XXL Nutrition

Fungames 2010

sanca deze heb je toch ook in merchtem vast gehad ?? zijn die dingen die we toen op die powerstairs moesten laden

Lucky bastard :D

Voor de stoneload zeker een groot voordeel, voor liftonderdelen dan weer eerder een nadeel. Ik zal er ook mn opwachting maken ja

Is er eigenlijk ergens een filmpje te vinden met het laden van deze "ballen"?

Ja zeker maar het deadliften gaat me wel lekker af. Alleen schouders enzo is minder vanwege me lange armen. :rolleyes:

Ik weet niet of er een filmpje van is.

Maar goed ik zie je wel 4 april succes met de voorbereiding. :)

En hoe gaat het met de ovums (balls of steel) Koek? Wat vind je ervan?

• Topic Starter Topic Starter
Update deelnemers!!!
Enzo Tauro & Fausto Tauro hebben zich helaas afgemeld, voor hen in de plaats komen Frits Larooi & Marco Stoelwinder.

Hoe zit dat met de yoke.. Als een van de twee de 280 niet kan uitlopen, mag de ander dan zijn afstand doen?

Hoe zit dat met de yoke.. Als een van de twee de 280 niet kan uitlopen, mag de ander dan zijn afstand doen?

Nee, dan word de afstand gemeten.
Hetgeen betekend, jij loopt bijv: 20 meter en je maat 12 meter dan word in het klassement de afstand 32 meter in xxxx seconden.

Hoe laat moeten de deelnemers eigenlijk aanwezig zijn?

Deelnemers dienen om 13:00 uur aanwezig te zijn.

??

Laatst bewerkt:
De weersverwachting hier geeft aan dat het redelijk weer zal zijn, maar wij hebben samen met bewoners overleg gehad en zullen zorgen voor zeilen, die gespannen zullen worden op het moment dat dit noodzakelijk zal zijn, zodat er een groot gedeelte overdekt zal zijn, indien noodzakelijk natuurlijk.

gewoon alle onderdelen met paraplu doen, hoe hardcore wil je het hebben ?

En de ondergrond föhnen we wel even droog. :D

Update deelnemers!!!

Johan Kok doet nu samen met David Panders, dit omdat Jan Muurman en Frank Gerards helaas niet kunnen meedoen.

Ik zet in op Cees en Wesley!!

Volgens mij veels te licht voor wesley en cees deze wedstrijd....

gewoon hooibalen neer tyfen op de modder en door gaan :D

Terug
Naar boven