MuscleMeat

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Flink jaloers op je frontsquat.
Waarom ga je trouwens op je 5 rm dag licht(er) in gewicht?

Ziet er trouwens wel uit als een mooie training!

• Topic Starter Topic Starter
Flink jaloers op je frontsquat.
Waarom ga je trouwens op je 5 rm dag licht(er) in gewicht?

Ziet er trouwens wel uit als een mooie training!

Thanks! Ik wil eindigen op 2x5x95 en dat is dan 5 kg boven mijn target.

Ik ben lichter gegaan zodat ik de komende zes trainingen weer alles, elke keer kan verhogen. Anders zou ik vast lopen.

Misschien dat ik dat in de volgende cycle wél zo ga doen. Zodat het gewicht nooit omlaag gaat of gelijk blijft.

Ik volg

Snel vergeten en door naar de 5RM en de epische 2RM trainingen :D

Ik heb ook wel zin in de laatste 2 weken moet ik zeggen :D Voorlopig nog ff 15 reppers draaien, wordt nu al taai! Anyhow, impressive weights. Wat zegt de spiegel?

Wilkommen!
Ik heb ook wel zin in de laatste 2 weken moet ik zeggen :D Voorlopig nog ff 15 reppers draaien, wordt nu al taai! Anyhow, impressive weights. Wat zegt de spiegel?

Ja man. Moet zeggen dat de 10 RM ook heerlijk was! Het heeft allemaal wel wat.

Spiegel verschilt. Deze week (gister) voelde ik me leeg en smal. Maar ik heb de afgelopen drie weken tussen de 10 en 20 complimenten gehad van vrienden en bekenden dus laten we het er op houden dat je kan zien dat ik af en toe gewichtjes verplaats.

Ik voel me totaal niet groot, maar begin eindelijk een beetje atletisch te ogen in mijn opzicht.

Hoelang train je al?

Oke, ziet er goed uit man.

elfde HST training. Week 4, training 2 / 6.
Full body, 5 RM; compounds 2 sets, isolatie 1 set.

Military press: 2x5x55

Face pulls: 2x5x46

Bench press: 2x5x90

Chin ups: 2x5xBW (88) + 20

Cable rows: 2x5x95

Front squat: 2x5x85

Stiff legged deadlift: 2x5x75 lettend op de anterior tilt.

Seated calf press: 2x10x10 plus nog wat andere sets

Ab roll out: 2x5xBW + 7,5

Close grip push down: 5x69

Dumbbell curl: 2x10x18

Comment: Lichte training. MP en BP gingen zeer easy, de rest ook, trainde lekker in de zone. Nog wat extra werk gedaan zoals eigenlijk niet hoort. Daar blijft het de komende weken ook bij, ik ga me nu weer strikt houden aan de oefeningen.

elfde HST training. Week 4, training 2 / 6.
Full body, 5 RM; compounds 2 sets, isolatie 1 set.

Military press: 2x5x55

Face pulls: 2x5x46

Bench press: 2x5x90

Chin ups: 2x5xBW (88) + 20

Cable rows: 2x5x95

Front squat: 2x5x85

Stiff legged deadlift: 2x5x75 lettend op de anterior tilt.

Seated calf press: 2x10x10 plus nog wat andere sets

Ab roll out: 2x5xBW + 7,5

Close grip push down: 5x69

Dumbbell curl: 2x10x18

Comment: Lichte training. MP en BP gingen zeer easy, de rest ook, trainde lekker in de zone. Nog wat extra werk gedaan zoals eigenlijk niet hoort. Daar blijft het de komende weken ook bij, ik ga me nu weer strikt houden aan de oefeningen.
MP en BP gingen zeer easy.. menn can't get higher than 90kgs bench press :( Haal hem net aan met 5x590kg. Ooit 1x100kg gedaan, dat was een mooie herinnering. Leuke trainingen, misschien iets voor in de toekomst. Nu eerst alles eruit halen wat in het schema van Kelei zit ;)

Cheater.. Extra werk.. Haha ken dat.

Train ze beest!

MP en BP gingen zeer easy.. menn can't get higher than 90kgs bench press :( Haal hem net aan met 5x590kg. Ooit 1x100kg gedaan, dat was een mooie herinnering. Leuke trainingen, misschien iets voor in de toekomst. Nu eerst alles eruit halen wat in het schema van Kelei zit ;)

Cheater.. Extra werk.. Haha ken dat.

Train ze beest!

Het was ook niet heel raar. Want 10 RM Military Press is 57,5 kg en Bench Press is 90 kg. Dus 2 sets van 5 moeten makkelijk lukken :o

Ja hoe zit dat? Waarom is die 10rm en 5 rm gelijk?

Trouwens wel een flink hoge cable row man, doe ik je zeker niet na.

Ja hoe zit dat? Waarom is die 10rm en 5 rm gelijk?

Trouwens wel een flink hoge cable row man, doe ik je zeker niet na.
Thanks!

Bryan Haycock @ HST.com zei:
There is an obligatory increase in weight (from 5-20 lbs.) each workout. This means that at times you may be working with less than your maximum weight for any given rep scheme. This is by design. You will reach max poundages for a given rep range on the last workout of each two week block.
Thanks man!

Ik kon het vandaag niet laten om alvast met de wijsheid van nu een 2e cycle in elkaar te steken.
Deze moet het nóg beter gaan doen dan mijn huidige cycle!

Als je vragen hebt, kom maar op!

Het énige nadeel aan deze 2e cycle is dat ik heel veel 15, 10 en 5 RM's moet gaan bepalen :P

HST cycle 2.png

Ziet er leuk uit man. Toch 2 sets voor alles? Trouwens, ik denk dat SLDL een stuk meer sense maakt als je frontsquats doet ipv backsquats, om daar nog even op terug te komen.

Sterke curl hoor, 10 reps op 18kg. Curls for the girls!!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven