Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Strakke Cardio.. Lekker verbranden.. Hoelang duurt zo een Jjudo training>
 
30-45minuten opwarmen(zeer intensief) en dan 45-60 minuten worpen/grepen/klemmen en eventueel rondori('matchkes')
 
heb je op jou judotraining ook 'matchkes' ?

denk niet dat ze dat in onze club hebben (vandaag nog maar de tweede training gedaan, dus ik ben niet zeker) is dat dan gewoon wat tegen elkaar, ongeveer zoals in wedstrijden?

lijkt me wel leuk eigenlijk..

heb je trouwens 30-45 minuten opwarming? dat is wel erg lang.

of is het vallen/rollen daar al bij?


en trouwens, 40 kg mp is zeker geen pussyweight :o
 
heb je op jou judotraining ook 'matchkes' ?

denk niet dat ze dat in onze club hebben (vandaag nog maar de tweede training gedaan, dus ik ben niet zeker) is dat dan gewoon wat tegen elkaar, ongeveer zoals in wedstrijden?

lijkt me wel leuk eigenlijk..

heb je trouwens 30-45 minuten opwarming? dat is wel erg lang.

of is het vallen/rollen daar al bij?


en trouwens, 40 kg mp is zeker geen pussyweight :o
40kg MP is wél pussyweight :D

ja het is met achterwaarts, zijwaarts (lins/rechts) en voorwaarts vallen inbegrepen. die 30+15minuten zijn echt wel nodig om blessuren te vermijden.
 
40kg MP is wél pussyweight :D

ja het is met achterwaarts, zijwaarts (lins/rechts) en voorwaarts vallen inbegrepen. die 30+15minuten zijn echt wel nodig om blessuren te vermijden.

voor mij is het al best veel hoor :D zal ongeveer mijn 1 rm zijn (hehe, schaamte zeg...)


en hoe zit het met die toernooitjes, wedstrijdjes? lijkt me leuk, wij doen ze niet :(
 
voor mij is het al best veel hoor :D zal ongeveer mijn 1 rm zijn (hehe, schaamte zeg...)


en hoe zit het met die toernooitjes, wedstrijdjes? lijkt me leuk, wij doen ze niet :(
wedstrijdjes doen we zeker niet elke week, misschien 1 keer om de 4-6 weken als afwisseling. tornooitjes doen we niet onder elkaar, heeft weinig nut.

nouja de 'fitnessinstructeur' van mijn gym heeft weer een flater van formaat geslagen...

2 vrienden van me waren aan het trainen, ik cardio.
tussen een oefening in gaan ze even naar die man toe en zeveren een beetje (niet lang dan krijgen ze een allert van mij :p).
een beetje later gaan ze weer en zijn ze bezig over spiermassa bouwen
begint die kerel geniaal te vertellen dat powerplate dé manier is om spiermassa te bouwen en dat powerplate 4keer sneller massa bouwt dan krachttraining en de enige oefening die niet te vervangen is is bench press... viel bijna van de loopband af toen ik het hoorde.

een vn mn vrienden vroeg dan wrm geen deadlift en squat en MP
zijn antwoord: 'die oefeningen vernken alleen maar je rug en je knieen en doe dus niet voor je spieren'

vroeger heeft hij ook veel krachttraining gedaan, en het is echt een toffe kerel, maar deze uitspraak deed mij toch ff slikken...
 
dan geloof je het toch niet... Kan mij het schelen...
 
Ik geloof je wel trouwens waarom zou iemand erover moeten liegen?
Er zit me toch een zooitje ongeregeld ontwetend personeel op die gyms.
Ik was lid van de beste en duurste sportschool van Amsterdam bijna geen een instructuer wist hoe je een DL stop moest uitvoeren en kon het dus niet uitleggen aan mij.
 
Ik geloof je wel trouwens waarom zou iemand erover moeten liegen?
Er zit me toch een zooitje ongeregeld ontwetend personeel op die gyms.
Ik was lid van de beste en duurste sportschool van Amsterdam bijna geen een instructuer wist hoe je een DL stop moest uitvoeren en kon het dus niet uitleggen aan mij.
Alsof ik niets beter te doen heb dan zulke verhalen uit te vinden, sommige mensen hebben wél een leven hoor...
Nouja ik denk dat je tegenwoordig als instructeur gewoon Excelblaadjes moet kunnen maken en de supplementen overdreven marchanderen.
In plaats van fatsoenlijke onderbouwing te geven aan mensen die hun oefeningen niet correct uitvoeren in de gym, ligt hij met zijn lui gat op de computer achter zijn computerke...
 
niks nieuws voor mij, heb zelf in een gym gewerkt en moest mensen 90% van de tijd machines aanraden boven free weights van de baas.... owja niet teveel kcals verbranden he :P anders ga je niet aan die 30pounds raken ;)
 
dat is 1 van de domste dingen die ik tot nu toe heb gehoord...hahaha:D en ik vond dat onze instructeur dom was...

hij vertelde eens dat je met bench de barbell maar half moet laten zakken, omdat je anders de bovenkant van je borst teveel traint ofzo...sloeg ook echt nergens op.
 
Laatst bewerkt:
dat is 1 van de domste dingen die ik tot nu toe heb gehoord...hahaha:D en ik vond dat onze instructeur dom was...

hij vertelde eens dat je met bench de barbell maar half moet laten zakken, omdat je anders de bovenkant van je borst teveel traint ofzo...sloeg ook echt nergens op.
En waarom zou je de bovenkant dan niet willen trainen :D :roflol:

enfin soit er is getraint geweest vanmorgen, het was niet veel soeps, had slecht geslapen en echt 0.0 energie...

HST / week 1 training 3

25k52ck.png


hierna 10 minuten fietsen, toen had ik barstende hoofdpijn en had de neiging flauw te vallen, ermee gestopt dus, morgen beter...
 
valt toch nog mee :rolleyes: zou een super training zijn voor mij. je kan ook weighted bench dips doen natuurlijk, als het station bezet is. is er maar eentje in jou gym?

trouwens, was sebastiaanG zegt is waar, let op dat je niet te veel cardio doet :D

wat ik ook raar vind, je zegt dat je instructeur zelf veel krachttraining heeft gedaan...heeft hij dan niet de nodige ervaring om te weten dat het echt op niets slaat dat een powerplate beter is dan krachttraining? erg rare kerel :D
 
valt toch nog mee :rolleyes: zou een super training zijn voor mij. je kan ook weighted bench dips doen natuurlijk, als het station bezet is. is er maar eentje in jou gym?

trouwens, was sebastiaanG zegt is waar, let op dat je niet te veel cardio doet :D

wat ik ook raar vind, je zegt dat je instructeur zelf veel krachttraining heeft gedaan...heeft hij dan niet de nodige ervaring om te weten dat het echt op niets slaat dat een powerplate beter is dan krachttraining? erg rare kerel :D
Ik zou weighted bench dips kunnen doen als de benches niet zouden bezet zijn ja :D
het volume dat ik hier tilde sloeg echt nergens op, kracht was ver te zoeken en ik werd na 5 reps al duizelig maarja no pain no gain zeker?

het klote aan mijn lichaam is dat het bijna alleen maar vet opslaat op mijn buik en heupen, en ik zie er dus uit als een ballon :D daarom de cardio :p.

mijn 'instructeur' deed krachttraining in functie van zijn muay thai, hij woog 85kg op 7% bij een lengte van 1m85. op zich niet slecht, maar dat zie je vaak in de gevechtswereld :) benen trainde hij enkel op kracht op de leg press.
 
no pain no gain, zo is het inderdaad! en zo hoort het ook te zijn.


ik zit met net hetzelfde. ik heb nooit vet op mijn armen, benen of waar dan ook, alles zit in mijn buik. inderdaad een k*tprobleem. ik ben nu al een dikke 2 maanden aan het cutten, dat werkt wel wat, nu begint het te beteren.

inderdaad geen slechte stats nee, maar als je alleen gaat leg presses kom je er niet, zonder squat kun je jezelf geen echte krachttraininer/bodybuilder noemen imo.
 
no pain no gain, zo is het inderdaad! en zo hoort het ook te zijn.


ik zit met net hetzelfde. ik heb nooit vet op mijn armen, benen of waar dan ook, alles zit in mijn buik. inderdaad een k*tprobleem. ik ben nu al een dikke 2 maanden aan het cutten, dat werkt wel wat, nu begint het te beteren.

inderdaad geen slechte stats nee, maar als je alleen gaat leg presses kom je er niet, zonder squat kun je jezelf geen echte krachttraininer/bodybuilder noemen imo.
zijn benen waren dan ook zijn slechtste spiergroep, I wonder why ^^
 
Ik zou weighted bench dips kunnen doen als de benches niet zouden bezet zijn ja :D
het volume dat ik hier tilde sloeg echt nergens op, kracht was ver te zoeken en ik werd na 5 reps al duizelig maarja no pain no gain zeker?

het klote aan mijn lichaam is dat het bijna alleen maar vet opslaat op mijn buik en heupen, en ik zie er dus uit als een ballon :D daarom de cardio :p.

mijn 'instructeur' deed krachttraining in functie van zijn muay thai, hij woog 85kg op 7% bij een lengte van 1m85. op zich niet slecht, maar dat zie je vaak in de gevechtswereld :) benen trainde hij enkel op kracht op de leg press.

Is ook logisch dat z'n benen z'n slechtste spiergroep is. Hij hoort die relatief klein en krachtig te houden, hoe meer massiviteit hoe slomer hij word in de meeste gevallen dan. Je kan ook gewoon trainen op intensiteit met Squat, maar blijkbaar realiseert hij dat niet. :rolleyes:

Trouwens bij mij is me buik ook echt een opslagplaats voor vet, zowat al het vet van mijn lichaam zit in me buik. (logisch, is het grootste vetopslag voor een man) Daarnaast is me borst een grote opslagplaats met me rug daarbij, maar dat is verre in mindere maten als me buik. :p

Dus werk aan de winkel, maar ik hou totaal niet van cutten. :D
Anders moet je me eens een keer wat info delen over het keto, want dat lijkt me ook een interessante manier van dieeten in plaats van low kcal's - high cardio. :o
 
en dat noemt zich dan instructeur, zal wel een mooi verkoops praatje geweest zijn voor de powerplate,
in die healtgym waar ik eerst trainde was het net het zelfde.
 
en dat noemt zich dan instructeur, zal wel een mooi verkoops praatje geweest zijn voor de powerplate,
in die healtgym waar ik eerst trainde was het net het zelfde.

onze gym is ook een health gym, en deze instructeur kan inderdaad een hoop gezever vertellen, vooral wat betreft sups enzo...maar zo stom heb ik het nog nooit gehoord:cool:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven