Carth
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Inderdaad voor mijn huid. Maar heb momenteel geen puistjes of iets..![]()
dankzij de biergist? (a)
nee wat doen ze bijvoorbeeld nog meer voor de huid dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad voor mijn huid. Maar heb momenteel geen puistjes of iets..![]()
Thanks Marvin!Voeding ziet er goed uit kerel! Mocht ik nog eens in tijd gebrek komen, dan ga ik ook zeker eens bestellen bij muscle meat! Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten en het assortiment wordt ook groter en groter!
Dat van die biergist herken ik wel...dat spul doet niks voor me, dus supplementeer ik ze random tussendoor
BCAA's kunnen IMO best nuttig zijn tegen het einde van je cut, dus die zou ik persoonlijk niet gewoon 'opmaken'
Ik hoop dat het dat doet, maar ik heb bij mezelf nooit veel verschil gemerkt.Wat wil je dan dat de biergist doet voor je?
Ik ondervind juist dat ze ontzettend goed helpen tegen puistjes, waar ik ze voor neem.
Dit. alleen ik heb wel wat acneInderdaad voor mijn huid. Maar heb momenteel geen puistjes of iets..![]()
dankzij de biergist? (a)
nee wat doen ze bijvoorbeeld nog meer voor de huid dan?
Thanks Marvin!Kijk aan! Goed te lezen dat je cut lekker verloopt! Training ziet er ook weer prima uit!
Waarom doe je eigenlijk niet mee met de DBB contest?
Er is geen meerwaarde van carb cyclen bij diëten op de vetpercentages waar ik naartoe werk. Plus zo val ik af, voel ik mijn minder plat en heb ik meer energie.
Extra motivatieThanks Marvin!
Waarom zou ik wel mee doen? Dit is mijn eerste cut ooit. Ik zou minstens nog 5kg VVM erbij willen voordat ik daar aan zou denken.
. Ik zit er momenteel ook niet in om te wennen. Mocht ik dat wel willen dan MOET ik gaan kuren. Anders heb ik hoe dan ook te weinig massa..
Extra motivatie. Ik zit er momenteel ook niet in om te wennen. Mocht ik dat wel willen dan MOET ik gaan kuren. Anders heb ik hoe dan ook te weinig massa..
![]()

Ja ik twijfel een beetje, ik heb zo'n omtrek meter van B&F en die zegt 40 cm. Maar dat meetlint begint bij 4 cm. Maar dat ding heeft ook weer een 'kastje' van ongeveer 4 cm. Punt is, ik heb hem nog niet naast een gewone meetlint gelegd en als ik dan twijfel tussen 36 en 40 cm, zijn mijn gevoel 36.. Koud en aangespannen.Meet je arm echt maar 36cm (opgespannen?)? Oogt IMO wel groter..
Op deze manier maak ik de pannekoeken

Vet goede tip Massive! Super bedankt. Ik zoek headphone, oordopjes heb ik zat liggen thuis, ook de in ear met noise control. Maar als ik daar een zware set mee doe, dan doe ik blijkbaar wat raars met mijn aangezichtsspieren, waardoor ze uit mijn oor floepen. Plus je hoort de draadjes als ze ergens langs gaan.Goede headphone is inderdaad een must.
Zoek je een echt een headphone of eerder oortjes?
Als je voor het eerste gaat kan ik je zeker aanraden om draadloos/bluetooth te gaan & over ear.
Als je dan bent-over oefeningen moet doen glijdt deze dan ook niet zo gemakkelijk van je hoofd![]()

Wanneer je meetlint 40 zegt dan klopt dat. Het kastje is idd precies het stukje dat het meetlint begint van 0-4.

79cm bij jou lengte is niet heel verkeerd toch? Waar zou je die naar toe willen hebben of telt enkel je spiegelbeeld?