AndroidHealthClinic

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whooh, die wheels zien er verdomd groot uit! Beest! :wl:

Ligt het aan mij of is je rechterbeen groter dan je linker?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663
benen zijn evengroot :D

@Mac: ik zit niet aan de crack, gebruik niet eens een pre-wo booster atm :D

training van gisteren:

r85wup.jpg

PS.: ik heb gisteren te horen gekregen dat ik geslaagd ben en dus afgestudeerd!
heel de avond door gefeest natuurlijk :D

fijne dag beesten

Gefeliciteerd met je studie en je gaat hard met je trainingen.:)

Whooh! Proficiat met je diploma gast! :thumb:

Al een idee wat je nu gaat doen? :rolleyes:

• #1.667
Whooh! Proficiat met je diploma gast! :thumb:

Al een idee wat je nu gaat doen? :rolleyes:
Ik ben nu afgestudeerd in informaticabeheer.
Ik ben nog aan het twijfelen voor volgend jaar tussen Toegepaste Informatica en Fysiotherapie. Alhoewel het waarschijnlijk wel Toegepaste Informatica zal worden... :D

Grats Gerre. Is nogal een verschil in studie, zou zeggen ga doen wat je het leukst vindt. Je moet nog heel wat jaren werken dus zorg ervoor dat die periode leuk wordt.

Informatica? Lekker op je gat zitten groeien en 's avonds de gym in ;)

Gefeliciteerd Gerre echt lekker voor je!:)

gefeliciteerd gerre! ik weet vanavond mijn uitslag pas, bang afwachten dus...
gewoon doen wat je graag doet, hoewel fysiotherapeut mij toch wat leuker lijkt (persoonlijke voorkeur dan)

• #1.673
gefeliciteerd gerre! ik weet vanavond mijn uitslag pas, bang afwachten dus...
gewoon doen wat je graag doet, hoewel fysiotherapeut mij toch wat leuker lijkt (persoonlijke voorkeur dan)
persoonlijke voorkeur gaat daar ook heen, maar persoonlijk denk ik dat ik daar gewoon te stom voor ben :D

Gefeliciteerd bro! :thumbs:
Nou maar ervoor zorgen dat je met pussyweight traint en dat ik je inhaal, dat is wel de bedoeling. ;):D

Congrats gerre.
Succes met je komende studie in elk geval.

Goede training zet je neer.
Dikke fullsquats :thumb:

persoonlijke voorkeur gaat daar ook heen, maar persoonlijk denk ik dat ik daar gewoon te stom voor ben :D

zo moet je niet denken joh :cool: gewoon voor gaan, met jou doorzettingsvermogen dat duidelijk blijkt uit je bodybuilding lukt het zeker. 3 jaartjes op je tanden bijten, en je hebt het diploma dat je altijd wou...ik heb mezelf ook moeten dwingen om voor ingenieur te gaan, en ik heb zonet vernomen dat ik mijn eerste jaar door ben...had nou gestoken of ik was voor leerkracht lager onderwijs gegaan, omdat ik ook dacht dat ik niet slim genoeg was.

gewoon in jezelf geloven!

• #1.677
zo moet je niet denken joh :cool: gewoon voor gaan, met jou doorzettingsvermogen dat duidelijk blijkt uit je bodybuilding lukt het zeker. 3 jaartjes op je tanden bijten, en je hebt het diploma dat je altijd wou...ik heb mezelf ook moeten dwingen om voor ingenieur te gaan, en ik heb zonet vernomen dat ik mijn eerste jaar door ben...had nou gestoken of ik was voor leerkracht lager onderwijs gegaan, omdat ik ook dacht dat ik niet slim genoeg was.

gewoon in jezelf geloven!
Daar heb je gelijk in, maar ik ben nooit echt een held geweest in biologie en chemie :D dus om dan met een richting als fysiotherapie af te komen is een beetje ver zoeken :D het zal 99% zeker informatica worden ;)

Daar heb je gelijk in, maar ik ben nooit echt een held geweest in biologie en chemie :D dus om dan met een richting als fysiotherapie af te komen is een beetje ver zoeken :D het zal 99% zeker informatica worden ;)

nouja, je hebt nog toch begin september om te denken. met wat inzit lukt het je zeker, ben ik zeker van.

gewoon doen wat je wil.

of een eigen gym openen natuulijk ;)

• #1.679
manman lekker gegeven op Graspop :D wel bijna niet geslapen met als resultaat dat ik nu al meer dan 30uur wakker ben :D
té zwak dus om HST tot een einde te brengen zonder flauwvallen, dan maar een schouder/tricep training ervan gemaakt!

schouders
MP
10*40kg
10*50kg
10*60kg (PR reprange)

Arnold press
10*12kg
10*14kg
10*16kg

Side raises
3*10*10kg

Dumbbell raises
10*14kg
10*16kg
10*18kg

Rear delt raises (beetje last van achterkant dus licht gehouden)
3*10*12kg

Triceps
Close grip bench press
10*50kg
10*70kg
6*80kg (DIKKE PR!) laatste lichte spot

Overhead extensions(2 handed)
10*24kg
10*26kg
10*28kg

Tricep pushdown
20*20kg
20*25kg
20*25kg

dikke poten kerel, ik zie hier een geduchte tegenstander op de 30 pounds challenge ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven