MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
  • #1.027
Toch vind ik je deads mooi zo met de hoge reps. Ik ga binnenkort ook eens voor de high sets and low reps! Kijken of dat ook mij voordeel oplevert.

Bevielen wel want de pomp was echt goed te voelen, maar er komt veel krachtverlies mee. + vond het 5*5 beter aanvoelen

Ja, je PR's met 5x5 zullen ongetwijfeld hoger zijn aangezien je minder energie kwijtraakt aan de warm-up sets, wat wel het geval is bij langere sets waar een warming-up cruciaal is. (voor mij in ieder geval wel :))

Nette training.
Nette deads!

Zware rugtraining! Aan het cutten en ook nog pr's neerzetten:thumb:. Doe ik toch wat verkeerd vrees ik.

Sterke trainingen ook hier, ga dit log ook volgen.

Thumbs

Zeer mooie training weer en helemaal vol met PR~s.
Vind het persoonlijk niet slecht om wat hoger in je HH te beginnen bij je DL voor 2 setjes.En de laatste twee setjes wat minder HH en zwaarder. Die combi is ook lekker KG zegt niet alles.

Als ik dit logboek lees word ik zelf ook altijd enthiosiast.
Ik ken weinig mensen van DBB met zo`n motivatie en oerkracht zoals jij hebt!

Duimen omhoog voor jou;
:thumbs::bow2::thumb:

• #1.034
Zware rugtraining! Aan het cutten en ook nog pr's neerzetten:thumb:. Doe ik toch wat verkeerd vrees ik.
Snap het zelf ook niet :D

Nette training.
Nette deads!
thanks!

Sterke trainingen ook hier, ga dit log ook volgen.
hehe, thanks DB!

Zeer mooie training weer en helemaal vol met PR~s.
Vind het persoonlijk niet slecht om wat hoger in je HH te beginnen bij je DL voor 2 setjes.En de laatste twee setjes wat minder HH en zwaarder. Die combi is ook lekker KG zegt niet alles.

Als ik dit logboek lees word ik zelf ook altijd enthiosiast.
Ik ken weinig mensen van DBB met zo`n motivatie en oerkracht zoals jij hebt!

Duimen omhoog voor jou;
:thumbs::bow2::thumb:

Jep zou ik ook kunnen doen, 12-10hh de eerste 2 sets als opwarming en dan knallen op 3*5.

Ben aan het denken om toch 's morgens en voor de training carbs toe te voegen want dit dieet begint snel te stagneren end e voeding is echt veel te eenzijdig naar mijn zin. Wat denken jullie?

Ben aan het denken om toch 's morgens en voor de training carbs toe te voegen want dit dieet begint snel te stagneren end e voeding is echt veel te eenzijdig naar mijn zin. Wat denken jullie?

+1 gewoon doen bro! Jij mowt gaan bulken als een monster.
Maak nou niet de fout die de meeste maken en alleen maar aan een wasbordje denken.
Gewoon knallen en vreten...

• #1.036
Maak nou niet de fout die de meeste maken en alleen maar aan een wasbordje denken.
Wasbord is zeker geen prioriteit deze zomer, massa wel.
Maar geen vetmassa, vandar eerst de cut tot 12% Dan massa pakken ;)

Monster tip kerel, je hebt al mijn tips goed onthouden... hoop dat je ze allemaal nog weet. :rolleyes:

Goede BOR en row (my favourites) en PR's te over. Je gaat goed maat.
5X5 gaf een beter gevoel>in welk opzicht?
Misschien 8-6-4-3 eens uittesten?
Gaat prima.:thumbup:

• #1.039
Goede BOR en row (my favourites) en PR's te over. Je gaat goed maat.
5X5 gaf een beter gevoel>in welk opzicht?
Misschien 8-6-4-3 eens uittesten?
Gaat prima.:thumbup:

Zou ook kunnen ja
5*5 gaf een beter gevoel in het opzicht dat je reps steeds slechter worden kwa vorm hoe hoger je gaat in reps, dat is mijn ervaring tenmisnte.

Zou ook kunnen ja
5*5 gaf een beter gevoel in het opzicht dat je reps steeds slechter worden kwa vorm hoe hoger je gaat in reps, dat is mijn ervaring tenmisnte.
Wanneer je hoger in de reps gaat moet het gewicht natuurlijk wel lager zijn want als je het zelfde gewicht meer dan 5x gaat reppen zal de vorm idd achteruit gaan.

Ik ben zelf juist bij de lagere reps bang dat mijn houding achteruit gaat, maar dat komt omdat ik met hoge reps altijd tot fail ga. Ik moet dan leren de setjes ervoor rustig te doen en alleen de topset alles te geven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven