- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Zijn het deze 'ballen'?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat zijn zo te zien hele grote kinder surprise eieren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn het deze 'ballen'?

dat zijn zo te zien hele grote kinder surprise eieren![]()

dat zijn zo te zien hele grote kinder surprise eieren![]()
Waarom weer die hoogtes?!
Ik neem aan dat die balls of steel zonder hars geladen moeten worden?! Is er een mogelijkheid om er eens mee te komen trainen?

Wat is er mis met die hoogtes?
Inderdaad mogen ze niet met hars geladen worden, magnesium is wel toegestaan.
Op zaterdag en zondag trainen we altijd om 15:00 uur, als je wilt komen trainen is dat geen probleem, mail me dan even, kan ik je informeren waar je moet zijn.![]()
Zijn het deze 'ballen'?
Ok geen hars maar sleeves is toch wel toegestaan op wedstrijden neem ik aan?Ja, dat zijn ze.
Er mag geen hars bij worden gebruikt omdat het dan schijnbaar kinderspel word om ze erop te leggen.
T.o.v de stones is er nog een voordeel, je krijgt minder schaafwonden op je armen.
Iedereen die met stones traint heeft met deze balls of steel een voordeel.
het voordeel is dat je met deze meteen wat roest in eventuele verwondingen purten ik denk dat de lasnaden ook wel schade aan je onderarmen maken als ze gaan glijden ...
)Je moet die hoogtes juist verhogen dat scheid de echte mannen van de p*ssy's hahaha

Hahahaha bastard! Laat me raden, jij bent ook +1.90m?
Die "ballen" lijken me op't eerste zicht hennig k*t maar heb er geen idee van eigenlijk

Ja klopt 1.92 om precies te zijn haha
Heeft voor en nadelen maar goed in dit geval een groot voordeel
doe jij ook mee met de wedstrijd?