AndroidHealthClinic

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Monster tip kerel, je hebt al mijn tips goed onthouden... hoop dat je ze allemaal nog weet. :rolleyes:

Off topic
Mc chick dit is vanzelfsprekend geen tip van jou. Dit is gewoon een logische algemene stelling. Kijk nou eens eerlijk in de spiegel en je zal dezelfde persoon zien als Narcissus uit de Griekse Mythologie;
Narcissus uit de Griekse mythologie. Narcissus wees volgens het verhaal alle romantische avances af en werd als straf verliefd op zijn eigen spiegelbeeld.

10 jaar trainen met 0 progressie,hoe kan ik nou tips van jou serieus nemen en al helemaal onthouden?
Ik vind het zeer vervelend als je elke keer onnodig off topic gaat in iemand zijn log als ik een reactie plaats en wil je vriendelijk verzoeken dit niet meer te doen. Deze onnodige post slaat helemaal nergens op!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
@chick en sarge
Gelieve mijn logje proper te houden :)
Onnodige opmerkingen over tips enzo regelen jullie maar via PM, ik wil niet dat mijn logje gesloten wordt, oke?

@chick en sarge
Gelieve mijn logje proper te houden :)
Onnodige opmerkingen over tips enzo regelen jullie maar via PM, ik wil niet dat mijn logje gesloten wordt, oke?

+1 broeder ik begrijp die onnodige provocerende opmerkingen over mijn posts van onze internetgoeroe ook niet!

Ga je vandaag beuken beest?

• #1.044
+1 broeder ik begrijp die onnodige provocerende opmerkingen over mijn posts van onze internetgoeroe ook niet!

Ga je vandaag beuken beest?
Was wel de boedling ja, schouders stond op het menu
Maar diezelfde schouders branden echt als een malle dus ik ga ze morgen met de benen proberen mee te pakken.

Dus vandaag lekkah rust? Hoedat je schouders branden dan?

Achh gerre weet zelf wel hoe het zit en wie de onnodige opmerkingen steeds weer maakt. Kijk uit naar je nieuwe training. Ga je daarin weer wat lager in de reps zitten?

• #1.048
Achh gerre weet zelf wel hoe het zit en wie de onnodige opmerkingen steeds weer maakt. Kijk uit naar je nieuwe training. Ga je daarin weer wat lager in de reps zitten?
Laat dit achterwege chick ;)
Repranges gaan ongeveeer dezelfde zijn als die van deze week.

Achh gerre weet zelf wel hoe het zit en wie de onnodige opmerkingen steeds weer maakt.
Dat weet Gerre idd Chick.
Sarge je hebt volkomen gelijk
http://images.google.nl/imgres?imgu...ages?q=plaat+voor+je+kop&hl=nl&sa=N&um=1&um=1
Dit heeft Gerre naar mij verstuurd man......
hebe-plaat-voor-de-kop.jpg

OT nu!

Laatst bewerkt:
Gerre train je op massa of op kracht?

Ik beantwoord voor TS maar hij traint voor ene bruut fysiek en bovenstaande vraag is imo een beetje vreemd.

Als je massa wilt hebben moet je nl ook op kracht trainen?

Hangt er vanaf wat je visie is op kracht en massa he .. Kracht kan je cheaten , bij massa best niet .. maarja dit is weer offtopic , arme Gerre zen topic mag er niet op achteruit gaan ! :p

Ik heb Gerre in het begin veel gevolgd maar ben toen DBB ff uit het oog verloren. Dus ik zou wel eens willen weten hoe het bij de massa staat nu?

Hangt er vanaf wat je visie is op kracht en massa he .. Kracht kan je cheaten , bij massa best niet .. maarja dit is weer offtopic , arme Gerre zen topic mag er niet op achteruit gaan ! :p

Nou, massa is toch steroïds etc. ook soort van cheaten, maar anyways dit is inderdaad offtopic. Excuses G3rr3! ;)

Ik moet erg veel moeite doen om nu even niet te reageren op die
massa = kracht
kracht = massa
en op Massa = steroids
want dat is BS :)

Er zijn enorm veel trainningsmethodes dus .. en niet alles is goed voor massa of kracht

Dit is de laatste post die ik reageer op iemand anders als Gerre, met alle respect maar dit is Gerre zijn topic laat hem dan ook aub antwoorden. Jullie zorgen er ongewild voor dat het offtopic gaat. Dit is niet kwaad bedoeld omdat we een andere mening hebben hoor. Iedereen mag een andere mening hebben. Het is voor Gerre's bestwil

massa = kracht
kracht = massa
en op Massa = steroids

Er zijn enorm veel trainningsmethodes dus .. en niet alles is goed voor massa of kracht

Dit is de laatste post die ik reageer op iemand anders als Gerre, met alle respect maar dit is Gerre zijn topic laat hem dan ook aub antwoorden. Jullie zorgen er ongewild voor dat het offtopic gaat. Dit is niet kwaad bedoeld omdat we een andere mening hebben hoor. Iedereen mag een andere mening hebben. Het is voor Gerre's bestwil

Het is maar even snel gepost, natuurlijk zijn er zat methodes die anders bewijzen. Maar als je hoog in gewicht gaat KAN het leiden tot massa. (let op: kan)

Ik denk dat een discussie in principe geen kwaad kan, zolang het maar echt bodybuilding gericht is, en dat mensen er wat van kunnen leren. (niet dat het tot haternij leidt)

massa = kracht
kracht = massa
en op Massa = steroids

Ik begrijp wel wat je bedoelt. En idd moeten we Gerre deze vraag laten beantwoorden.

Een lager reps gehalte, met name de 5 reppers of minder is voornamelijk gericht op kracht. Kracht staat idd niet los van massa, maar wil je uitsluitend voor massa trainen dan is een ruimere reprange aan te raden. Tussen de 12 en 6 reps. Ook met deze range zal je kracht winnen maar zal geleidelijker gaan.

• #1.060
kracht en massa komen samen IMO.
als je veel massa hebt zal je ook redelijk wat kracht hebben en visa versa...
Ik train voornamelijk voor een goed fysiek, al zou het wel kunnen dat ik ooit eens een PL wedstrijd ga meedoen voor de fun :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven