Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring gast, 10x60kg MP doe eens normaal. :eek:
Ik denken dat ik met 3x50kg in de buurt kom van je 10x50kg.. En dan kom je met dit aanzetten. :mad:
Nice. :D:thumbs:

Goede MP idd, maar die CGBP: respect!:)

LOL die CGBP netjes man!:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.685
jep die CGBP ging echt lekker!

vandaag de rug aangepakt, omdat ik nog altijd sukkel met slaaptekort en donderdag alweer vertrek naar een festival ga ik deze week blijven splitten om zo veel mogelijk trainingen te doen :p

Deadlift
5*90kg
5*110kg
5*120kg
5*130kg
1*150kg - soepel en easy

pulldown to front
10*75kg
10*80kg
8*85kg

T-bar rows (eerste keer) gewicht zonder barbell
10*40kg
10*60kg
10*70kg
-deze voel je echt je rug pakken, zalige oefening, zet ik zeker in me volgend schema!-

BOR
10*50kg
10*60kg
10*70kg

Barbell shrugs
10*90kg
10*110kg

Gefeliciteerd met je diploma topper!
Lekker gevoel he!

Mooie rugtraining, en sterke MP's en CGBP's ook trouwens.
Keep up the good work.

Lekker gebeukt Gerre die T-bar row wil ik ook de volgende keer in mijn schema. Klinkt goed.

Mazzel man

• #1.688
Gefeliciteerd met je diploma topper!
Lekker gevoel he!

Mooie rugtraining, en sterke MP's en CGBP's ook trouwens.
Keep up the good work.
Thanks bro, inderdaad een zalig gevoel, al stelt het nog niet veel voor tegenover een hoger diploma, maarja halfway there i guess :D

Lekker gebeukt Gerre die T-bar row wil ik ook de volgende keer in mijn schema. Klinkt goed.

Mazzel man

Tbars zijn echt lekker bro, gewoon erin knallen de volgende keer!

Nette training! Ja T-bar is dah shizzle for ya rug. :thumbs:

gefeliciteerd man + een goeie complete rugtraining - ook aan de tbar zie ik , netjes

Misschien wat onnozel, maar is T-bar ook niet zeg maar gefocust op je biceps? Ik weet dat als ik ze doe op Yates Row hoogte, dus rug gebogen, dan weet ik dat ze meer effect hebben op de biceps. Correct me if I'm wrong. :)

• #1.693
ik voelde het toch over mijn hele rug trekken die tbars :D
maar inderdaad mijn biceps liepen lekker vol, dikke pomp ook erin. killer excercise!

ik voelde het toch over mijn hele rug trekken die tbars :D
maar inderdaad mijn biceps liepen lekker vol, dikke pomp ook erin. killer excercise!

Haha, zekers goed. Als je ze beide voelde is het een win-win voor zowel je biceps als je rug. :thumbs:
Probeer ze op high reps, dat is killer. (heb het over 15-20 reps :D)
Alleen wel mee oppassen dat je niet te ver voorover gaat leunen met je lichaam. (bij de neergaande beweging) Bij mij deed ik het ook, was zo psyched toen ik 110kg (20kg barbell inc) deed, dat ik maar flink wat reps besloot te doen, en ja hoor te ver voorover is meteen een flinke pijndart door me lats EN me borst. :mad:
Dus ja waarschijnlijk gewoon technische fout bij mij, but be warned. Of gewoon simpel, niet te hoog in gewicht gaan, stay light weight. :D

• #1.695
wou gisteren niet te hoog beginnen, oefening leren kennen weet je ;) grip was ook ver te zoeken :D ik ga ze gewoon blijven doen zoals ik ze gisteren deed, ik voelde ze goed dus blijf het zo doen :p 15-20reps op rug vind ik zoiezo onzinnig :)

gaat je judo training trouwens nog verder tijdens de vakantie?

sorry als dit al gezegd is, heb een weekje niet echt op het forum gezeten

wou gisteren niet te hoog beginnen, oefening leren kennen weet je ;) grip was ook ver te zoeken :D ik ga ze gewoon blijven doen zoals ik ze gisteren deed, ik voelde ze goed dus blijf het zo doen :p 15-20reps op rug vind ik zoiezo onzinnig :)

Grip? Doe je T-bar met zo'n stang van een zaagmachine row? :p

• #1.698
gaat je judo training trouwens nog verder tijdens de vakantie?

sorry als dit al gezegd is, heb een weekje niet echt op het forum gezeten
spijtig genoeg niet, maar wrsl gaan we met een paar hogere gordels de zaal afhuren onder ons en de lagere gordels wat bijbrengen ofzo.

Grip? Doe je T-bar met zo'n stang van een zaagmachine row? :p
nee met blote handen, het is pokkewarm bij ons in de gym en dus zweten => grip weg

• #1.699
bon daarnet getraint met Hervee van op dit forum, dit was niet in mijn gym maar in dezijne, man daar is minstens 10 keer zoveel als bij ons en veel hogere gewichten etc... ik werd verliefd op de gym :D

borsttraining

Incline DB press
12+*17.5kg -warmup
10+*22.5kg -warmup
10*30kg
8*35kg (PR!)
5*37.5kg (PR!)
5*37.5kg met spot

Flat DB press
10+*27.5kg
10*30kg
8*35kg (laatste spot) (PR!)
5*35kg(of 37.5kg weet niet meer) met spot

Cable flyes (eerste keer) gewicht aan beide kanten ofkeurs
10*10kg
10*15kg
8*15kg
8*17.5kg

Chest press machine met hammer grip eerste keer, was plate loaded
10*40kg
8*60kg
6*60kg

daarna moest ik nog eens tegoei de squattechniek aan hem uileggen :D
Squat
10*80kg
6*100kg -bij de 5e rep mijn broek gescheurd, na de 6e rep kon ik het niet meer houden van het lachen :D

als bij al een goede training :)

zo nu gaan jullie weer tot zaterdag/zondag niets meer van me horen aangezien ik morgenvroeg naar rock werchter vertrek :D

Broek naar de klote gesquat? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven