- Waardering
- 1.491
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Heeft jouw oma ook van die dikke t**tenZe is kleiner dan mijn oma, wist niet eens dat het kon!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft jouw oma ook van die dikke t**tenZe is kleiner dan mijn oma, wist niet eens dat het kon!

Tot over haar knieën 🤣
Prima, niets speciaals 😛

Eerst ff dagje wachten voordat we die follow gaan gooien
Ik zal eerlijk zijn..... toen er weer 4 blz met reacties waren bijgekomen geloofde ik het verder welIs iedereen een beetje bijgekomen van afgelopen vrijdag?![]()

Daar hebben we niet zoveel aanIk heb voor mijn gevoel veel meer gedaan dan dit, maar kan het me zo even niet meer voor de geest halen.

Pfffff! Door die belachelijk goede benen van haar, durf ik deze log bijna niet eens meer aan te klikken!

Moest echt wel even bijkomen voordat ik weer op m'n linkerbeen kon staan haha
Ik gebruik de laatste tijd diet whey van MyProtein en daar krijg ik ontzettend maagzuur van, loop nu dus al weken met maagzuur, heel irritant, ben ook heel bloated steeds, maar vooral het zuur hebben is tijdens de trainingen vervelend.

dat is niet mis zeg.....up the weightLying legcurl
1x12x14 paused
Mehh, haalt niks uit voor mijn gevoel

Wat is dat dan ook? Eiwit is eiwit, daar kan je weinig diet versies van makenIk gebruik de laatste tijd diet whey van MyProtein en daar krijg ik ontzettend maagzuur van

Dat werkt toch helemaal niet bij deze oefening!
) maar ben best content met m'n progressie daarmee!dat is niet mis zeg.....
up the weight
Wat is dat dan ook? Eiwit is eiwit, daar kan je weinig diet versies van maken![]()
kwam geen plek vrij. Was echt zo pissed
want nu kan ik pas vrijdag ipv vanavond, omdat alles weer vol zit.. Plezier hebben moet altijd prio 1 zijn, dus goed bezigThanks babe! Haal de laatste tijd wat meer voldoening uit zwaarder trainen (deed ik nooit) maar ben best content met m'n progressie daarmee!
Ik doe nog steeds maar wat, volg niet een schema oid om sterker te worden, dat vind ik nog wat teveel gedoe, maar misschien als de gyms ooit weer normaal open gaan en je weer zekerheid hebt om te kunnen trainen dat ik dan eens wat meer verdiep in wat de beste manier is om sterker te worden.
!Dat is k*tTraining
Op advies van een vriend hele dag de Basic Fit site zitten campen (ipv dinsdagavond gelijk te boeken voor donderdag voor zekerheid) zodat ik gisteren kon gaan trainen. Geen succeskwam geen plek vrij. Was echt zo pissed
want nu kan ik pas vrijdag ipv vanavond, omdat alles weer vol zit..
![]()
.t*ring 70/100gram whey per dag. Zou proberen meer uit normaal voedsel te halen. met 58kg heb je ook maar 100/120gram eiwit nodig.
Nergens vind ik voor hetzelfde aantal kcal zoveel eiwitten en zoveel "gemak". Ik doe het door mijn ontbijt, wat bestaat uit havermout, amandelmelk en fruit en nog wat fitgirltoppings, 2 scoops whey erbij wat er een lekker smaakje aan geeft. Niets meer aan doen.Plezier hebben moet altijd prio 1 zijn, dus goed bezig!Als je dan nog eens progressie boekt, dan is dat extra mooi meegenomen.
Dat is k*t.

Drink zelf nooit whey, niet nodig met ruim 3k onderhoud, maar snap heel erg goed dat wanneer je toch je eiwitten wil halen op een significant lagere cals het een uitkomst kan zijn, niks mis mee imo.Ik zou niet weten waaromNergens vind ik voor hetzelfde aantal kcal zoveel eiwitten en zoveel "gemak". Ik doe het door mijn ontbijt, wat bestaat uit havermout, amandelmelk en fruit en nog wat fitgirltoppings, 2 scoops whey erbij wat er een lekker smaakje aan geeft. Niets meer aan doen.
Vind dat echt één van de lekkerste maaltijden ooit, en juist de whey maakt het een complete maaltijd. Voor de rest eet ik gewoon normaal voedsel. Het gaat mij er voornamelijk om dat ik het echt lekker vind om te eten, ga het anders nooit vol houden.
Maar, deel gerust goeie alternatieven, altijd welkom!