MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
idd. Het is niet mijn doel om zo een massamonster van 120+kg op 6% te worden. 100kg tussen 12-14% vind ik het mooiste. gecombineerd met brute kracht ;)

edit: Was van de walle niet actief in de -95kg categorie?

Zou ook kunnen want mijn geheugen laat me soms in de steek, ik heb eens een interview met hem gelezen waarin hij zei dat hij 100 kg woog, maar misschien deed hij inderdaad wel competitie onder de 95 ja.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Zou ook kunnen want mijn geheugen laat me soms in de steek, ik heb eens een interview met hem gelezen waarin hij zei dat hij 100 kg woog, maar misschien deed hij inderdaad wel competitie onder de 95 ja.

19830512 A1918 Van der Walle BEL.tif
1983 Paris Europeans
France
Bronze medallist
Men under 95 kgs - Heavyweight
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Robert Van der Walle BEL with his bronze medal

• #1.544
net ff een bestellinkje gedaan op XXL nutrition.
Een stackje voor tijdens de bulk
Namelijk: Get Diesel Ether 120tabs + Get Diesel Test 2010 100tabs

leuk speelgoed voor straks in de bulk ^^

Aah, leuk dat je judo doet, ik zou ook best een vechtsport willen doen maar kan dat helaas niet combineren met mijn KT, door tijdsgebrek.

Zie ik hier een toekomstige 100kg+ bruut groeien? ;)

• #1.546
Aah, leuk dat je judo doet, ik zou ook best een vechtsport willen doen maar kan dat helaas niet combineren met mijn KT, door tijdsgebrek.

Zie ik hier een toekomstige 100kg+ bruut groeien? ;)
zou kunnen ja :D
alhoewel 100+ niet echt mijn doel is :D
100kg op 12-14% vind ik mooi, alles daarboven is een dikke extra :p
Edit: heb trouwens goed nieuws gekregen van een vand e 2 sesei's
Namelijk: ik mag nog voor het einde van het seizoen mijn examen voor groene gordel doen ^^

zou kunnen ja :D
alhoewel 100+ niet echt mijn doel is :D
100kg op 12-14% vind ik mooi, alles daarboven is een dikke extra :p
Edit: heb trouwens goed nieuws gekregen van een vand e 2 sesei's
Namelijk: ik mag nog voor het einde van het seizoen mijn examen voor groene gordel doen ^^

Lekker dan! :D
En ja 100kg op 12% is zeker bruut! Ik aim eerst op 90kg want dat is namelijk ook nice. :D (wil eigenlijk ook eindigen op 95-100kg @ 10-12%)

• #1.548
lager dan 12% op 20kg meer dan mijn lengte vind ik niet mooi. dat is gwn té droog dan IMO natuurlijk :) anderen vinden het mooi om 1m80 te zijn op 120kg 5%, mijn idealen liggen anders ^^

nette squats :thumb:

Nice squats!
Maar Oranje band:o:o:o

Hard werken en op naar de andere kleuren...

• #1.551
Nice squats!
Maar Oranje band:o:o:o

Hard werken en op naar de andere kleuren...
it's just a color dude...
het kan me geen **** schelen welke kleur er rond mijn buik hangt, zolang ik mij training na training kapot train it's fine for me... kleur komt vanzelf wel.

it's just a color dude...
het kan me geen **** schelen welke kleur er rond mijn buik hangt, zolang ik mij training na training kapot train it's fine for me... kleur komt vanzelf wel.

Lol, that's dedication!
Over de weight/bf.. Het boeit mij geen reet wat ik weeg en hoe droog ik erbij sta, zolang ik maar denk: Nice fysiek! En dan ben ik tevreden en ga ik denk ik voor de heavy weight ofzo. :D (of op voetbal :o)

Idd je moet er ook wat voor doen. Als je binnen een paar weken die kleur mag dragen kan het nooit veel zijn. Op mijn judoschool vroeger hadden ze daar een hekel aan, van die sportscholen waar je zo groen of blauw had. Vaak wonnen gasten bij ons met geel of oranje wedstrijden van hun.

• #1.554
Idd je moet er ook wat voor doen. Als je binnen een paar weken die kleur mag dragen kan het nooit veel zijn. Op mijn judoschool vroeger hadden ze daar een hekel aan, van die sportscholen waar je zo groen of blauw had. Vaak wonnen gasten bij ons met geel of oranje wedstrijden van hun.
Inderdaad. Een gordel moet je verdienen door hard trainen en door je technieken zo perfect mogelijk te kunnen toepassen.

'Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated'

• #1.558
Ik heb echt zo'n zin in de eerste HST training! sta al 2 uur te popelen! om 8uur is het zo ver!!

• #1.559
HST / week 1 training 1

f055iw.jpg

G is kapot!

Zie dat je voor een ander format hebt gekozen. Overzichtelijk.
Maar schrik een beetje van de gewichten, lijkt wel deload. Op chinnen en dips na dan.
Zal er wel bij horen qua opbouw.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven