MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Zie dat je voor een ander format hebt gekozen. Overzichtelijk.
Maar schrik een beetje van de gewichten, lijkt wel deload. Op chinnen en dips na dan.
Zal er wel bij horen qua opbouw.
Is altijd een beetje aftasten de eerste week met een nieuw schema he ;)
die gewichten komen vanzelf wel, ik start bewust lager zodat de groeimarge hoger ligt ;) en onderschat 15-reppers zeker niet, die vermoorden je echt :D

Is altijd een beetje aftasten de eerste week met een nieuw schema he ;)
die gewichten komen vanzelf wel, ik start bewust lager zodat de groeimarge hoger ligt ;) en onderschat 15-reppers zeker niet, die vermoorden je echt :D

Dat kan zeker slim zijn. Ben pas ook begonnen met nieuw schema en bouw de gewichten ook weer op, in het begin heel strikte uitvoering en later hoger in gewicht lager in reps. Heel handig vind ik zelf, zo is iedere training weer heel anders.

chins beginnen ergens op te lijken bro, op naar de 8 reps nou!

Wat is dat toch met de DBB-ers bijna niemand kan zich fatsoenlijk optrekken in deze sectie met lichte b.w.? Terwijl ze met alle andere oefeningen als beesten gewichten kunnen verzetten.

Interessant weer een HST logje.
Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen........

s6 bro

• #1.565
Chins zijn laag omdat ik die altijd verwaarloosd heb, ze beginnen nu pas goed op te komen omdat ik ze nu pas doe :D binnen de maand zit ik aan 10-15 reps ;) let maar op sarge ;)

@Loo: thanks makker!

vandaag cardio day

25minuten stappen @6.5km/u: 170kcals
20minuten fietsen tussen 60-70 rotaties per minuut: 160kcals
10minuten HIIT, elke minuut wisselen tussen 8 en 12km/u en de laatste 2 minuten tussen 9 en 13km/u: 160kcals
totaal: 490kcals op 55minuten

Chins zijn laag omdat ik die altijd verwaarloosd heb, ze beginnen nu pas goed op te komen omdat ik ze nu pas doe :D binnen de maand zit ik aan 10-15 reps ;) let maar op sarge

Ok bro, doe je best forcen de handel ik ben benieuwd! Dan ben jij een van de weinige in deze sectie die het goed 10x kan zelfs met licht b.w.
Een man moet kunnen chinnen.......

nogmaals succes met het hst schema

• #1.567
Ok bro, doe je best forcen de handel ik ben benieuwd! Dan ben jij een van de weinige in deze sectie die het goed 10x kan zelfs met licht b.w.

Ik ben geen monster maar zo laag is het bw toch ook weer niet :D akkoord het is niet de 115kg van jou maarja je bent ook wel 15cm groter :D

thanks! HST hakt er goed in heb ik het gevoel!

Gaat lekker hier, HST bevalt je zo te zien wel :D

Blijven knallen maar! Your becoming a beast!:hedbang:

chinnen is het probleem denk ik niet. pullups (wide) die zijn heavy als je 100 kg weegt en ook nog eens perfect uit wil voeren.

zozo, lekker gecardioowd hoor.. Pittig wel.. lekker lang! Denk overgens dat je meerhebt verbrand..

15 Min HIT maar 160?

ben gister naar de judotraining gegaan. beviel me erg goed, alleen was het een beetje spijtig dat de opwarming ruim 1/3 van de training in beslag nam (pompen en dat soort dingen) de worpen vond ik wel heel goed, en het lijkt me ook echt effectief.

ben ook net terug van ju jitsu, dat is dan weer iets heel anders. daarom niet slecht, maar een beetje te situatie gebonden. nog karate, ju shin dojo en aikido, en dan ga ik beslissen wat ik ga doen.

momenteel beviel judo mijn iig het beste!
hoeveel het je zou helpen in een gevecht weet ik niet, het blijft toch eerder een wedstrijdsport in mijn ogen (mening na een eerste les, ik heb vooral naar de gevorderden gekeken..)

Je hebt toch geen sport nodig voor een gevecht hoop ik. Gewoon doen omdat je het leuk vindt.

• #1.575
dat is waar maar je moet er toch iets mee kunnen doen IMO, als je een verdediging/gevechtssport leert en je kan je daarmee niet goed verdedigen IRL is het IMO nutteloos...

er is natuurlijk ook getraint vandaag (wat dacht je :D)

HST / week 1 training 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hierna 36 minuten op de fiets: 12km = 280kcals verbrand

• #1.576
ja die 15-reppers hakken er goed in, dan zit je snel tegen de kotgrens aan :D

kotsgrens bij 15 hh? niet overdrijven he Gerre.;)

Nogmaals ben benieuwd wat dit jou gaat brengen ga het volgen.
Vind je een goed voorbeeld voor de effectiviteit van HST omdat je erg gedreven bent en er alles wat erin zit uit kan halen. Neem van je aan dat de techniek op alle oefeningen beter is dan de DL die ik op film heb gezien.

S6 bro!

• #1.578
kotsgrens bij 15 hh? niet overdrijven he Gerre.;)

Nogmaals ben benieuwd wat jou dit gaat brengen ga het volgen.
Vind je een goed voorbeeld voor de effectiviteit van HST omdat je erg gedreven bent en er alles wat erin zit uit kan halen. Neem van je aan dat de techniek op alle oefeningen beter is dan de DL die ik op film heb gezien.

S6 bro!
Beetje overdreven ja:D maar je weet wel wat ik bedoel :D

De techniek van de deadlift is ondertussen zeker bijgeschaafd en is nu zo goed als perfect ;) Zal binnenkort nog wel eens een paar filmpjes maken, als ik aan de 5-reps fase kom ;)

15x40kg MP? Beest!

• #1.580
pussyweight...

'training' van gisteren:

1uur op de fiets @ 21km/u = 21km gefietst + 500kcals verbrand
dan 's avonds naar de judotraining, zal ook iets van een 6 a 700kcals zijn.

vandaag: van 6 uur tot half 3 in de beenhouwerij, dus de hele tijd rechtstaan en bezig zijn, zal ook wel iets van een 500kcals zijn :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven