XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
een vriend van me wil bulken, ik raad hem 4000kcals+ aan (hij is 1m93...) en de instructeur zegt, dat 2800genoeg is met elke dag een 'turbo mass gainer shake' van performance, natuurlijk geloofde die kerel hem... nouja moet het zelf weten he

een vriend van me wil bulken, ik raad hem 4000kcals+ aan (hij is 1m93...) en de instructeur zegt, dat 2800genoeg is met elke dag een 'turbo mass gainer shake' van performance, natuurlijk geloofde die kerel hem... nouja moet het zelf weten he

Lol wilt je vriend cutten? :D
Domste bullshit ooit natuurlijk, maar hey het is wel een TURBO MASS GAINER SHAKE! :hedbang:

• #1.603
Lol wilt je vriend cutten? :D
Domste bullshit ooit natuurlijk, maar hey het is wel een TURBO MASS GAINER SHAKE! :hedbang:
whatever, ik steek er geen energie meer in, is toch nutteloos. Inde gym komen ze mij allemaal vragen wat ik eet en welke trainingsschema's ik hanteer, als ik dan de uitleg doe krijg ik als reply: zoveel eten? of da schema is te zwaar... ja **** off, ga iemand anders zijn tijd verspillen.

whatever, ik steek er geen energie meer in, is toch nutteloos. Inde gym komen ze mij allemaal vragen wat ik eet en welke trainingsschema's ik hanteer, als ik dan de uitleg doe krijg ik als reply: zoveel eten? of da schema is te zwaar... ja **** off, ga iemand anders zijn tijd verspillen.

Duidelijk. :D
Zelfde hier, waarom eet je zoveel kip? (200gr :o)
Ik zeg wil voldoende eiwitten binnen krijgen en dan krijg ik te horen maar teveel is ook nooit goed! :rolleyes:
Of altijd bij het Deadliften, ben jij een powerlifter? :rolleyes:
Gewoon geen tijd en moeite in steken, hier krijg je te horen wat ik zoal doe wat je met die info wilt doen moet je zelf maar weten. :)

• #1.605
ja inderdaad...
of nog een klassieker: welk merk kip eet je? wtf maakt dat nou uit

onze gym is ook een health gym, en deze instructeur kan inderdaad een hoop gezever vertellen, vooral wat betreft sups enzo...maar zo stom heb ik het nog nooit gehoord:cool:

Een instructeur die wil voordoen hoe je deadlift. In de Smith' nog wel. Das ook behoorlijk stom.

Een instructeur die wil voordoen hoe je deadlift. In de Smith' nog wel. Das ook behoorlijk stom.

kan ik mee akkoord gaan ja, hahaha.
we moeten een aantal DBB gym's openen in Belgie en Nederland krijg ik de indruk...met Big T, 3xl, ed van amsterdam en Sniperx als instructeurs :cool:

kan ik mee akkoord gaan ja, hahaha.
we moeten een aantal DBB gym's openen in Belgie en Nederland krijg ik de indruk...met Big T, 3xl, ed van amsterdam en Sniperx als instructeurs :cool:

Xtralarge traint bij Ed. ;)
Dus je kan hem gewoon om advies vragen, geld voor meeste BBers die zijn ook gewoon bereid je te helpen, je moet het gewoon durven te vragen en stellen. ;)

• #1.612
sniperX als instructeur???

Begrijp ik het goed dat hier speculaties gaande zijn over een nieuwe carriere voor mij als instructeur?:haha:

• #1.616
hehe ja sorry powerpoint is te veel :p

cardio vandaag: 60 minuten fietsen = 420kcals

wat vond je tegenvallen, training ziet er toch goed uit.

• #1.618
wat vond je tegenvallen, training ziet er toch goed uit.
squat ging heel moeizaan, deadlift dan overgslaan omdat mijn benen te gaar waren, bench bezet dus moeten db pressen, mp ging goed, chinnen ging bagger, dus lat pulldown gedaan die ging wel lekker. gewoon niet de training die ik in gedachte had.

• #1.619
HST / week 2 training 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
abs: sit ups met 20kg op buik 15*, sit ups met 40kg op buik 15*

cardio? neen danku ik was kapot :D

hoe bevallen de 15 reps je? sterke squat en Dl wel :thumb:

edit: zwaar schema wel deadlift en squat 15 reps, gelukkig maar voor 2weken :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven