- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe je kent me nog niet chickg3rr3 is gewoon gek. Schouder uit de kom en lekker doorgaan.
gek als een achterdeur 
g3rr3 is gewoon gek. Schouder uit de kom en lekker doorgaan.

Zo is dat DBdat trappistje op een terrasje terwijl we naar de meisjes in korte rokjes loeren kunnen we nog na de training
![]()

Ik niet
heb er gisteren al enkele gehad 

Ik denk dat wij allemaal een clubje gekken zijn, voor hetzelfde geld hielden we ons bezig met lekker rustig op een terrasje een trappist te drinken en te loeren naar de kortgerokte meisjes, maar nee wij moeten onszelf in het zweet werken en afzien![]()

die zie ik elke dag - wat dat aangaat heb ik een wereldbaan![]()
Voila hier gaan we weer, schouder nog effe gespaard deze morgen omdat ik straks Judo heb
Box squats, het bankje staat onder mijn knieen, benen komen parallel met de grond
10*60kg
10*80kg
10*100kg (Rep PR)
8*110kg (PR)
8*120kg (PR)
6*130kg (PR)
6*140kg (PR)
4/6*150kg (PR)
4*160kg (PR)
4*170kg (PR)
2*180kg (PR)
1*190kg (PR)
0*200kg FAIL![]()

maar die pak ik de volgende keer wel eens!
Nein zoals altijd het gebruikelijke ontbijt en een whey shaket*ring hee.. ben je langs de Apotheek geweest ofzo?!

190kg boxsquat en 125kg fullsquat is wel een verschilletje heIdd dat is schrikken die gewichten. Ff 200kg in je nek leggen terwijl het eerst 120kg was.