XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
g3rr3 is gewoon gek. Schouder uit de kom en lekker doorgaan.

Ik denk dat wij allemaal een clubje gekken zijn, voor hetzelfde geld hielden we ons bezig met lekker rustig op een terrasje een trappist te drinken en te loeren naar de kortgerokte meisjes, maar nee wij moeten onszelf in het zweet werken en afzien;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.425
Zo is dat DB :D dat trappistje op een terrasje terwijl we naar de meisjes in korte rokjes loeren kunnen we nog na de training ;)

Zo is dat DB :D dat trappistje op een terrasje terwijl we naar de meisjes in korte rokjes loeren kunnen we nog na de training ;)

Is ook waar, maar ik moet dan wel mijn zonnebril opzetten anders ziet het vrouwtje het en meer dan een trappistje of 3 zal ze ook niet tolereren:D

zo een goede pint! daar heb ik best zin in :D

• #1.429
Voila hier gaan we weer, schouder nog effe gespaard deze morgen omdat ik straks Judo heb :D

Box squats, het bankje staat onder mijn knieen, benen komen parallel met de grond
10*60kg
10*80kg
10*100kg (Rep PR)
8*110kg (PR)
8*120kg (PR)
6*130kg (PR)
6*140kg (PR)
4/6*150kg (PR)
4*160kg (PR)
4*170kg (PR)
2*180kg (PR)
1*190kg (PR)
0*200kg FAIL :(

Ik denk dat wij allemaal een clubje gekken zijn, voor hetzelfde geld hielden we ons bezig met lekker rustig op een terrasje een trappist te drinken en te loeren naar de kortgerokte meisjes, maar nee wij moeten onszelf in het zweet werken en afzien;)

die zie ik elke dag - wat dat aangaat heb ik een wereldbaan:D

Voila hier gaan we weer, schouder nog effe gespaard deze morgen omdat ik straks Judo heb :D

Box squats, het bankje staat onder mijn knieen, benen komen parallel met de grond
10*60kg
10*80kg
10*100kg (Rep PR)
8*110kg (PR)
8*120kg (PR)
6*130kg (PR)
6*140kg (PR)
4/6*150kg (PR)
4*160kg (PR)
4*170kg (PR)
2*180kg (PR)
1*190kg (PR)
0*200kg FAIL :(

Wow! Hoe de fock kun jij opeens zoveel gewicht aan? Het is wel boxsquat, maar dan nog. Dan zit er volgens mij ook nog wel meer in die full's.

Inderdaad sterke box squats, het zal je gewone squat ten goede komen!

Zoooo de knetter!!!

Mochten ze je met een brancard de sportschool uit dragen?? Ik neem aan dat je niet normaal meer op je poten kon staan toen!! ;)

t*ring hee.. ben je langs de Apotheek geweest ofzo?!

Idd dat is schrikken die gewichten. Ff 200kg in je nek leggen terwijl het eerst 120kg was.

Wat gebeurd hier nou weer allemaal?
Netjes Gerre goed bezig!

Vriendelijk groetend,
Mossad

• #1.438
Jongens het was BOXsquat dus zoiezo al minder diep he ;)
Maar ja het voelde gewoon goed vandaag alles lukte behalve die t*ring 200kg :( maar die pak ik de volgende keer wel eens!

Met de spierpijn zit het goed, heb daarnet anderhalf uur judo en een uur ju-jutsu gedaan. Judo redelijk intesief (Randori tegen zwarte gordel net verloren) en ju-jutsu heel kalm aan. heb wel een nice compliment gekregen van de sensei van ju-jutsu. Hij zei dat als ik zo verder zou trainen en sterker wordt dat ik binnen 5 jaar prof zou kunnen worden omdat ik redelijk sterk ben en mijn techniek goed is. Toch een mooi compliment :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven