- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink jaloers op je frontsquat.
Waarom ga je trouwens op je 5 rm dag licht(er) in gewicht?
Ziet er trouwens wel uit als een mooie training!
Snel vergeten en door naar de 5RM en de epische 2RM trainingen![]()
Voorlopig nog ff 15 reppers draaien, wordt nu al taai! Anyhow, impressive weights. Wat zegt de spiegel?Wilkommen!
Ik heb ook wel zin in de laatste 2 weken moet ik zeggenVoorlopig nog ff 15 reppers draaien, wordt nu al taai! Anyhow, impressive weights. Wat zegt de spiegel?
Ik train sinds een jaar bij een nieuwe gym met partner en maak goede progressie. Daar voor 1, 5 jaar oid getraind alleen zonder noemenswaardige progressie.
Thanks! Ik ga denk ik na de 2e HST cycle weer foto's maken.
Wat een goede trainingspartner toch kan doen..
yes srs.
Thanks! Ik ga denk ik na de 2e HST cycle weer foto's maken.

MP en BP gingen zeer easy.. menn can't get higher than 90kgs bench presselfde HST training. Week 4, training 2 / 6.
Full body, 5 RM; compounds 2 sets, isolatie 1 set.
Military press: 2x5x55
Face pulls: 2x5x46
Bench press: 2x5x90
Chin ups: 2x5xBW (88) + 20
Cable rows: 2x5x95
Front squat: 2x5x85
Stiff legged deadlift: 2x5x75 lettend op de anterior tilt.
Seated calf press: 2x10x10 plus nog wat andere sets
Ab roll out: 2x5xBW + 7,5
Close grip push down: 5x69
Dumbbell curl: 2x10x18
Comment: Lichte training. MP en BP gingen zeer easy, de rest ook, trainde lekker in de zone. Nog wat extra werk gedaan zoals eigenlijk niet hoort. Daar blijft het de komende weken ook bij, ik ga me nu weer strikt houden aan de oefeningen.
Haal hem net aan met 5x590kg. Ooit 1x100kg gedaan, dat was een mooie herinnering. Leuke trainingen, misschien iets voor in de toekomst. Nu eerst alles eruit halen wat in het schema van Kelei zit 
MP en BP gingen zeer easy.. menn can't get higher than 90kgs bench pressHaal hem net aan met 5x590kg. Ooit 1x100kg gedaan, dat was een mooie herinnering. Leuke trainingen, misschien iets voor in de toekomst. Nu eerst alles eruit halen wat in het schema van Kelei zit
Cheater.. Extra werk.. Haha ken dat.
Train ze beest!

Ja hoe zit dat? Waarom is die 10rm en 5 rm gelijk?
Trouwens wel een flink hoge cable row man, doe ik je zeker niet na.

Thanks!Ja hoe zit dat? Waarom is die 10rm en 5 rm gelijk?
Trouwens wel een flink hoge cable row man, doe ik je zeker niet na.
Bryan Haycock @ HST.com zei:There is an obligatory increase in weight (from 5-20 lbs.) each workout. This means that at times you may be working with less than your maximum weight for any given rep scheme. This is by design. You will reach max poundages for a given rep range on the last workout of each two week block.
Thanks man!