Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mooie front gerre, alleen de 90kg hadden wat meer reps gemogen.

Goede training beest!

Mijn schouders zeuren ook een beetje na 2x fullbody maak daar wel een beetje zorgen om eerlijk gezegd?

Sweety sqauts!

nette gewichten op db press
gefeli met pr's op front sq, beest!

thanks bro's!

Aangezien mijn werk nog niet gebeld heeft denk ik niet zaterdag te moeten werken, tenzij ze morgen bellen...
Dus ga ik proberen zaterdag een filmpje te maken van mij deads, ik ga mij 5*150kg attempt filmen :p en waarschijnlijk ook het setje van 130kg

We wanna see your moneymaker! :D
Kan niet wachten tot je filmpjes g3rr3, denk eraan dat je niet al toestellen omver blaast door je gebeest! ;)

Nette training gistere, op die frontsquats kan ik best jaloers zijn !

Hopelijk is er niet teveel volk dan... vind ik best irritant dan.

Niks van aantrekken. Ik trek mij ook niks aan van alles en iedereen om me heen, ik train gewoon lekker hoe ik het wil en waarmee ook. (de meest rare blikken bij een deadlift ;))

Ik train ook altijd met muts aan, het is gewoon een voorkeur, ik train er eenmaal lekkerder in en het houdt me ipod-oordoppen op de juiste plek! :D

jep rare blikken, niet zozeer met squats want dat kennen ze wel van TV...
wel met deadlift en frontsquats, dat gezicht ook altijd als ik een plaat erbij schuif :D zo een blik van 'jongen jij gaat echt je rug breken'

wel met deadlift en frontsquats, dat gezicht ook altijd als ik een plaat erbij schuif :D zo een blik van 'jongen jij gaat echt je rug breken'

Hehe, wisten ze maar beter! :rolleyes:
Bij mij is het van: WTF, gozer doe normaal!
En de gast die mij haat: OPZOUTEN VOORDAT IK JE STOMP! :mad:

Hehe, vind allebei de blikken wel leuk! :D

Hell yeah goede trainng bro zeker thumbs !

Hehe, ken ik.

Ik heb altijd minder kracht als er vrouwelijk schoon in mijn buurt rond loopt, dan ben ik bang om te kreunen of brullen... :D Snappen jullie watk bedoel :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven