XXL Nutrition

FurryX. dikkertje dap

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Thanks voor de tips het is vooral in de avond als ik thuiskom. Eindelijk relaxt op de bank zit en geniet van het momentje rust. En dan het eerste momentje honger denk ik aan paprika chips, gevulde koeken, pannenkoeken, Mcdonalds. Shoarma en vooral die m&m's
Shoarma bij de jumbo 135kcal/100g :emo:
 
Halloo mede dikkerds. Kleine update van hier. In het weekend wat moeite gehad met goed eten. Bij dr snackbar geweest toen ik mijn broer heb geholpen met klussen en het was niet eens lekker. Geen eens saus of wat dan ook. Dus genoten heb ik niet van mijn cheat.

Ik denk dat heel licht abs er zeker aan komen maar geen idee ene keer lijkt het weer anders dan anders.

Hoop dat snel het mooie weer aanhoud en temperatuur wat omhoog gaat. Dat betekend dat ik dan de fiets zal pakken en minimaal 30km fiets op een dag dat 2/3x in de week ga doen.

Vrijdag maar een weegschaal update. Weet wel dat die aardig gelijk is tot nu toe. Dus wat blijf steken maar de weg naar beneden zit er nog zeker in.

Oja vanavond benen + cardio.
 
Zolang je in een gemiddeld calorieen tekort blijft, gaat het goedkomen. Er zijn vaak van die 'water plateaux', en als je daar doorheen breekt gaat het weer harder naar beneden....
 
Halloo mede dikkerds. Kleine update van hier. In het weekend wat moeite gehad met goed eten. Bij dr snackbar geweest toen ik mijn broer heb geholpen met klussen en het was niet eens lekker. Geen eens saus of wat dan ook. Dus genoten heb ik niet van mijn cheat.

Ik denk dat heel licht abs er zeker aan komen maar geen idee ene keer lijkt het weer anders dan anders.

Hoop dat snel het mooie weer aanhoud en temperatuur wat omhoog gaat. Dat betekend dat ik dan de fiets zal pakken en minimaal 30km fiets op een dag dat 2/3x in de week ga doen.

Vrijdag maar een weegschaal update. Weet wel dat die aardig gelijk is tot nu toe. Dus wat blijf steken maar de weg naar beneden zit er nog zeker in.

Oja vanavond benen + cardio.
Ohh zo naar wanneer je cheat tegenvalt:( Heb je 1x per week 1 cheat meal?

De abs gaan vast en zeker wel door komen. De aanhouder wint!
 
Ohh zo naar wanneer je cheat tegenvalt:( Heb je 1x per week 1 cheat meal?

De abs gaan vast en zeker wel door komen. De aanhouder wint!
Ik heb niks staan qua planning qua cheat. Maar toch komt het eigenlijk wel voor dat ik 1x in de week even iets lekkers eet. Ik kom helaas niet altijd onderuit. Gisteren klussen bij mijn broer het loopt wat uit en eten een klein hapje patat. Denk er dan wel om om geen sauzen te nemen En de rest van de dag durf ik niks meer te eten om dat ik bang ben dat ik teveel eet.

Volgende week word mijn moeder 50 dus zullen wij ook uit eten gaan. Zo is er telkens elke week wel iets. Maar echt snoepen of flink smerig eten doe ik niet.

Vandaar dat ik ook echt uitkijk naar een hele vieze smerige cheat.
 
Af en toe kan prima en je kunt het ook prima mee tellen in je schema;) eet je volgende maaltijd(en) iets minder.

Je bent iig goed bezig !
 
Af en toe kan prima en je kunt het ook prima mee tellen in je schema;) eet je volgende maaltijd(en) iets minder.

Je bent iig goed bezig !
Thanks! Denk dat ik zeker goede stappen maak. Het is maar goed dat ik niet alles zelf hoef te doen en dat punjab soms echt standvast is. Dit helpt mij vooral omdat ik anders allang op 1500 kcal zou zitten en 7 uren in de week zou fietsen. Maar goed het gaat goed en ben enorm blij met punjab :)

Wel wat leuks mijn vriendin begint opeens met kcal tellen en wil van alles weten en vraagt om hulp. Heel tof en ze zal misschien direct wat meer waardering voor al mijn "meten en wegen" hebben.

De train was wel heerlijk hier en daar ben ik wat rustiger gegaan.vooral qua kg's omdat ik eerst ging trainen en dan pas eten. Het voelde wel heerlijk kon echt op zijn marvins tut en mmc doen.

Laatste kuit oefening moet ik woensdag doen omdat een aantal apen on de gym dachten dat ze meer recht hadden op het Smith rack. Niet moeilijk doen gewoon volgende train doen.

20 min cardio "fietsen"

Sq 3x8
10x20
8x60
8x80
8x80
8x80

Staande leg curl 4x8
8x25
8x25
8x25
8x25

Cable ab rope crunch 4x10
10x25
10x25
10x25
10x25

Leg extension 4x10 + 3x dropset
10x70
10x70
10x70
10x70
3x dropset

Calf plate loaded 4x10
10x80
10x80
10x80
10x80

Adductor 3x10 superset
10x50
10x50
10x50

Abductor 3x10 superset
10x55
10x55
10x55

3x10 crunches op bankje
+5kg
 
Halloo mede dikkerds. Kleine update van hier. In het weekend wat moeite gehad met goed eten. Bij dr snackbar geweest toen ik mijn broer heb geholpen met klussen en het was niet eens lekker. Geen eens saus of wat dan ook. Dus genoten heb ik niet van mijn cheat.

Ik denk dat heel licht abs er zeker aan komen maar geen idee ene keer lijkt het weer anders dan anders.

Hoop dat snel het mooie weer aanhoud en temperatuur wat omhoog gaat. Dat betekend dat ik dan de fiets zal pakken en minimaal 30km fiets op een dag dat 2/3x in de week ga doen.

Vrijdag maar een weegschaal update. Weet wel dat die aardig gelijk is tot nu toe. Dus wat blijf steken maar de weg naar beneden zit er nog zeker in.

Oja vanavond benen + cardio.
Als je het doet..doe het dan goed. Wie eet er nu friet zonder saus?
 
Want verder heb je een kut-leven? :D
Nee dat valt best mee op mijn honger en pijn in mijn schouder na.

Over die schouder. Vandaag naar de fysio geweest omdat ik nu al enige tijd rondhuppel met last van mijn schouder. Hij denkt dat het in de aanhechting zit in mijn borstspier naar mijn schouder toe. Moet elke dag bijna borst rekken en iets minder zwaar trainen tot ik minder last heb.

Dus even iets minder de hulk uit hangen in de gym met borst.
 
Komt wel goed schatje :kiss:
 
Vandaag een borst training die echt niet chill voelde.
Door de pijntjes in mijn borst/schouder aanhechting hoe we het ook maar noemen. Moet ik rustiger aan doen met borst en vind ik het helemaal niet leuk om te doen.

Maar goed even luisteren en rustiger aan trainen voor borst. Toch wel even keihard cardio gedaan waar ik dan weer blij mee ben dat ik steeds Beetje sneller ben ook.

Train:

Chest press 4x10 of 3x8 (extra heavy)
15x16
15x16
15x16


Side raises 3x6 (extra heavy)
15x4
15x4
15x4

Plate loaded chest press 4x10 +3xdropset
15x30
15x30
15x30

Db hammer curl 3x10
10x14
10x14
10x14

Db front raise 3x8
8x10
8x10
8x10

Cable fly 3x10
15x5
15x5
15x5

Ez bar upright row 3x10
10x27.5
10x27.5
10x27.5

One arm cable curl 3x10
10x7.5
10x7.5
10x7.5

Pec deck 3x8 (extra heavy)
15x25
15x25
15x25

Cable rope biceps curl 3x10 +2x dropset
10x10
10x10
10x10

Db arnold press 3x8 (extra heavy)
10x12
10x12
10x12

Bb shrugs 3x10
10x40
10x50
10x50

Crunches op bankje +5kg
3x10

Cardio na de tijd! 20 min fietsen.

20190327_193910.jpg
 
Say whut! 83.9kg vanmorgen. Moet ik wel zeggen dat van 85 tot 84kg 3 weken heeft geduurd.

Even pun mailtje sturen wat we verder gaan doen :)
Goed bezig hoor!

Wat bedoel je met wat je verder gaat doen?
 
:peachy::peachy:
cutten gaat goed hier!
 
Goed bezig hoor!

Wat bedoel je met wat je verder gaat doen?
Meer cardio, minder eten of gewoon stoppen met klagen :p.

Heb nog steeds geen sixpack.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven