ook genoeg kennis om mij heen die mij kan bijsturen zowel op het forum als erbuiten
Dus houd me goed in de gaten tussen juni en augustus!
Nog niet. Over +- 1 maand.
Ik ga het strikt en uitgebreid bijhouden. Dus het is monitoren, interpreteren en eventueel dan bijsturen
Dat geldt volgens mij voor iedereen die zowel bulkt als cut.
Dat je berekeningen vooraf in één keer goed zijn is erg klein, vind ik. Een accurate calculator voor energiebehoefte bestaat in mijn opzicht niet. Alleen maar schattingen. Je kan wel in de buurt komen door goed te wegen en te meten (zowel jezelf, als je eten) en dan de bovenstaande drie principes te hanteren in die volgorde.
Press viel een beetje tegen, wie weet haal ik hem vrijdag wel. Ik zou voor de press het liefst opstapjes van 0,5 kg per keer doen.je plannen klinken goed en goed doordacht, ik ben benieuwd hoe je eerste cut gaat en wat je ervan leren zal.
Lekkere train, zeker die Pendlays. Zonde van je press.
Ik moest echt even denken wat brackets nu waren *oeps*.
Succes met de fijn en met de vloeibare hapjes![]()
Balen van de press inderdaad! Maar verder weer alleen maar VPR's!
Gaat als een trein hier! Ben benieuwd wat je reguliere cut aanpak gaat doen. Hoewel 4 meals ook weer niet super regulier is..![]()
Nu ben ik wel enorm ****ed. Vanochtend zijn er een paar brackets opnieuw geplakt en nog het e.e.a. gedaan aan werk. Ik verga dus nu al van de pijn en heb maar een half bord avondeten opgegeten. Morgen maar even improviseren met warme havermoutpapjes om toch wat binnen te krijgen.
Havermout, whey en melk in de blender, kan je 't bijna door een rietje naar binnen werken.