Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.308
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Als ze er geld voor vraagt kan ze er nog wat aan verdienen ook.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze er geld voor vraagt kan ze er nog wat aan verdienen ook.

Haar bhs aan de zeilsport verkopen ook maar doet ze nietAls ze er geld voor vraagt kan ze er nog wat aan verdienen ook.![]()

Ik heb serieus nog nooit gehad dat op DBB iemand in mijn DM geslide is 
Ups en downs eh. Je staat er prima bij vind ik. En die pull-ups zijn toch maar
Netjes![]()
Als ze er geld voor vraagt kan ze er nog wat aan verdienen ook.![]()
Haar bhs aan de zeilsport verkopen ook maar doet ze niet![]()

Ja ik snap dat ze dat niet doet, dat zou een oneerlijk voordeel geven.
Beetje flauw dat nou niemand over haar geweldige persoonlijkheid begint. Stelletje eikels ook hier![]()
precies dit, mijn leven is zo zwaar.
Maar, ik heb vandaag ook met mezelf afgesproken dat ik dat een beetje los moet gaan laten. Ik weet ook wel dat je niet continu zo droog kunt blijven staan en het moet nu maar eens klaar zijn.
Hoe graag ik deze shape ook vast wil houden, alleen omdat ik weet hoe shredded ik kan zijn, is het super dom om maar continu zo droog te willen staan. Ik verdien er niks mee ofzo, heb er niks aan, kost me alleen heel erg veel moeite. Hoeveel vrouwen staan nou continu zo droog, dus, vanochtend een goed gesprek gehad.Dat zullen ze wel bij de nieuwe visjes doen denk ik. Jij kent de white knights inmiddels wel hier denk ik.Dat zal je verbazenIk heb serieus nog nooit gehad dat op DBB iemand in mijn DM geslide is
![]()
Dat zal je verbazenIk heb serieus nog nooit gehad dat op DBB iemand in mijn DM geslide is
![]()

Dat zullen ze wel bij de nieuwe visjes doen denk ik. Jij kent de white knights inmiddels wel hier denk ik.

Yes, can't wait!Moment, ben me aan het insmeren met olie.. Sliiiiideee!
En lekker dat je weer naar je eigen gym bent!

Thankss!
Zogenaamd ontevreden doen maar intussen volop op zichzelf aan het geilen in de spiegel. Goede grap dat wel![]()

sshshhhtt, ik zie je dm wel verschijnen 
"
Gisteren een ietwat zware dag, maar desondanks een super goeie training neergezet. Ik was helemaal hyped up 

Moeilijk hè, kwetsbaar opstellen.Geef nou maar gewoon toe dat je naar complimentjes zit te vissen![]()
"Als ik hier mijn ontevredenheid (of waar dan ook) uit is dat niet omdat ik graag wil horen dat het wel okay is, dat is omdat ik mij op dat moment zo voel. Net als dat ik dan op het moment dat het er wel goed uit ziet ik die happiness ook graag deel. Ik ben iemand die veel waarde hecht aan eerlijkheid en oprechtheid. Ik overshare dan misschien maar als het je stoort gewoon de meldingen uitzetten en dit log voortaan skippen, want ik zal wel vaker een dag hebben dat ik niet tevreden ben, terwijl ik de dag eropvolgend wel tevreden ben. Life is a series of ups and downs"
💯 Die eerlijkheid en oprechtheid.
Denk dat er weinigen zijn ook die niet zulke schommelingen hebben, maar achter een masker of toetsenbord verstopt het lekker 😉

Die schommelingen heb ik tig keer per week.. dat houdt je gaande.
Maar welk fucking masker? Ik deel hier meer personal shit dan wie dan ook. Maak er gewoon niet zo'n toneelstuk van. Je geniet van de aandacht en dat doe ik ook. Waarom zou je anders zo vaak foto's delen? Waarom zou je anders t**ten nemen die een maat of 5 te groot zijn? Alsof je shape zoveel veranderd in een kort tijdsbestek. Ik ben niet degene die zich verstopt achter een masker van schijnheiligheid. Die eerlijkheid en oprechtheid? gtfo![]()
Wel grappig, want je post gisteren zette me aan het denken, wat is mijn achterliggende gedachte, ben ik wel oprecht? Klopt het wat ik denk over mezelf en wat ik heb gezegd. Ik kon mezelf in ieder geval gisteren gewoon in de spiegel aankijken. Try it sometime, een beetje zelfreflectie, het brengt je zoveel meer.
Je kunt je fucks beter spenderen aan de dingen die er toe doen 
. Al moet ik zeggen dat ik langzaam verliefd aan het worden ben op @Col_inc, zeker nu hij een meisjesgewicht heeft
Als ik niet al een lekker stukje appeltaart erbij had zou het
worden ....Als we zo relativerend gaan doen, dooft het weer uitHet is maar het internet jongens, who gives a f**k wat iemand van je vindt al helemaal via het internet.