Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Brute squats kerel!

Welke band heb je bij judo?
Oranje, ben pas sinds september bezig, en dan in oktober niet kunnen gaan. Denk eraan om een van deze weken toch voor groen te gaan. en anders aan het begin van volgend seizoen (september)

Warming-up 1x110kg? :roflol:

aardig squat -serie G , en daarna nog judo - knap hoor - alles in de lijn van jigoro kano

• #1.526
Maar moet je tijdens warming-up niet aan hogere reps denken? ???
Niet weer beginnen he, die discussie hebben we al eens gedaan 30 pagina's geleden :D

10*70 en 8*90 zijn genoeg opgewarmd, 1*110 is ook opwarming omdat dit gewoon verre van mijn maximum is en gewoon is om dichter bij die 130kg te komen.

Niet weer beginnen he, die discussie hebben we al eens gedaan 30 pagina's geleden :D

10*70 en 8*90 zijn genoeg opgewarmd, 1*110 is ook opwarming omdat dit gewoon verre van mijn maximum is en gewoon is om dichter bij die 130kg te komen.

Lachen toch. :D
Maar damn, 2x130kg.. :D Binnenkort maar eens de 150kg proberen? :p

Ik ruik gewoon roids in dit log. :p

• #1.532
Lachen toch. :D
Maar damn, 2x130kg.. :D Binnenkort maar eens de 150kg proberen? :p
Zot, eerst maar eens 135kg proberen en dan weer opbouwen enzovoort :D

je doet aan judo , en je weet niet wie dat is boy ;) shame on jou brada - grondlegger van de sport die jij nu beoefend :D
Ahzo, wist ik niet :p

Ik ruik gewoon roids in dit log. :p

+1, ik geloof er geen reet van dat je nog naturel bent!!

:p;)

Haters! :D

hey g3rr3, ik spring ook even binnen op je log :D.

erg mooie stats heb je, je bent echt enorm sterk voor je leeftijd!

hoe bevalt het judo je eigenlijk? vind je het een goede vorm van verdediging, ook voor op straat? of eerder een toernooisport? ik ben zelf namelijk nogal geinteresseerd in gevechtsporten, maar kom er niet uit wat ik nou precies zou doen. momenteel doe ik kickboks, silat en krav maga. maar kickboks begint een beetje te vervelen, en silat is nogal slecht georganiseerd.

hoe bevalt het judo je eigenlijk? vind je het een goede vorm van verdediging, ook voor op straat? of eerder een toernooisport? ik ben zelf namelijk nogal geinteresseerd in gevechtsporten, maar kom er niet uit wat ik nou precies zou doen. momenteel doe ik kickboks, silat en krav maga. maar kickboks begint een beetje te vervelen, en silat is nogal slecht georganiseerd.

Krav Maga lijkt mij geweldig. Maar anders probeer je MMA? (Mixed-Martial-Arts)

• #1.535

Uhm ik vind judo gewoon geweldig omdat de trainingen zo zwaar zijn, als de trainingen niet zo zwaar waren zou ik het niet leuk vinden (ik wil elke training kapot gaan :D). maar ik vind het wel handig voor op straat, zeker in combinatie met andere gevechtssporten.

Judo is idd een mooie sport om met krachsport te combineren. Je wordt er heel sterk van, een sterke tegenstander tegen de grond werken. Heb het ook ooit eens 4 jaar gedaan.

Uhm ik vind judo gewoon geweldig omdat de trainingen zo zwaar zijn, als de trainingen niet zo zwaar waren zou ik het niet leuk vinden (ik wil elke training kapot gaan :D). maar ik vind het wel handig voor op straat, zeker in combinatie met andere gevechtssporten.

ow jah :D morgen is er een training van, dus ik ga denk ik maar eens meedoen. die worpen lijken me wel heel effectief.

Krav Maga lijkt mij geweldig. Maar anders probeer je MMA? (Mixed-Martial-Arts)

Krav maga is inderdaad geweldig...ik vind de training wel de zwaarste die ik al heb gehad...de training zijn met HEEL veel contact, dus thuis komen met een hoop blauwe plekken hoort erbij.

mma kun je hier nergens doen, tenzij ik een half uur zou rijden ofzo.

Goed bezig. Leuke combi dat judo en BB.Keep it up!:)

• #1.540
Kijk maar eens naar onze Robert van de Walle vroeger, 100 kg zware spierbundel én olympisch kampioen bij de zwaargewichten in 1980.
idd. Het is niet mijn doel om zo een massamonster van 120+kg op 6% te worden. 100kg tussen 12-14% vind ik het mooiste. gecombineerd met brute kracht ;)

edit: Was van de walle niet actief in de -95kg categorie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven