MuscleMeat

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !''

Bezoekers in dit topic

trainings schema:
24b3kic.jpg


voedings schema(niet altijd zelfde maar ongeveer)
12 boterhammen, beleg pindakaas, kip, kaas, jam
2 bananen
1a2 eiwit shakes (instant pro xxl)
0,5 liter melk
500 gram kwark
100 gram cashewnoten

extra bijna altijd:
1 sultana
paar plakken ontbijtkoek
brood bapoa (als ik nog honger heb)
 
ziet er heel goed uit..buik top ..armen mogen iets groter ..rest heel goed
 
Hoe oud ben je en hoelang train je? Sier er goed uit in ieder geval.
 
Personelijk zou ik eens gaan kijken naar dumbbell presses ipv barbell of een combi hiervan, maar wel beginnen met een dumbbell press. Werkt beter imo.

In mijn ogen doe je ook te veel incline. 3 Oefeningen is te veel.

vb. 3 sets incline of flat dumbbell pres
3 sets flat of incline barbell press
3 sets crossovers of een fly variant hiervan
3 sets bw dippen of met extra gewicht.
 
Goed fysiek man!!
 
Hoe oud ben je en hoelang train je? Sier er goed uit in ieder geval.

ben 18jaar
train 2,5 jaar ongeveer
lengte 180cm


Personelijk zou ik eens gaan kijken naar dumbbell presses ipv barbell of een combi hiervan, maar wel beginnen met een dumbbell press. Werkt beter imo.

In mijn ogen doe je ook te veel incline. 3 Oefeningen is te veel.

vb. 3 sets incline of flat dumbbell pres
3 sets flat of incline barbell press
3 sets crossovers of een fly variant hiervan
3 sets bw dippen of met extra gewicht.

bovenkant borst liep heel erg achter laatst dus ging proberen of dit werkt, is zeker beter geworden de bovenkant.

Dus dat is de reden.
Dippen doe ik bij me triceps training meestal.

Je hebt wel mooi behang :D

Heb liever foto van jou aan de muur!
 
ik begrijp gewoon niet dat dit 14,1%. Je staat hier gewoon evendroog bij als iemand van 9% ofzo. Klopt de huidplooimeting wel? Verder nice fysiek man
 
ik begrijp gewoon niet dat dit 14,1%. Je staat hier gewoon evendroog bij als iemand van 9% ofzo. Klopt de huidplooimeting wel? Verder nice fysiek man

ligt er ook aan hoe hard aan je huid trekt...
is gewoon met tang gedaan op sportschool dus moet kloppe
 
Je benen gaan natuurlijk achterlopen, je doet maar 8 sets benen per week... en 9 sets biceps ;). Maar nog buffe benen, met 8 sets per week zou ik veel kleinere benen verwachten.
 
Respect man :D
 
zeer goed fysiek voor iemand van pas 18

ga zo door
 
mooie rug man. denk eerder 11/12 % bf
 
Je benen gaan natuurlijk achterlopen, je doet maar 8 sets benen per week... en 9 sets biceps ;). Maar nog buffe benen, met 8 sets per week zou ik veel kleinere benen verwachten.

Doe ook een sport opleiding dus moet ook veel hardlopen, daarom zijn me benen door de weeks vaak moe of heb ik spierpijn. (geen smoes om geen benen te trainen want vind het wel belangrijk)

Dus daarom op zaterdag middag ff snel paar setjes benen doen.
Zijn wel 8 werksetjes, dus komen ook nog paar setjes warming up bij (meestal2 sets leg curl en 2 setjes squat).
 
Nice

Had jij 2 jaar geleden niet een Tomos?
 
Zeer goed lichaam.
Zo zie je maar dat je door de buikspieren te trainen niet altijd voordelen heeft, aangezien je ze niet vaak traint! En toch knallen ze eruit.

En je eet ook behoorlijk wat weg op een dag zeg, denk als ik dat doe, een hompje vet ben na een maandje :D

Succes verder, post over een tijdje nog eens foto's want je hebt een oed fysiek!
 
gore flikker je hebt lekker lage aanhechtingen op je rug! Als je goed massa aanmaakt worden die dingen zo wijd dat je ermee kan vliegen! :thumb: good luck en knalze verder.

/edit ow ja lekker kontje :eyebrow:
 
Back
Naar boven