Fitness Seller

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training man, heerlijk om te zien al die VPR's bij jou :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Lekkere training man, heerlijk om te zien al die VPR's bij jou :D

Thanks! Als motivatie voor je bulk straks :D

Nee, maar even serieus, al die VPR's zijn heerlijk. Wanneer ik vastloop zal ik de gewichten voor deze cycle wel even naast de gewichten aan het eind van de cycle zetten.

• #1.023
Morgenmiddag 140 squat en 90 pendlay row.

Vandaag weer even aan mijn cut schema gezeten.. Ik ben heel benieuwd hoe mijn eerste cut ooit mij gaat bevallen :o

Ik ga toch niet kiezen voor IF, maar voor 4 maaltijden verspreid over de dag. Als hij af is, zal ik voedingsschema en trainingsschema hier posten.

Morgenmiddag 140 squat en 90 pendlay row.

Vandaag weer even aan mijn cut schema gezeten.. Ik ben heel benieuwd hoe mijn eerste cut ooit mij gaat bevallen :o

Ik ga toch niet kiezen voor IF, maar voor 4 maaltijden verspreid over de dag. Als hij af is, zal ik voedingsschema en trainingsschema hier posten.

Wat heeft je doen tegenhouden bro?

Ook voor het eerst aan het cutten?
bij mij gaat het veel te snel..

• Like
Waarderingen: FTIO
  • #1.027
Ook voor het eerst aan het cutten?
bij mij gaat het veel te snel..

Nog niet. Over +- 1 maand.

Ik ga het strikt en uitgebreid bijhouden. Dus het is monitoren, interpreteren en eventueel dan bijsturen ;)

Dat geldt volgens mij voor iedereen die zowel bulkt als cut.

Dat je berekeningen vooraf in één keer goed zijn is erg klein, vind ik. Een accurate calculator voor energiebehoefte bestaat in mijn opzicht niet. Alleen maar schattingen. Je kan wel in de buurt komen door goed te wegen en te meten (zowel jezelf, als je eten) en dan de bovenstaande drie principes te hanteren in die volgorde.

Ah de eerste keer cutten..even stuntelig als de eerste keer coïtus.
Je plant alles mooi vooraf, je hoopt dat je het goed doet om dan tot het besef te komen dat je er eigenlijk nog niets van begrijpt.

al doende leert men bro..al doende leert men.

• #1.029
Ah de eerste keer cutten..even stuntelig als de eerste keer coïtus.
Je plant alles mooi vooraf, je hoopt dat je het goed doet om dan tot het besef te komen dat je er eigenlijk nog niets van begrijpt.

al doende leert men bro..al doende leert men.

Haha mooie vergelijking :roflol:

We gaan het zien Massief! Ik ben eigenlijk niet van plan om te gaan stuntelen :o Ik heb ook genoeg kennis om mij heen die mij kan bijsturen zowel op het forum als erbuiten :)

Dus houd me goed in de gaten tussen juni en augustus!

Haha mooie vergelijking :roflol:

We gaan het zien Massief! Ik ben eigenlijk niet van plan om te gaan stuntelen :o Ik heb ook genoeg kennis om mij heen die mij kan bijsturen zowel op het forum als erbuiten :)

Dus houd me goed in de gaten tussen juni en augustus!

Je hebt gelijk hoor, je hebt jezelf al kunnen wapenen met kennis. Van jezelf & anderen als Victor.
Maar toch is het soms even zoeken hoe je lichaam nu net reageert en dergelijke.

en ik houd je altijd goed in de gaten

spy-gear-1.jpg

• Like
  • #1.031
Gvd dat plaatje :roflol:

Ja vandaar het monitoren en bijsturen, daar ben ik neurotisch genoeg voor.

De beren die ik op de weg zie zijn de dingen als bokketocht, uitgaan, festivallen en dagen strand..

Nog niet. Over +- 1 maand.

Ik ga het strikt en uitgebreid bijhouden. Dus het is monitoren, interpreteren en eventueel dan bijsturen ;)

Dat geldt volgens mij voor iedereen die zowel bulkt als cut.

Dat je berekeningen vooraf in één keer goed zijn is erg klein, vind ik. Een accurate calculator voor energiebehoefte bestaat in mijn opzicht niet. Alleen maar schattingen. Je kan wel in de buurt komen door goed te wegen en te meten (zowel jezelf, als je eten) en dan de bovenstaande drie principes te hanteren in die volgorde.

Klinkt goed. Vooral kijken hoe jouw lichaam reageert?
Ben het met je eens dat die calculatoren alleen ter indicatie dienen.

• #1.033
Uiteraard. Ik begin door een 'educated guess' te maken aan de hand van die calculatoren. Dan monitor ik mijn stats op een aantal punten. Gaat het goed, doe ik niks en blijf ik monitoren tot het te snel of te langzaam ga en dan pas ik het logischerwijs aan.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SQUATS - HIGH BAR
warming up
140 x 5 x 3 VPR!
2 laatste reps waren grinders van +-2 seconden omhoog.

PRESS
warming up
66,25 x 5 x 2
66,25 x 4
eerste target niet gehaald deze cycle, vrijdag weer proberen.

PENDLAY ROW
warming up
90 x 5 x 3 VPR
90 x 5 supinated grip
ging best aardig, beter dan de 87,5.

FACE PULLS
warming up
36 x 10 x 4 VPR

Comment: Squats voelde behoorlijk zwaar, maar ik ben allang blij om drie sets across te doen met 140 kg :) Press viel een beetje tegen, wie weet haal ik hem vrijdag wel. Ik zou voor de press het liefst opstapjes van 0,5 kg per keer doen.

Nu ben ik wel enorm ****ed. Vanochtend zijn er een paar brackets opnieuw geplakt en nog het e.e.a. gedaan aan werk. Ik verga dus nu al van de pijn en heb maar een half bord avondeten opgegeten. Morgen maar even improviseren met warme havermoutpapjes om toch wat binnen te krijgen.

je plannen klinken goed en goed doordacht, ik ben benieuwd hoe je eerste cut gaat en wat je ervan leren zal.

Lekkere train, zeker die Pendlays. Zonde van je press.

Ik moest echt even denken wat brackets nu waren *oeps*.
Succes met de fijn en met de vloeibare hapjes ;)

• #1.035
je plannen klinken goed en goed doordacht, ik ben benieuwd hoe je eerste cut gaat en wat je ervan leren zal.

Lekkere train, zeker die Pendlays. Zonde van je press.

Ik moest echt even denken wat brackets nu waren *oeps*.
Succes met de fijn en met de vloeibare hapjes ;)

Bedankt!

Ik neem gewoon een paracetamol en probeer verder gewoon te eten vandaag. Even doorzetten.

Balen van de press inderdaad! Maar verder weer alleen maar VPR's!

Gaat als een trein hier! Ben benieuwd wat je reguliere cut aanpak gaat doen. Hoewel 4 meals ook weer niet super regulier is..:o

• #1.037
Balen van de press inderdaad! Maar verder weer alleen maar VPR's!

Gaat als een trein hier! Ben benieuwd wat je reguliere cut aanpak gaat doen. Hoewel 4 meals ook weer niet super regulier is..:o

Ja ach, vrijdag weer een kans! En anders volgende week woensdag nog eens proberen.

Ik ben ook benieuwd! Ik heb eigenlijk wel hele goede hoop op een goede body recomposition.

Als het mij lukt om regelmatig te meten en mijn kcal goed bij te houden, dan moet er wel goed resultaat van komen...

Nu ben ik wel enorm ****ed. Vanochtend zijn er een paar brackets opnieuw geplakt en nog het e.e.a. gedaan aan werk. Ik verga dus nu al van de pijn en heb maar een half bord avondeten opgegeten. Morgen maar even improviseren met warme havermoutpapjes om toch wat binnen te krijgen.

Havermout, whey en melk in de blender, kan je 't bijna door een rietje naar binnen werken.

• #1.039
De half-vloeibare leef, goeeeed dit.

• Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven