AndroidHealthClinic

Gainen met HillR

Ja ik snap dat ze dat niet doet, dat zou een oneerlijk voordeel geven.

Beetje flauw dat nou niemand over haar geweldige persoonlijkheid begint. Stelletje eikels ook hier :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd hoeveel vrijwilligers zich aanmelden.

Dat zal je verbazen :roflol: Ik heb serieus nog nooit gehad dat op DBB iemand in mijn DM geslide is :roflol:

Ups en downs eh. Je staat er prima bij vind ik. En die pull-ups zijn toch maar
Netjes :)

Thanks! En ik moet ook niet zo dom doen, ik sta er prima bij, ik moet dat echt een beetje loslaten, het is onmogelijk om shredded te blijven.

Als ze er geld voor vraagt kan ze er nog wat aan verdienen ook. :)

Oef, goeie ideeen opeens hier.

Haar bhs aan de zeilsport verkopen ook maar doet ze niet :rolleyes:

:emo:

Ja ik snap dat ze dat niet doet, dat zou een oneerlijk voordeel geven.

Ja, precies, weet je wat die dingen kosten.

Beetje flauw dat nou niemand over haar geweldige persoonlijkheid begint. Stelletje eikels ook hier :trollface:

Awwwwww :heart: precies dit, mijn leven is zo zwaar.

UPDATE
Ik heb niks te updaten, maar afgelopen dinsdagavond even een beetje vocht kwijtgespeeld en dat resulteerde in deze shape.

Ik word daar serieus altijd zo enthousiast van :roflol: Maar, ik heb vandaag ook met mezelf afgesproken dat ik dat een beetje los moet gaan laten. Ik weet ook wel dat je niet continu zo droog kunt blijven staan en het moet nu maar eens klaar zijn. :sad: Hoe graag ik deze shape ook vast wil houden, alleen omdat ik weet hoe shredded ik kan zijn, is het super dom om maar continu zo droog te willen staan. Ik verdien er niks mee ofzo, heb er niks aan, kost me alleen heel erg veel moeite. Hoeveel vrouwen staan nou continu zo droog, dus, vanochtend een goed gesprek gehad.

Ik ben ook okay wanneer ik wat voller sta, dus daar ga ik mijn mindset een beetje naar toe shiften nu. Time to grow some booty I guess.

Moment, ben me aan het insmeren met olie.. Sliiiiideee!
En lekker dat je weer naar je eigen gym bent!

Looking good as always Hill

Zogenaamd ontevreden doen maar intussen volop op zichzelf aan het geilen in de spiegel. Goede grap dat wel :thumbs:

ik geil ook op haar

Dat zullen ze wel bij de nieuwe visjes doen denk ik. Jij kent de white knights inmiddels wel hier denk ik.

True, zit er ook niet op te wachten hoor :roflol:

Moment, ben me aan het insmeren met olie.. Sliiiiideee!
En lekker dat je weer naar je eigen gym bent!
Yes, can't wait! :D

Hey you :kiss:

Thankss!
Zogenaamd ontevreden doen maar intussen volop op zichzelf aan het geilen in de spiegel. Goede grap dat wel :thumbs:

Ik ben zo gek op jouw positiviteit altijd :heart:

Ik struggle regelmatig met m'n mindset en acceptatie van m'n lichaam, bijv. op dagen dat ik wat meer vocht vasthoud of wanneer de cijfertjes niet kloppen met hoe ik ze graag zie. Werk daar wel erg hard aan en dat gaat steeds beter. Soms een terugval, maar daar ben ik tegenwoordig sneller uit dan voorheen. Het is echt pas sinds de laatste 3 / 4 weken dat ik weer wat meer struggle daarmee.

En indeed, op momenten dat mijn lijnen super diep zijn ben ik super trots, lekker filmpjes van mezelf maken en naar mezelf kijken, love it. Werk er hard genoeg voor en vind dat dan ook leuk om te delen.

Als ik hier mijn ontevredenheid (of waar dan ook) uit is dat niet omdat ik graag wil horen dat het wel okay is, dat is omdat ik mij op dat moment zo voel. Net als dat ik dan op het moment dat het er wel goed uit ziet ik die happiness ook graag deel. Ik ben iemand die veel waarde hecht aan eerlijkheid en oprechtheid. Ik overshare dan misschien maar als het je stoort gewoon de meldingen uitzetten en dit log voortaan skippen, want ik zal wel vaker een dag hebben dat ik niet tevreden ben, terwijl ik de dag eropvolgend wel tevreden ben. Life is a series of ups and downs ;)

Dat jij dat als een "grap" ziet, zegt meer over jouw aannames en hoe jij in het leven staat en er naar kijkt. Dat soort dingen zou je niet op anderen moeten projecteren, maar voor jezelf eens nagaan waarom jij daar zo naar kijkt..

:kiss:

:roflol: sshshhhtt, ik zie je dm wel verschijnen :D

Geef nou maar gewoon toe dat je naar complimentjes zit te vissen :roflol:

"Als ik hier mijn ontevredenheid (of waar dan ook) uit is dat niet omdat ik graag wil horen dat het wel okay is, dat is omdat ik mij op dat moment zo voel. Net als dat ik dan op het moment dat het er wel goed uit ziet ik die happiness ook graag deel. Ik ben iemand die veel waarde hecht aan eerlijkheid en oprechtheid. Ik overshare dan misschien maar als het je stoort gewoon de meldingen uitzetten en dit log voortaan skippen, want ik zal wel vaker een dag hebben dat ik niet tevreden ben, terwijl ik de dag eropvolgend wel tevreden ben. Life is a series of ups and downs ;)"

💯 Die eerlijkheid en oprechtheid.

Denk dat er weinigen zijn ook die niet zulke schommelingen hebben, maar achter een masker of toetsenbord verstopt het lekker 😉

Die schommelingen heb ik tig keer per week.. dat houdt je gaande.
Maar welk fucking masker? Ik deel hier meer personal shit dan wie dan ook. Maak er gewoon niet zo'n toneelstuk van. Je geniet van de aandacht en dat doe ik ook. Waarom zou je anders zo vaak foto's delen? Waarom zou je anders t**ten nemen die een maat of 5 te groot zijn? Alsof je shape zoveel veranderd in een kort tijdsbestek. Ik ben niet degene die zich verstopt achter een masker van schijnheiligheid. Die eerlijkheid en oprechtheid? gtfo :roflol:

TRAINING MAANDAG (in mijn eigen gym, awwwyesss)

Goodmorning bitches :cheer: Gisteren een ietwat zware dag, maar desondanks een super goeie training neergezet. Ik was helemaal hyped up :cheer:

HIPTHRUST
1x15x65
1x12x85
1x8x105
1x6x125
1x5x130 BAM PR :cheer:
1x8x105
1x10x85
1x15x65

Zo blij mee, tips van @Zeenius opgevolgd ivm de hoek van m'n benen en plates om makkelijker het gewicht op te tillen. Super fijn!

Deadlift
3x6x65

Slechts gedaan voor houdingfilmpjes voor @ProudPizza, ik ben er helaas nog niet. Vind het echt best moeilijk! Thanks voor de tips ook :cheer:

Plateloaded legpress
1x15x160
1x12x200
1x10x220
1x8x260
1x6x300

Lying legcurl
1x15x14
3x10x18

Walking lunges SS cable crunches
3x8x20 / 4x10x36

Fucking kut, met het gewicht op m'n rug houden voor de lunges continu kramp in mijn schouder.. heel pijnlijk. Wilde 30kg doen, maar ging gewoon echt niet. Helaas, dus maar wat minder gewicht gedaan. Was beter ook, want was nog best moe en zware benen.

Geef nou maar gewoon toe dat je naar complimentjes zit te vissen :roflol:
Moeilijk hè, kwetsbaar opstellen.
"Als ik hier mijn ontevredenheid (of waar dan ook) uit is dat niet omdat ik graag wil horen dat het wel okay is, dat is omdat ik mij op dat moment zo voel. Net als dat ik dan op het moment dat het er wel goed uit ziet ik die happiness ook graag deel. Ik ben iemand die veel waarde hecht aan eerlijkheid en oprechtheid. Ik overshare dan misschien maar als het je stoort gewoon de meldingen uitzetten en dit log voortaan skippen, want ik zal wel vaker een dag hebben dat ik niet tevreden ben, terwijl ik de dag eropvolgend wel tevreden ben. Life is a series of ups and downs ;)"

💯 Die eerlijkheid en oprechtheid.

Denk dat er weinigen zijn ook die niet zulke schommelingen hebben, maar achter een masker of toetsenbord verstopt het lekker 😉
:kiss:
Die schommelingen heb ik tig keer per week.. dat houdt je gaande.
Maar welk fucking masker? Ik deel hier meer personal shit dan wie dan ook. Maak er gewoon niet zo'n toneelstuk van. Je geniet van de aandacht en dat doe ik ook. Waarom zou je anders zo vaak foto's delen? Waarom zou je anders t**ten nemen die een maat of 5 te groot zijn? Alsof je shape zoveel veranderd in een kort tijdsbestek. Ik ben niet degene die zich verstopt achter een masker van schijnheiligheid. Die eerlijkheid en oprechtheid? gtfo :roflol:

Pfoe, lijkt me echt superzwaar om zo negatief te zijn :aai: Wel grappig, want je post gisteren zette me aan het denken, wat is mijn achterliggende gedachte, ben ik wel oprecht? Klopt het wat ik denk over mezelf en wat ik heb gezegd. Ik kon mezelf in ieder geval gisteren gewoon in de spiegel aankijken. Try it sometime, een beetje zelfreflectie, het brengt je zoveel meer.

Even terug naar de feiten:

Nergens zeg ik dat ik de likes, de complimenten en de aandacht niet waardeer, daar hadden we het niet eens over. Jij maakt er van dat ik mijn ontevredenheid fake en ondertussen op mezelf loop te geilen, daar reageerde ik op. Ik reageerde oprecht en met inhoud omdat ik je manier van denken echt best zielig vind, zo judgemental. Je kent me immers niet eens. Wat gain je hier nou mee?

Dat jij je op een bepaalde manier gedraagt, of op een bepaalde manier uit betekent niet dat een ander ook automatisch zo in het leven staat. Het kan me echt helemaal niets schelen wat jij van mij vindt of denkt. Een jaar terug had ik er waarschijnlijk een nacht wakker van gelegen. Triest wel ergens.

Kennelijk ben jij van oordeel dat ik mijn shape alleen mag laten zien wanneer er daadwerkelijke progress gemaakt is. Leuk dat jij dat vindt, maar ik vind dat niet. Ik ben sinds een goed jaar echt super trots op wat ik heb bereikt en op mijn goede dagen deel ik dat graag, net zoals ik op dagen dat ik minder blij ben met mezelf dat ook gewoon zeg. Kennelijk is fucking excited, trots zijn en dat graag willen delen met mensen die de sport ook waarderen niet een goede reden voor jou. Prima. Maar dat betekent niet dat dat mijn reden niet mag zijn.

Hetzelfde als je bekrompen gedachte over mijn borsten, die jij kennelijk 5 maten te groot vindt. Ik heb ze niet genomen zodat jij me, of wie dan ook, aandacht geeft, of zodat welke willekeurige persoon dan ook ze mooi vindt. Ik vond mijn borsten destijds niet mooi. IK wilde ze zo, dus heb ik ze zo laten maken en newsflash ik ben er echt heel erg blij mee.

Alles wat je zegt over mij, zegt niets over mij, maar vooral over jezelf. Dat probeerde ik je met mijn vorige bericht ook duidelijk te maken, maar kennelijk valt dat kwartje niet. Ik weet niet waar je op uit bent, wat je doel hier mee is. Ik heb alleen heel weinig behoefte aan de negatieve vibe die jij uitdraagt en begrijp niet waarom je de behoefte voelt zo respectloos te doen. Als ik je stoor, is het echt heel makkelijk: niet kijken naar de dingen die ik post en me lekker op negeer zetten. Youre wasting your time, and mine. Fucking zonde, het leven is veel te kort om ons bezig te houden met dit soort onzin :) Je kunt je fucks beter spenderen aan de dingen die er toe doen :kiss:

Het is maar het internet jongens, who gives a f**k wat iemand van je vindt al helemaal via het internet:roflol:. Al moet ik zeggen dat ik langzaam verliefd aan het worden ben op @Col_inc, zeker nu hij een meisjesgewicht heeft:heart:

vuile homo

Mooie vrijdagsdiscussie :P Als ik niet al een lekker stukje appeltaart erbij had zou het :popcorn: worden ....
Het is maar het internet jongens, who gives a f**k wat iemand van je vindt al helemaal via het internet:roflol:.
Als we zo relativerend gaan doen, dooft het weer uit :(

Godver wat een verhaal. Ik ga er zo even voor zitten. Eerst koffie.

Terug
Naar boven