MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou ja, zeg hem gewoon dat hij met gewichten moet beginnen. Desnoods met pussy weights zoals mij, gewoon omdat gewichten beter dan machines zijn imo.
En, ETEN zal die! :p
hebk hem al 10 keer gezegd wil niet luisteren... Moet het zelf maar weten :D
 
Topper,

Aan bovenstaande reacties althans sommige heb je weinig.
Je techniek kan sterk verbeterd worden maar je moet er wel open voor staan.
Kijk even naar de techniek van spanksta zijn laatste deadlift filmpje.
Hij zakt veel dieper en zijn rug is echt hol en niet bol.

Succes met de volgende DL-sessie ga gewoon terug in gewicht en concentreer je op de techniek dat doe ik ook..
 
Topper,

Aan bovenstaande reacties althans sommige heb je weinig.
Je techniek kan sterk verbeterd worden maar je moet er wel open voor staan.
Kijk even naar de techniek van spanksta zijn laatste deadlift filmpje.
Hij zakt veel dieper en zijn rug is echt hol en niet bol.

Succes met de volgende DL-sessie ga gewoon terug in gewicht en concentreer je op de techniek dat doe ik ook..

True, maar ik weet wat ik doe.
Mijn techniek is niet perfect, helemaal mee eens, maar ik vind het wel goed aanvoelen zo. Rug is misschien een beetje bol maar ik heb al een pak slechtere DL's gezien hier van meer ervaren BBers en PLers.
Ik boek progressie en maak goede gains op mijn onderrug, heb nog NOOIT pijn gehad in mijn onderrug (wat toch wil zeggen dat ik het goed doe...).
 
even ter indicatie
http://www.youtube.com/watch?v=huEULDZdA8A
AronW heeft ongeveer dezelfde techniek.
1) buigt niet veel door de knieën
2) rug staat ook wat boller
3) gewicht bouncet ook een beetje

AronW heeft een van de beste fysieken hier op DBB, dus als hij het zo doet zal het toch niet zo slecht zijn...
 
http://www.youtube.com/watch?v=NJFgG0n3RYM&NR=1

Nog een ander voorbeeld....ook lekker bol toch? Iemand die mee doet aan een wedstrijd.
Als jij jouw techniek redelijk vind en daar goede gains meemaakt moet je daarmee doorgaan. Begrijp alleen niet waarom je een filmpje post als je geen feedback wilt hebben en je houding zoals je hem uitvoert prima vindt?
 
True, maar ik weet wat ik doe.
Mijn techniek is niet perfect, helemaal mee eens, maar ik vind het wel goed aanvoelen zo. Rug is misschien een beetje bol maar ik heb al een pak slechtere DL's gezien hier van meer ervaren BBers en PLers.
Ik boek progressie en maak goede gains op mijn onderrug, heb nog NOOIT pijn gehad in mijn onderrug (wat toch wil zeggen dat ik het goed doe...).
Je komt er pas achter met de jaren he. Daarintegen denk ik dat je techniek goed is, maar dat je toch miss ff wat terug moet in gewicht. Je bent tenslotte een bodybuilder toch, dus is het noodzakelijk dat je je spieren die je wilt trainen zoveel mogelijk prikkelt en als jij dus je techniek verdoet gaat dat dus niet.
 
http://www.youtube.com/watch?v=NJFgG0n3RYM&NR=1

Nog een ander voorbeeld....ook lekker bol toch? Iemand die mee doet aan een wedstrijd.
Als jij jouw techniek redelijk vind en daar goede gains meemaakt moet je daarmee doorgaan. Begrijp alleen niet waarom je een filmpje post als je geen feedback wilt hebben en je houding zoals je hem uitvoert prima vindt?
Mij niet verkeerd begrijpen sarge, ik wil niets liever dan feedback ;) Ik ga de volgende keer wel degelijk lager in gewicht en letten op techniek. deze 5*150kg was puur 'een weddenschap' met mc. Chick, die ik nu dus gewonnen heb, het was dus éénmalig.


Je komt er pas achter met de jaren he. Daarintegen denk ik dat je techniek goed is, maar dat je toch miss ff wat terug moet in gewicht. Je bent tenslotte een bodybuilder toch, dus is het noodzakelijk dat je je spieren die je wilt trainen zoveel mogelijk prikkelt en als jij dus je techniek verdoet gaat dat dus niet.
zoals ik hierboven dus al zei: volgende training terug op normale gewichten die ik altijd deed. Daar is mijn techniek veel beter bij. dit was éénmalig.
 
Trouwens in dat filmpje van jou is die rug wel veeeel boller dan in het mijne :D niet dat het uitmaakt.
 
netjes man DL 150 x5 daar zet ik men petje voor af ja.
 
netjes man DL 150 x5 daar zet ik men petje voor af ja.
thanks bro, maar de techniek kan zoals gezegd nog beter, daar dus eerst op werken.
 
Als het goed aanvoelt.. Doe je ding!
Het was me gewoon iets wat opviel.
:wl:
 
Mij niet verkeerd begrijpen sarge, ik wil niets liever dan feedback ;) Ik ga de volgende keer wel degelijk lager in gewicht en letten op techniek. deze 5*150kg was puur 'een weddenschap' met mc. Chick, die ik nu dus gewonnen heb, het was dus éénmalig.
zoals ik hierboven dus al zei: volgende training terug op normale gewichten die ik altijd deed. Daar is mijn techniek veel beter bij. dit was éénmalig.


Je hoeft jezelf niet te bewijzen en al helemaal niet tegenover mc. chick met zijn 10 jaar " trainingservaring en kennïs ".

Voer gewoon je eigen koers en doe niet zulke "infantiele" weddenschappen. Het gaat niet om gewicht gozer maar om je rug!
Je bent een stuk jonger maar jij weet al veer meer dan mc chick dus ga dat soort stomme weddenschappen niet meer aan met hem.
Hij is tenslotte alweer geblesseerd en ik wil niet dat het ook met jou gebeurd.........

Ga zo door je motivatie is top! Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe Deadlift filmpje met betere houding kan je die ook posten svp?
 
Was ook éénmalig sarge ;)
Vanaf nu gaat mijn rug voor op alles, behalve benen :D
ik zal proberen volgende week een nieuw filmpje te maken, maar ik beloof niets(weet niet of ik een spotter ga hebben).
 
Zal mij benieuwen hoeveel kg je gaat deadliften als je techniek 100% is ;)
Werk je trouiwens met straps? (of hoe heten die dingen :D)
 
Het ziet eruit als straps, maar het zijn gewoon grippads.
Mijn grip zuigt.
 
en hoeveel reps dan?
doe je geen mixed grip dan?
 
Zeer netjes en je bent idd eerste, morgen ga ik voor de deads maar verwacht nog niet dat ik deze trek hoop het wel natuurlijk :D. Wel een aantal dingen waarin we verschillen qua uitvoering.

Meer je benen betrekken bij de uitvoering. Ook het uitstoten is heel zwaar bij de eerste zag het er goed uit maar daarna wat minder. En probeer je grip goed te houden. Nooit hulpmiddelen gebruiken omdat delen van je lichaam niet sterk genoeg zijn. Een deadlift is voor heel je lichaam dus ook je benen, handen, onderarmen etc etc. Probeer alles te trainen zodat alles ook sterker wordt.

Maar nogmaal je hebt gewonnen... petje af ;)
 
mooi filmpje - goed gewicht ook

je moet je rug wat rechter houden

je staat ook vrij hoog vind ik + staan je schenen niet helemaal tegen de stang dacht ik zo te zien

pak eens wat lichter , ga wat eens wat dieper staan

vind het wel knap by the way
 
Leuk filmpje.. bruute training, dikke DL, Alleen zou ik uitkijken met je rug.. (Of het lijkt maar zo dat hij zo bol staat)
Want zo deed ik hem ook 5*85, voelde wel goed, alleen iedereen zij dat het te bol was.. Zelfs in mn gym..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven