g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
dikke poten kerel, ik zie hier een geduchte tegenstander op de 30 pounds challenge![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dikke poten kerel, ik zie hier een geduchte tegenstander op de 30 pounds challenge![]()

Thanks bro, inderdaad een zalig gevoel, al stelt het nog niet veel voor tegenover een hoger diploma, maarja halfway there i guessGefeliciteerd met je diploma topper!
Lekker gevoel he!
Mooie rugtraining, en sterke MP's en CGBP's ook trouwens.
Keep up the good work.

Lekker gebeukt Gerre die T-bar row wil ik ook de volgende keer in mijn schema. Klinkt goed.
Mazzel man
zekernette training! Ja t-bar is dah shizzle for ya rug.![]()

ik voelde het toch over mijn hele rug trekken die tbars
maar inderdaad mijn biceps liepen lekker vol, dikke pomp ook erin. killer excercise!
)

wou gisteren niet te hoog beginnen, oefening leren kennen weet jegrip was ook ver te zoeken
ik ga ze gewoon blijven doen zoals ik ze gisteren deed, ik voelde ze goed dus blijf het zo doen
15-20reps op rug vind ik zoiezo onzinnig
![]()

spijtig genoeg niet, maar wrsl gaan we met een paar hogere gordels de zaal afhuren onder ons en de lagere gordels wat bijbrengen ofzo.gaat je judo training trouwens nog verder tijdens de vakantie?
sorry als dit al gezegd is, heb een weekje niet echt op het forum gezeten
nee met blote handen, het is pokkewarm bij ons in de gym en dus zweten => grip wegGrip? Doe je T-bar met zo'n stang van een zaagmachine row?![]()