Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
No problem, IMO werd het lichter, aangezien je meer en meer schouders erbij gaat betrekken.

Volgens mij hoort het juist zwaarder te worden aangezien je hele borst bij flat meehelpt met de beweging en je bij incline meer de nadruk gaat leggen naar de bovenkant dus een kleiner gedeelte spiervezels.

Hoe groot de rol van de voorste schouderkop bij incline fly´s is zou ik niet weten. Maar toch denk ik dat de volledige pec meer kracht kan leveren dan de bovenkant en de voorste schouderkop.

Naja Correct Me If I'm Wrong!
 
flyes kunnen hoger ja maar ik doe het liever correct en dan dat ik ga pressen ;)

Ik vind het gemakkelijker worden hoe meer ik incline ga.
 
Goede training en een hele leuke variatie op de flyes.;):D
 
thanks dumba :)

even mededeling: Mijn progressiefoto's (zowel cut als bulk) heb ik uit mij log verwijdert.
Waarom? Wel, omdat er mensen zijn op mijn vorige school die het plezant vonden om die foto's als startpagina te gebruiken... zeer volwassen :rolleyes:
waarom ze dat deden weet ik niet... Jaloezie? Haat? Flauwe grap?
Mij een zorg, het interesseert mij geen reet dat ze het deden, ik wil gewoon weten wie het is geweest zodat ik hem/haar kan uitlachen...
 
Als startpagina omdat ze fan van je zijn misschien? :D
 
Denk het niet, eerder om mij op stang te jagen... kleine kinderen zij het :)
 
Ik vind fly`ss idd ook een oefening die geconcentreerd en wijd moet uitvoeren.
Iedereen moet zelf goed aanvoelen tot hoever hij kan gaan qua kg.


Vadaag weer pompen kleine?
 
agh ja binnekort ben jij beest en zun niet, hehe
 
Ik vind fly`ss idd ook een oefening die geconcentreerd en wijd moet uitvoeren.
Iedereen moet zelf goed aanvoelen tot hoever hij kan gaan qua kg.


Vadaag weer pompen kleine?

ben ik het helemaal mee eens!!
 
Hee kerel ik moet je maar eens wat beter in de gaten houden, maar je hebt de vorige keer FB3 overgeslagen. Hoe wil je me met de deads voorbij gaan dan? :p
 
door deze FB3 dubbel te pakken :p let maar op, ik pak 5*150kg zaterdag of zondag!
 
Maar waarom de vorige keer overgeslagen?
 
Maar maandag kon je toch gewoon FB3 doen, maar toen heb je FB1 gedaan. Ben je deze gewoon vergeten ofzo?
 
Maar maandag kon je toch gewoon FB3 doen, maar toen heb je FB1 gedaan. Ben je deze gewoon vergeten ofzo?
Nee wou gewoon een frisse start, rug loopt toch een beetje voor op schema en benen wat achter, daarmee
 
FB2, lichtjes ingekort wegens een zeurende schouder

Flat Dumbbell press(BP bezet)
12*24kg
10*28kg
9*30kg
6*32kg

Frontsquat
20*50kg (Pr reprange)
15*60kg (PR reprange)
10*70kg
5*80kg - normaal 8 willen doen maar kwam bij het neergaan met een schijf tegen de vangbaar waardoor ik veel krachten verloor met het in evenwicht houden.
1*90kg (PR)
1*100kg (PR!!)

one arm Dumbbell Rows
10*24kg
10*26kg
8*28kg

Leg curls
15*30kg
12*35kg
10*40kg
 
whoow, ant cutten en nog zo een training draaien! Respect!
 
sterke dumbbell press & gratz met je prs op front squatt!
 
Nette training! Wat een Front Squats!! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven