MuscleMeat

Fungames 2010

Opwarmen en dr weer inkomen.

Laatst bewerkt:
:cool:Hey Cees en Wes veel succes, als jullie dat al nodig hebben!

:p:p:p:p:p:p:p:p

Laatst bewerkt:
Nog 1 nachtje slapen... :D

70% kans op neerslag morgen. Span de zeilen maar alvast.

veel plezier allemaal morgen! en hoop dat het een beetje droog blijft!

Het weer ziet er voor morgen niet echt gunstig uit, helaas:(

Het weer ziet er voor morgen niet echt gunstig uit, helaas:(
Nou inderdaad en daar baal ik flink van. Heb even op buienrader gekeken naar de voorspellingen en op de kaart van europa zie je dat morgen heel Nederland, België en Duitsland onder een groot buiengebied ligt. We ontkomen er morgen dus niet aan.

Dat we pas om 14:00 beginnen in combinatie met deze omstandigheden zal een flinke uitloop tot gevolg hebben.

Hoe pak je dit nu morgen aan Koek? Hangen jullie meteen al zeilen op?
Wij moeten morgen ongeveer 200km heen en ook weer terug rijden en dan wil ik wel morgen wat kunnen doen.

wens iedereen morgen een mooie wedstrijd toe...
hoop dat het droog blijft en dat ik kan komen kijken

Nou inderdaad en daar baal ik flink van. Heb even op buienrader gekeken naar de voorspellingen en op de kaart van europa zie je dat morgen heel Nederland, België en Duitsland onder een groot buiengebied ligt. We ontkomen er morgen dus niet aan.

Dat we pas om 14:00 beginnen in combinatie met deze omstandigheden zal een flinke uitloop tot gevolg hebben.

Hoe pak je dit nu morgen aan Koek? Hangen jullie meteen al zeilen op?
Wij moeten morgen ongeveer 200km heen en ook weer terug rijden en dan wil ik wel morgen wat kunnen doen.

Inderdaad, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Hier ook, 250 km oid! Enkele reis..

succes jongens, zowel deelnemers als organisatoren, slacht een wild zwijn voor de goden en vergiet wat mede en alles komt goed
Sancaman en Tito (staat er nog steeds alleen op?), you go girls of ge komt den hof niet meer op @ ironville

Komt allemaal goed David!!

Success iedereen! Hopelijk blijft het droog :)

@ Bert, wtf doe jij nog op om 3u45? :hamer:

succes allemaal!

succes iedereen en tot vanmiddag

volgens mij is de wedstrijd afgelast, tenminste dat denk ik... het begon goed... maar bij het 2e onderdeel brak de timber af... tidjens het zoeken naar een ''vervangend'' onderdeel begon het zwaar te regenen en zijn een hoop teams naar huis gegaan... dus ik denk dat het is afgelast..

Terug
Naar boven