g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Nooit hulpmiddelen gebruiken omdat delen van je lichaam niet sterk genoeg zijn. Maar nogmaal je hebt gewonnen... petje af![]()
Jep jep, volgende week weer rustig beginnen vanaf 100kg en dan goed doorzakken
@ chick: die grippads gebruik ik enkel voor de topsets, dus ofwel mijn laatste setje van 130kg of in dit geval het setje van 150kg
Thanks bro, vanaf nu zoals ik al 100 keer zei geen weddenschappen meerNogmaals g3rr3 als jij voor je topsets wat straps wil gaan gebruiken is dat prima! Laat chick zijn eigen koers varen doe gewoon je ding.....
Nogmaals niet te veel naar luisteren en al helemaal geen KG weddenschappen afsluiten met hem. Hij is een volwassen man maar zeer kinderlijk en infantiel voor zijn leeftijd(met 17 jarige kg weddenschappen afsluiten). Jij bent 17 jaar en een beest in wording jij hoeft geen weddenschappen met hem af te sluiten hoeveel KG je tilt.
Ik wou dat ik toen ik 17 was zo sterk was als jij nu bent..
Ga zo door beest!

Thanks bro, vanaf nu zoals ik al 100 keer zei geen weddenschappen meer
ik blijf gewoon grippads gebruiken voor mijn topsets omdat ik mijn rug wil aanspreken met de deadlift en niet mijn handen.

Tuurlijk maar wel in mindere mateAls je zonder straps of enige hulpmiddelen doet, dan spreek je OOK je onderarm aan, niet alleen maar.![]()

ik blijf gewoon grippads gebruiken voor mijn topsets omdat ik mijn rug wil aanspreken met de deadlift en niet mijn handen.
Ik heb alleen ervaring met die grippads, werkt voor mij super, nog nooit de barbell gelost als ik ze aanhad.Zijn dat die grippads die ze bij Fitness Seller verkopen? Ik zoek ook iets om mijn grip wat te verbeteren bij de -voor mij- zware deadlift setjes. Mijn grip zorgt er namelijk ook voor dat ik niet voluit kan gaan.
Werken die dingen fijn? En vind je die grippads fijner of straps (als je daar ook ervaring mee hebt)?
Alvast bedankt :-).
Ik heb alleen ervaring met die grippads, werkt voor mij super, nog nooit de barbell gelost als ik ze aanhad.
ik heb ze hier gekocht: http://www.xxlnutrition.nl/product/297/Olimp/Strong Grips
@mino: neen ik wil mijn voorarmen zeker aanspreken, ik bedoel dat je met die grippads je voorarmen minder aanspreekt als zonder pads.

Ik heb alleen ervaring met die grippads, werkt voor mij super, nog nooit de barbell gelost als ik ze aanhad.
ik heb ze hier gekocht: http://www.xxlnutrition.nl/product/297/Olimp/Strong Grips
Straps zijn langer, die moet je meerdere malen rond je barbell draaien, deze pads zet je in principe gewoon rond je hand.Ahzo, ja daar doelde ik ook op. Overigens zien ze er redelijk comfortabel uit die pads, alleen hebben ze in principe dezelfde werking en zo'n beetje dezelfde look als de straps.![]()
Straps zijn langer, die moet je meerdere malen rond je barbell draaien, deze pads zet je in principe gewoon rond je hand.

Tuurlijk chickWas ook geen weddenschap he gerre, gewoon gezonde competitie is helemaal niet verkeerd om elkaar scherp te houden.
maar vanaf nu komt techniek weer op 1e plaats.Was ook geen weddenschap he gerre, gewoon gezonde competitie is helemaal niet verkeerd om elkaar scherp te houden.
Het is goed bro, laat het zijn. Er is niets ergs gebeurd, laat het gewoon zo.Geen weddenschap?!?! Chick gedraag je volwassen je hebt toch "10 jaar trainingservaring " dan weet je als geen ander dat deze jongen heel goed aan het trainen is. Hij hoeft zich niet te bewijzen tegenover niemand en al helemaal niet tegenover iemand zoals jij. Het filmpje heeft hij gepost vanwege de weddenschap met jou....