Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks dumba!Gefeliciteerd met je studie en je gaat hard met je trainingen.![]()
Ik ben nu afgestudeerd in informaticabeheer.Whooh! Proficiat met je diploma gast!
Al een idee wat je nu gaat doen?![]()

Dat was toch de bedoeling jaInformatica? Lekker op je gat zitten groeien en 's avonds de gym in![]()

persoonlijke voorkeur gaat daar ook heen, maar persoonlijk denk ik dat ik daar gewoon te stom voor bengefeliciteerd gerre! ik weet vanavond mijn uitslag pas, bang afwachten dus...
gewoon doen wat je graag doet, hoewel fysiotherapeut mij toch wat leuker lijkt (persoonlijke voorkeur dan)

persoonlijke voorkeur gaat daar ook heen, maar persoonlijk denk ik dat ik daar gewoon te stom voor ben![]()
gewoon voor gaan, met jou doorzettingsvermogen dat duidelijk blijkt uit je bodybuilding lukt het zeker. 3 jaartjes op je tanden bijten, en je hebt het diploma dat je altijd wou...ik heb mezelf ook moeten dwingen om voor ingenieur te gaan, en ik heb zonet vernomen dat ik mijn eerste jaar door ben...had nou gestoken of ik was voor leerkracht lager onderwijs gegaan, omdat ik ook dacht dat ik niet slim genoeg was.Daar heb je gelijk in, maar ik ben nooit echt een held geweest in biologie en chemiezo moet je niet denken johgewoon voor gaan, met jou doorzettingsvermogen dat duidelijk blijkt uit je bodybuilding lukt het zeker. 3 jaartjes op je tanden bijten, en je hebt het diploma dat je altijd wou...ik heb mezelf ook moeten dwingen om voor ingenieur te gaan, en ik heb zonet vernomen dat ik mijn eerste jaar door ben...had nou gestoken of ik was voor leerkracht lager onderwijs gegaan, omdat ik ook dacht dat ik niet slim genoeg was.
gewoon in jezelf geloven!
dus om dan met een richting als fysiotherapie af te komen is een beetje ver zoeken
het zal 99% zeker informatica worden 
Daar heb je gelijk in, maar ik ben nooit echt een held geweest in biologie en chemiedus om dan met een richting als fysiotherapie af te komen is een beetje ver zoeken
het zal 99% zeker informatica worden
![]()

wel bijna niet geslapen met als resultaat dat ik nu al meer dan 30uur wakker ben