MuscleMeat

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Targets niet gehaald, achja. Shit happens.
Heb je een beugel?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Moedig, dat wel.

Het loont zeker, een beugel. Ben echt blij dat ik hem heb genomen vroeger. Een net gebit is bij iedereen een +1.
Was dat eerder zo moeilijk dan, kauwen?

• #1.045
Ach het valt allemaal reuze mee. Ik heb de beugel ook goedkoper kunnen krijgen :)
Het loont zeker, een beugel. Ben echt blij dat ik hem heb genomen vroeger. Een net gebit is bij iedereen een +1.
Was dat eerder zo moeilijk dan, kauwen?

Het loont inderdaad. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Ja kauwen was moeilijk, mijn kiezen raakte elkaar nergens aan dus fijn kauwen gebeurde met mijn snijtanden ipv kiezen.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SQUATS - HIGH BAR - 80% OF MONDAY
warming up
110 x 5 x 3

BENCHPRESS
warming up
106,25 x 5 x 3 VPR!

DEADLIFT - DEAD STOP
warming up
155 x 5 VPR!

CHIN UPS - 1:30 MINUUT RUST
warming up
BW x 10
BW x 10
BW x 7
BW x 6,5
Totaal reps 33

SEATED SIDE RISE - 1 MINUUT RUST
8 x 12 x 4

Comment: 6/10 training. Sinds 7 uur 's ochtends op pad en ik stapte om 7 uur 's avonds de sportschool in. Kopje koffie genomen en targets gewoon gehaald, meer niet.

Targets halen is altijd een +
Zie je maar weer dat gevoel (6/10) weinig zegt voor prestaties! :)

• Like
Waarderingen: FTIO
Pfoe! Sterk die bench man! Je deads gaan ook lekker...en toch geef je je training 6/10 :o

• #1.048
  • #1.050
Leuk om dat ook in kaart te brengen.
Kun je later relatie gevoel en resultaat gaan analyseren ;)

Klopt! Net als de relative perceived exertion scale. Ik doe dat in mijn papieren schriftje ;).

Het wel iets wat je constant moet doen, anders is het zinloos.

Nice bench, mirin hard.

Tijdje niet op je blog gekeken. Je gaat lekker vooruit man (had ook niet anders verwacht), volhouden zo. Ben erg benieuwd hoe het cutten voor je uitpakt.

Gr.

• #1.053
  • #1.056
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SQUATS - HIGH BAR
warming up
142,5 x 5 x 3 VPR!
diepte kon ik niet erg goed beoordelen ivm zicht, de diepte voelde wel goed / genoeg.

PRESS
warming up
66,25 x 5
66,25 x 4
60 x 5
weer niet gehaald, blijft echt een zware lift voor mij. Aankomende training een stapje terug doen naar 60.

PENDLAY ROW
warming up
92,5 x 5 x 3 VPR
prima

FACE PULLS
Niet gedaan. In plaats daarvan wat aangekloot.

Comment: Weer een beetje een mwah mwah training. 6/10. squat target gehaald, maar voelde niet net zo goed als 140. Press weer gefaald, nu nog eerder dan vorige training. Face pulls wilde ik een stapje zwaarder maar dat voelde niet lekker, vandaar dat ik daarna nog wat heb aangekloot met upright rows en yates rows.

Fijn van je VPR's op de squat en pendlay rows!
Vind zelf presses ook lastigst om constante progressie in te boeken.
Verstandig dat je dan even stap terug gaat nemen om vervolgens weer op te gaan bouwen :thumbs:

• #1.058
Fijn van je VPR's op de squat en pendlay rows!
Vind zelf presses ook lastigst om constante progressie in te boeken.
Verstandig dat je dan even stap terug gaat nemen om vervolgens weer op te gaan bouwen :thumbs:

Ik had je comment helemaal niet gezien. Ja die VPR's waren fijn, echter werd de stemming een beetje beduusd vanwege de press.

Vandaag voor de grap in een Basic Fit gym gesport, wat een zooi daar. Allemaal barbells van ~10kg, een hoop technogym troep en van die neppe plates zoals ze bij een cross fit training gebruiken. 1 squatrek, 1 bench, 3 barbells... :o

Ik had je comment helemaal niet gezien. Ja die VPR's waren fijn, echter werd de stemming een beetje beduusd vanwege de press.

Vandaag voor de grap in een Basic Fit gym gesport, wat een zooi daar. Allemaal barbells van ~10kg, een hoop technogym troep en van die neppe plates zoals ze bij een cross fit training gebruiken. 1 squatrek, 1 bench, 3 barbells... :o

Doet me denken aan mijn gym, aka the Panncake Academy.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven