MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Als je er meteen er na 10 van 60 uitkrijgt, lijkt me het ook eerder een mentaal probleem. Heb het ook soms aan de hand. Vooral bij deadlifts.

Ik heb zondag schouders getraint en gisteren borst, dus niet meteen erna he :) Zou inderdaad wel kunnen dat ik eventjes focus verloren had.

Ik heb zondag schouders getraint en gisteren borst, dus niet meteen erna he :) Zou inderdaad wel kunnen dat ik eventjes focus verloren had.

Sorry bedoelde hiermee. Na de 3 keer 70, nog 10*60 kg, betekent dat je nog niet helemaal dood zat. Dus inderdaad aan focus lag.

Waarschijnlijk wel ja :) achja volgende keer beter :D

nette borst training! ;)

training van daarnet
Rug + schouders

34y5wua.jpg

ik heb bewust geen zijkant schouders getraint odmat deze al enkele dagen serieus steken... Ik wil geen blessures dus speel ik het even op veilig, zal geen kwaad kunnen :)

ik heb bewust geen zijkant schouders getraint odmat deze al enkele dagen serieus steken... Ik wil geen blessures dus speel ik het even op veilig, zal geen kwaad kunnen :)
Oei als je last hebt van stekende schouders vind ik het wel heel dapper om dan schouders te trainen, ookal doe je geen zijkanten. Ik merk nu ook dat ik op moet passen bij de schouders, weet hoe het is dus doe voorzichtig.
Verder een stevige training... top!

Oei als je last hebt van stekende schouders vind ik het wel heel dapper om dan schouders te trainen, ookal doe je geen zijkanten. Ik merk nu ook dat ik op moet passen bij de schouders, weet hoe het is dus doe voorzichtig.
Verder een stevige training... top!

Heb ik al vaker gehad, maar het was vandaag al pakken minder erg als dinsdag, jongens wat een pijn toen...
Voor de rest tjah het wast puur in het midden van de schouder dusja :D

toevallig, heb ook last van mn schouders. upright rows en oefeningen als db curls, voel ik het in mn schouder. Vandaag rust gehad, kijken hoe het morgen gaat. Zal wel van de training van maandag komen. Iets te wilt Mpress gedaan denk ik

toevallig, heb ook last van mn schouders. upright rows

Ook gewoon een schouder verneuker, snap niet dat mensen met gevoelige schouders die oefening doet.

Gaat verder toch wel goed G3rr3? Heb niet je hele log gecheckt, wat zijn je doelen?

training van daarnet
Rug + schouders

34y5wua.jpg

Goede training, maar pas op dat het geen slijmbeursontsteking wordt.;)

Slijmbeursontsteking:D; dan gaat je schouder echt vreselijk pijn doen en dat duurt zooooo lang om te herstellen. Mijn vrouw (ex-NL gewichthefkampioen) heeft er 1,5 jaar last van gehad.

Da's minder, maaae mijn schouder heeft vandaag nog geen pijn gedaan dus alles is weer in orde (i hope :p)

Slijmbeursontsteking:D; dan gaat je schouder echt vreselijk pijn doen en dat duurt zooooo lang om te herstellen. Mijn vrouw (ex-NL gewichthefkampioen) heeft er 1,5 jaar last van gehad.
Idd wat dumba zegt ben voorzichtig met je lichaam. Een vriend van mij heeft hier ooit mee door getraind en uiteindelijk zijn schouders in de soep. Beter een paar dagen rust dan schouders vernken.

Idd wat dumba zegt ben voorzichtig met je lichaam. Een vriend van mij heeft hier ooit mee door getraind en uiteindelijk zijn schouders in de soep. Beter een paar dagen rust dan schouders vernken.

Schouder is terug in orde denk ik :) Vandaag nog geen enkele steek gevoeld :) Als ik in de loop van de dag nog iets vel dan zal ik zeker een paar dagen rusten :D

Ook gewoon een schouder verneuker, snap niet dat mensen met gevoelige schouders die oefening doet.

Ik heb nooit eerder last van mn schouders gehad, en het kwam trouwens niet door de upright row. Weet jij dan een andere compound oefening voor zijkant schouders? die zijn dr namelijk niet.,

Gaat verder toch wel goed G3rr3? Heb niet je hele log gecheckt, wat zijn je doelen?

Mijn doelen op lange termijn zijn 100-120kg op 10-12% puur naturel, of ik dit haal weet ik niet, is wel mijn doen.
Op korte termijn wil ik voor de zomer wat massa pakken en dan droog zetten om droog te staan met een respectabele massa :)

is dat 5 keer met hetzelfde gewicht? dus bv 12*60 als opwarming en dan 5*5*70kg als setjes?

ik ga altijd wel hoger in gewicht
de eerst zie ik beetje als opwarming bij de laatste 5 probeer ik toch tot men max te gaan, grtz :)

en nette deadlift kerel, ben jaloers nu, hehe :p

ik ga altijd wel hoger in gewicht
de eerst zie ik beetje als opwarming bij de laatste 5 probeer ik toch tot men max te gaan, grtz :)

en nette deadlift kerel, ben jaloers nu, hehe :p

Nja ik weet niet hoe het komt maar mijn deadlift maakt echt goede progressie :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven