g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een vriend van me wil bulken, ik raad hem 4000kcals+ aan (hij is 1m93...) en de instructeur zegt, dat 2800genoeg is met elke dag een 'turbo mass gainer shake' van performance, natuurlijk geloofde die kerel hem... nouja moet het zelf weten he

whatever, ik steek er geen energie meer in, is toch nutteloos. Inde gym komen ze mij allemaal vragen wat ik eet en welke trainingsschema's ik hanteer, als ik dan de uitleg doe krijg ik als reply: zoveel eten? of da schema is te zwaar... ja **** off, ga iemand anders zijn tijd verspillen.Lol wilt je vriend cutten?
Domste bullshit ooit natuurlijk, maar hey het is wel een TURBO MASS GAINER SHAKE!![]()
whatever, ik steek er geen energie meer in, is toch nutteloos. Inde gym komen ze mij allemaal vragen wat ik eet en welke trainingsschema's ik hanteer, als ik dan de uitleg doe krijg ik als reply: zoveel eten? of da schema is te zwaar... ja **** off, ga iemand anders zijn tijd verspillen.

) 

ja inderdaad...
of nog een klassieker: welk merk kip eet je? wtf maakt dat nou uit

onze gym is ook een health gym, en deze instructeur kan inderdaad een hoop gezever vertellen, vooral wat betreft sups enzo...maar zo stom heb ik het nog nooit gehoord![]()
Een instructeur die wil voordoen hoe je deadlift. In de Smith' nog wel. Das ook behoorlijk stom.

Een instructeur die wil voordoen hoe je deadlift. In de Smith' nog wel. Das ook behoorlijk stom.

kan ik mee akkoord gaan ja, hahaha.
we moeten een aantal DBB gym's openen in Belgie en Nederland krijg ik de indruk...met Big T, 3xl, ed van amsterdam en Sniperx als instructeurs![]()

kan ik mee akkoord gaan ja, hahaha.
we moeten een aantal DBB gym's openen in Belgie en Nederland krijg ik de indruk...met Big T, 3xl, ed van amsterdam en Sniperx als instructeurs![]()

Daarvoor is je niveau te hoogBegrijp ik het goed dat hier speculaties gaande zijn over een nieuwe carriere voor mij als instructeur?![]()
jij kan excel en word, ja mag enkel excel kennen

Daarvoor is je niveau te hoogjij kan excel en word, ja mag enkel excel kennen
![]()
![]()

squat ging heel moeizaan, deadlift dan overgslaan omdat mijn benen te gaar waren, bench bezet dus moeten db pressen, mp ging goed, chinnen ging bagger, dus lat pulldown gedaan die ging wel lekker. gewoon niet de training die ik in gedachte had.wat vond je tegenvallen, training ziet er toch goed uit.