AndroidHealthClinic

g3rr3: train till you drop dead

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jep jep, volgende week weer rustig beginnen vanaf 100kg en dan goed doorzakken :)
@ chick: die grippads gebruik ik enkel voor de topsets, dus ofwel mijn laatste setje van 130kg of in dit geval het setje van 150kg
 
. Nooit hulpmiddelen gebruiken omdat delen van je lichaam niet sterk genoeg zijn. Maar nogmaal je hebt gewonnen... petje af ;)


Jep jep, volgende week weer rustig beginnen vanaf 100kg en dan goed doorzakken :)
@ chick: die grippads gebruik ik enkel voor de topsets, dus ofwel mijn laatste setje van 130kg of in dit geval het setje van 150kg

Nogmaals g3rr3 als jij voor je topsets wat straps wil gaan gebruiken is dat prima! Laat chick zijn eigen koers varen doe gewoon je ding.....
Nogmaals niet te veel naar luisteren en al helemaal geen KG weddenschappen afsluiten met hem. Hij is een volwassen man maar zeer kinderlijk en infantiel voor zijn leeftijd(met 17 jarige kg weddenschappen afsluiten). Jij bent 17 jaar en een beest in wording jij hoeft geen weddenschappen met hem af te sluiten hoeveel KG je tilt.
Ik wou dat ik toen ik 17 was zo sterk was als jij nu bent..

Ga zo door beest!
 
Nogmaals g3rr3 als jij voor je topsets wat straps wil gaan gebruiken is dat prima! Laat chick zijn eigen koers varen doe gewoon je ding.....
Nogmaals niet te veel naar luisteren en al helemaal geen KG weddenschappen afsluiten met hem. Hij is een volwassen man maar zeer kinderlijk en infantiel voor zijn leeftijd(met 17 jarige kg weddenschappen afsluiten). Jij bent 17 jaar en een beest in wording jij hoeft geen weddenschappen met hem af te sluiten hoeveel KG je tilt.
Ik wou dat ik toen ik 17 was zo sterk was als jij nu bent..

Ga zo door beest!
Thanks bro, vanaf nu zoals ik al 100 keer zei geen weddenschappen meer :D
ik blijf gewoon grippads gebruiken voor mijn topsets omdat ik mijn rug wil aanspreken met de deadlift en niet mijn handen.
 
Thanks bro, vanaf nu zoals ik al 100 keer zei geen weddenschappen meer :D
ik blijf gewoon grippads gebruiken voor mijn topsets omdat ik mijn rug wil aanspreken met de deadlift en niet mijn handen.

Als je zonder straps of enige hulpmiddelen doet, dan spreek je OOK je onderarm aan, niet alleen maar. ;)
 
Tuurlijk maar wel in mindere mate :D

Dus jij wilt je onderarmen in mindere maten aanspreken? ???
Anyways, ja, alleen maar voor supersets wanneer het echt niet meer gaat. :)
 
Thanks bro, vanaf nu zoals ik al 100 keer zei geen weddenschappen meer :D
ik blijf gewoon grippads gebruiken voor mijn topsets omdat ik mijn rug wil aanspreken met de deadlift en niet mijn handen.

Zijn dat die grippads die ze bij Fitness Seller verkopen? Ik zoek ook iets om mijn grip wat te verbeteren bij de -voor mij- zware deadlift setjes. Mijn grip zorgt er namelijk ook voor dat ik niet voluit kan gaan.
Werken die dingen fijn? En vind je die grippads fijner of straps (als je daar ook ervaring mee hebt)?
Alvast bedankt :-).
 
Zijn dat die grippads die ze bij Fitness Seller verkopen? Ik zoek ook iets om mijn grip wat te verbeteren bij de -voor mij- zware deadlift setjes. Mijn grip zorgt er namelijk ook voor dat ik niet voluit kan gaan.
Werken die dingen fijn? En vind je die grippads fijner of straps (als je daar ook ervaring mee hebt)?
Alvast bedankt :-).
Ik heb alleen ervaring met die grippads, werkt voor mij super, nog nooit de barbell gelost als ik ze aanhad.
ik heb ze hier gekocht: http://www.xxlnutrition.nl/product/297/Olimp/Strong Grips

@mino: neen ik wil mijn voorarmen zeker aanspreken, ik bedoel dat je met die grippads je voorarmen minder aanspreekt als zonder pads.
 
Ik heb alleen ervaring met die grippads, werkt voor mij super, nog nooit de barbell gelost als ik ze aanhad.
ik heb ze hier gekocht: http://www.xxlnutrition.nl/product/297/Olimp/Strong Grips

@mino: neen ik wil mijn voorarmen zeker aanspreken, ik bedoel dat je met die grippads je voorarmen minder aanspreekt als zonder pads.

Ahzo, ja daar doelde ik ook op. Overigens zien ze er redelijk comfortabel uit die pads, alleen hebben ze in principe dezelfde werking en zo'n beetje dezelfde look als de straps. :)
 
Ik heb alleen ervaring met die grippads, werkt voor mij super, nog nooit de barbell gelost als ik ze aanhad.
ik heb ze hier gekocht: http://www.xxlnutrition.nl/product/297/Olimp/Strong Grips

Ok bedankt voor je reactie, ik had zelf een ander beeld bij grippads :-). Ik had die dingen die jij hebt ook gezien inderdaad bij xxl, maar de reviews zijn nogal negatief. Ik zal er echter nog is over nadenken. Succes met trainen verder!
 
Ahzo, ja daar doelde ik ook op. Overigens zien ze er redelijk comfortabel uit die pads, alleen hebben ze in principe dezelfde werking en zo'n beetje dezelfde look als de straps. :)
Straps zijn langer, die moet je meerdere malen rond je barbell draaien, deze pads zet je in principe gewoon rond je hand.
 
Straps zijn langer, die moet je meerdere malen rond je barbell draaien, deze pads zet je in principe gewoon rond je hand.

Yup, maar uiteindelijk gaat het om 1 ding: GRIP
Aangezien zowel de straps als de pads dat leveren, gaat het erom wat je zelf het prettigst vind uitzien, of misschien wel wat eventueel goekoper is. :D
 
Thanks bro, vanaf nu zoals ik al 100 keer zei geen weddenschappen meer :D
ik blijf gewoon grippads gebruiken voor mijn topsets omdat ik mijn rug wil aanspreken met de deadlift en niet mijn handen.

Ok beest!
Ik heb ook die grippads die zitten lekkerder dan gewone straps en je kan ze beter rondom de stang wikkelen idd! 1 slag en allemaal maar strak draaien
 
Was ook geen weddenschap he gerre ;), gewoon gezonde competitie is helemaal niet verkeerd om elkaar scherp te houden.
 
Was ook geen weddenschap he gerre ;), gewoon gezonde competitie is helemaal niet verkeerd om elkaar scherp te houden.
Tuurlijk chick :D maar vanaf nu komt techniek weer op 1e plaats.
 
Maar nogmaal je hebt gewonnen... petje af ;)

Was ook geen weddenschap he gerre ;), gewoon gezonde competitie is helemaal niet verkeerd om elkaar scherp te houden.

Geen weddenschap?!?! Chick gedraag je volwassen je hebt toch "10 jaar trainingservaring " dan weet je als geen ander dat deze jongen heel goed aan het trainen is. Hij hoeft zich niet te bewijzen tegenover niemand en al helemaal niet tegenover iemand zoals jij. Het filmpje heeft hij gepost vanwege de weddenschap met jou....
 
Techniek moet altijd voorop staan idd. Vandaar dat het goed was dat je het filmpje poste.
Zo leren we van elkaar toch?
 
Laatst bewerkt:
Geen weddenschap?!?! Chick gedraag je volwassen je hebt toch "10 jaar trainingservaring " dan weet je als geen ander dat deze jongen heel goed aan het trainen is. Hij hoeft zich niet te bewijzen tegenover niemand en al helemaal niet tegenover iemand zoals jij. Het filmpje heeft hij gepost vanwege de weddenschap met jou....
Het is goed bro, laat het zijn. Er is niets ergs gebeurd, laat het gewoon zo.
 
FB1 vandaag

Squats
20*65kg - full
15*75kg - full
10*80kg - full
8*90kg - lee haney style
6*100kg - lee haney style

Front pulldown
10*52.5kg
10*55kg
10*57.5kg
10*60kg
wow gingen echt lekker vandaag, volgende keer beginen op 55kg

MP
10*40kg
8*42.5kg
8*45kg
6*47.5kg

Barbell Curls
10*28kg
10*32kg
10*36kg

chest flyes
10*12kg - flat bench

daarna een vriend geholpen met het uitleggen van powercleans, heb die oefening minstens 15 keer moeten voordoen dus besloten om het daarbij te laten :)
 
ZO00000w HEEJ, zware training daar! Helemaal die squats lekker hoor!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven