- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker zeker, maar had heel slechte spottersLekker gevoel die 200 in je nek, toch?
Lukt je de volgende keer zeker!![]()

hilarisch om te zien maar onder die barbell steken was iets minder leuk 
!Thanks ph!Leuk logje g3rr3, net groot stuk doorgelezen. Mooie box squats![]()
Supersets / Week2 training4/ Rug+borst
Rustige training om schouder niet te veel te belasten
Incline bench press
12*50kg
11*55kg
10*60kg
8*70kg
6*80kg (laatste spot)
Flat dumbbell bench
10*24kg
10*26kg
8*28kg
Als superset met
BOR
10*50kg
10*60kg
8*70kg
Incline dumbbell flyes
10*12kg
8*14kg
6*16kg
Als superset met
Dumbbell Row
10*20kg
10*24kg
10*26kg
Narrow grip chin pulldown
10*60kg
10*65kg
10*70kg
That's it, vanavond BBQ!

Jongens het was BOXsquat dus zoiezo al minder diep he
Maar ja het voelde gewoon goed vandaag alles lukte behalve die t*ring 200kgmaar die pak ik de volgende keer wel eens!
Met de spierpijn zit het goed, heb daarnet anderhalf uur judo en een uur ju-jutsu gedaan. Judo redelijk intesief (Randori tegen zwarte gordel net verloren) en ju-jutsu heel kalm aan. heb wel een nice compliment gekregen van de sensei van ju-jutsu. Hij zei dat als ik zo verder zou trainen en sterker wordt dat ik binnen 5 jaar prof zou kunnen worden omdat ik redelijk sterk ben en mijn techniek goed is. Toch een mooi compliment![]()
Vind van niet,pakt toch net iets anders de lats aan IMO.Genietze, dat zijn van die momenten.(kwijl)
Brute training, beestelijke incline en BOR!
Is trouwens DB Row niet overbodig na BOR?
de officiele naam is Kokodo Yushindo Kai Ju Jutsu, weet niet of hier competities van zijn. is puur drukpunten.Wat voor competitie, grappling (bjj) of sport jiu jitsu?
mooie log btw
thx
zekerHeee gerre wat hebben ze in je water gedaan? Jij gaat sterk vooruit, moet ik me zorgen gaan maken?

de officiele naam is Kokodo Yushindo Kai Ju Jutsu, weet niet of hier competities van zijn. is puur drukpunten.
Hij had het over de judo niet over Ju jutsu

Dacht ik al ja, no harm donewelkom in mijn logje trouwens
![]()

neeneeEven een vraagje tussendoor, ben je nog steeds met het Keto bezig G3rr3, als ik lees BBQ, dan denk ik van niet. Or am I wrong?![]()
en dan nog het was zondag dus refeed