- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou ik je niet geloven, met liegen op een forum bereik je niks.
Inderdaad, mijn e-penis trainen doe ik niet.Waarom zou ik je niet geloven, met liegen op een forum bereik je niks.
Nee, geloof je zeker. En daarom ook complimenten!

er waren veel beginnende fitnessers in die gym vandaag, keken die me zo met een vragend gezicht aan als ik deadlifte
en dan komt de leraar "is dat niet slecht voor je rug?" *sigh* "ja" zei ik, "en squatten is slecht voor je knieën, je weet toch..."
later kwam ie zeiken tegen wat vrienden dat leg press slecht voor je knieën was en je dus beter een 1/4-2/4 ROM makte 
LOL! leuk dat schoolfitness. Waarom hadden wij dat nou nooit![]()

thanks!
Gerre ben jij ook instaat filmpjes te posten? Veel doen dat de laatste tijd en merk dat we veel van elkaar kunnen leren als aanvulling op wat we elkaar vertellen hier.
Zodra mijn maat weer kan trainen ga ook ik filmpjes posten.
Lekkere trainingen zeg! Wij hadden ook uurtje school fitness, tjongejongejonge wat was ik een rookie..
Maar als ik naar jou plaatjes kijk, valt me op dat je benen nog wel het minst zijn in vergelijking met je biceps + rug.. Kan ook aan mij liggen hoor.![]()

: "gij zijt zot!" 
Doe maar de compounds, zijn de belangrijkste oefeningen.