magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik jou wel eens heb zien zeggen: das it mane.
Targets niet gehaald, achja. Shit happens.
Heb je een beugel?
Ach het valt allemaal reuze mee. Ik heb de beugel ook goedkoper kunnen krijgen

Het loont zeker, een beugel. Ben echt blij dat ik hem heb genomen vroeger. Een net gebit is bij iedereen een +1.
Was dat eerder zo moeilijk dan, kauwen?
Dat is waar!Targets halen is altijd een +
Zie je maar weer dat gevoel (6/10) weinig zegt voor prestaties!![]()

Pfoe! Sterk die bench man! Je deads gaan ook lekker...en toch geef je je training 6/10![]()
Thanks! Training kreeg een laag cijfer ivm state of mind en voldoening na de training..

Leuk om dat ook in kaart te brengen.
Kun je later relatie gevoel en resultaat gaan analyseren![]()
.Thanks!
Tijdje niet op je blog gekeken. Je gaat lekker vooruit man (had ook niet anders verwacht), volhouden zo. Ben erg benieuwd hoe het cutten voor je uitpakt.
Gr.
Van de zomer maar eens samen trainen? Na.... 3 jaar......?? 
Thanks!
Het is je vergevenVan de zomer maar eens samen trainen? Na.... 3 jaar......??
![]()
Het moet er inderdaad maar keer van komen. Ben je nog een dag vrij in de week?
Met uitzondering van aankomende maandag.. We appen nog wel even, dat gaat een stuk sneller.Fijn van je VPR's op de squat en pendlay rows!
Vind zelf presses ook lastigst om constante progressie in te boeken.
Verstandig dat je dan even stap terug gaat nemen om vervolgens weer op te gaan bouwen![]()

Ik had je comment helemaal niet gezien. Ja die VPR's waren fijn, echter werd de stemming een beetje beduusd vanwege de press.
Vandaag voor de grap in een Basic Fit gym gesport, wat een zooi daar. Allemaal barbells van ~10kg, een hoop technogym troep en van die neppe plates zoals ze bij een cross fit training gebruiken. 1 squatrek, 1 bench, 3 barbells...![]()
Doet me denken aan mijn gym, aka the Panncake Academy.