Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zo goed als, hij raakt mijn borst niet maar pak dat ie er 5-10cm af blijft, ik kan ook niet verder omdat mijn elleboog gewoon niet verder kan buigen(ooit gebroken geweest)
 
vaak is er altijd ander advies he, ene zegt dat hij zo goed als de borst moet raken, andere wilt toch een vuist hoogte ertussen, dus dit lijkt mij :thumbup:
 
zelfs als ik het zou kunnen deed ik het niet, lijkt me gevaarlijk als je zwaar bencht tot je borst als je dan niet meer omhoog kan zit je vast op je borst, als je hoger bencht kan je dat gewicht nog rustig op je buik flikkeren.
 
zo goed als, hij raakt mijn borst niet maar pak dat ie er 5-10cm af blijft, ik kan ook niet verder omdat mijn elleboog gewoon niet verder kan buigen(ooit gebroken geweest)

5 tot 10 cm is nog best een stuk, zo maak je toch geen full rom?
 
ik weet niet of eht 5-10 cm is het was een gok, het is ongeveer 1-1.5 vuist, ik kan niet dieper door mijn elleboog, en ik vind dat mijn borst het meeste progressie heeft gemaakt van al mijn spiergroepen dus tot daar geen klachten
 
Ik pak hem altijd op m'n borst. Maar vlak d'r boven kan geen kwaad.
 
Als ik jou was, als ik zo je foto's zie. En je wilt groot worden zal ik eerst flink gaan bulken inplaats van nu al te cutten, je mist gewoon echt een hoop spiermassa, die je makkelijker wint als je wat massa van jezelf heb. groetjes
 
als jij eruit zag als ik vroeger snap je waarom ik eerst wil cutten, maar zodra ik op 12% sta ga ik cleanbulken tot +- 85kg, nog 4% te gaan dus.
als ik een foto vind van vroeger zal ik hem posten dan val je letterlijk achterover...
 
anyway vandaag waren een vriend en ik van plan om een boksles mee te gaan doen op de plaatselijke legerbasis, toen we daar aankwamen vertelden ze ons doodleuk dat het boksen daar niet meer gegevens werd terwijl dat toch duidelijk op de flyers stond, spijtig maar goed, dan maar naar de gym

ik heb een korte benentraining gehouden want ik was echt bekaf(maar 3uur slaap)

1) Leg press
10*260kg
10*280kg
10*300kg

2) Squats
10*60kg
10*70kg
6*80kg(leeeeeeg)

3) standing leg curls(hamstrings)
10*20kg
10*25kg
10*30kg

4) Stiff legged leg press
3*10*260kg

dit was het nu ga ik slapen :D
 
Vriend, ik snap hoe jij je voelt, je wil droog zijn voor de vrouwen. Ik was eerst moddervet! Misschien ngo wel erger had vetpercentage van 28/29%!!!!
 
voor de vrouwen? ik heb al een vriendin hoor :) daar hebk mn handen mee vol :p nee ik wil het gewoon voor mezelf, ik ben het beu om 'het dikkertje' te zijn. Vroeger veel gepest geweest hierdoor en ik wil dat hoofdstuk nu ook echt afsluiten.
 
Gozer komt goed. Je heb de motivatie.

Ik ken je probleem, ik heb kom snel in vet bij kwa eten en verlies het moeilijk. En bij dat soort mensen als ons gaat het nu eenmaal wat langzamer. Maar hou het vol.

Las eventueel een rust periode in. Stop even met cutten eet een tijdje op onderhoud. En ga dan weer veder
 
het cutten gaat goed hoor momenteel :) kan nog gerust even doorgaan tot die 12%, het kan zijn dat ik op 13% al zeg van ja nu ga ik (clean) bulken :) end an hopen dat ik niet al dat vet meteen terug krijg
 
Heel begrijpelijk dat je wilt cutten, ik zat voor een maand terug ook op 19%. Een lager vetpercentage geeft toch voor de meesten even wat meer zelfvertrouwen, en je kunt je vorderingen ook veel sneller zien. En daarbij staat 12% een stuk mooier tegenover 19%.
 
Heb een super training voor jou om droog te worden....

Dit herhaal je 3 keer:
Touwtjespringen (300 sprongen)
Opdrukken (20 keer)
Springen met knieen tot je borst (30 sprongen)

Dan ga je dit drie keer herhalen:
Trappen op een zak (15x per been alles erin gooien)
Optrekken (10x)
Touwtjespringen (100 sprongen)

Dan doe je dit drie keer herhalen:
Burpy's: (15 x)
Schaduwboxen(3 minuten SNEL)
Touwtjespringen (200x)


Probeer... Dit elke dag te doen, ik zelf heb er al veel resultaat mee gehad....
 
Heb een super training voor jou om droog te worden....

Dit herhaal je 3 keer:
Touwtjespringen (300 sprongen)
Opdrukken (20 keer)
Springen met knieen tot je borst (30 sprongen)

Dan ga je dit drie keer herhalen:
Trappen op een zak (15x per been alles erin gooien)
Optrekken (10x)
Touwtjespringen (100 sprongen)

Dan doe je dit drie keer herhalen:
Burpy's: (15 x)
Schaduwboxen(3 minuten SNEL)
Touwtjespringen (200x)

Probeer... Dit elke dag te doen, ik zelf heb er al veel resultaat mee gehad....

Heb je dit zelf bedacht? Of is het ergens op gebaseerd
 
Nee ik heb zelf veel vechtsport gedaan (thaiboxen, kickboxen), en weet dat dit veel conditie kost en inspanning, dit is dus eigenlijk een verzwaarde korte uithoudings training.
 
Nee ik heb zelf veel vechtsport gedaan (thaiboxen, kickboxen), en weet dat dit veel conditie kost en inspanning, dit is dus eigenlijk een verzwaarde korte uithoudings training.

maar hij wil vet verbranden, geen uithoudingsvermogen trainen.
De training die jij voorstelt zal allicht effectief zijn voor vechtsport, maar het is niet de meest efficiënte manier om vet te verbranden.

Gewoon je mp3 spelertje op, en een half uur tot een uur op de crosstrainer staan met een hartslag van 165
 
voor de vrouwen? ik heb al een vriendin hoor :) daar hebk mn handen mee vol :p nee ik wil het gewoon voor mezelf, ik ben het beu om 'het dikkertje' te zijn. Vroeger veel gepest geweest hierdoor en ik wil dat hoofdstuk nu ook echt afsluiten.

foto? ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven