Hehe, dit is dus mijn trainingsmaatje (soms toch als hij op hetzelfde moment traint). Hij kan soms fameus overdrijven
![]()
wa staat er eigenlijk op da papier in uwe avatar?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, dit is dus mijn trainingsmaatje (soms toch als hij op hetzelfde moment traint). Hij kan soms fameus overdrijven
![]()

HeheWel grappig dat je total van de grote 3 nu al bijna 400kg is, en ik nog bezig ben met de 300kg te bereiken.![]()
Grappig zou ik niet zeggen, daarvoor moet ik er iets te veel moeite voor doen 

Incline DB Press 8x30kg en 10x32kg? 
) Ik zo van nah, ik vind van niet, gaat ie weer boos verder trainen. Ik zat daar van
.Lucky bastard....Armen kunnen mij eigelijk geen zak schelen
train ze ook bijna niet meer![]()
Armen kunnen mij eigelijk geen zak schelen
train ze ook bijna niet meer![]()

Lucky bastard....
Mijn armen beginnen zwaar achter te lopen. Dus ik moet ze weer pakken.
Je armen zijn idd zeer netjes, ook de rug gaat steeds vooruit.
Ik zag het op die strongmanfoto's dat je armen idd wat achter liepen, ach mac ik train ze eigelijk alleen nog maar met de compunds en dat gaat me goed af! Zo hel af en toe pak ik nog eens een pompsetje biceps of triceps. MAar zolang mijn armen niet achterlopen blijf ik gewoon extra hard gaan op de compounds!Lol, ik heb ook nooit zoveel boeiends te vertellen over de oefeningen en trainingen van me armen, maar toch groeien ze goed door.
Vrij goeie rug G3rr3! Maar dat is ook uit je deadlift te beoordelen.![]()
Ze zijn wel wat gegroeid, ze lijken niet flink en toch zijn ze bijna 41 cm. Lange armen is lastig buf te krijgen.Ik zag het op die strongmanfoto's dat je armen idd wat achter liepen

Ze zijn wel wat gegroeid, ze lijken niet flink en toch zijn ze bijna 41 cm. Lange armen is lastig buf te krijgen.
Als ze goed groeien op compounds dan is het idd genoeg.![]()