Fitness Seller

Gainen met HillR

@th0maz Toch nog niet zo'n gek idee
@Col_inc Thanks ouwe
1605881856119.png

Is ze lekker?

Kan de topic titel trouwens niet aangepast worden naar Geilen op HillR?

• Topic Starter Topic Starter
GOEDEMORGEN

Is iedereen een beetje bijgekomen van afgelopen vrijdag? :aai:

TRAINING ZATERDAG

Pullups

2x5
2x4

DB rows
2x8x14
2x8x16

Seated rows
2x8x25
1x8x32
1x8x36

Sideraises
1x8x7
1x8x8
1x8x9

Cable flyes SS crossover lat dingetje
4x8x18

DB Curls
4x8x8

Facepulls ss Rope pushdown ss Cable crunches
4 setjes each, gewichten vergeten

Lying leg roll hamstring dingetje ala @Kakelkipje
Even uitproberen, the burn.. moeilijke oefening, maar die ga ik er wel inhouden.

Ik heb voor mijn gevoel veel meer gedaan dan dit, maar kan het me zo even niet meer voor de geest halen.

Morgenavond weer legday :cheer:

TRAINING DINSDAG

Bulgarian Splitsquat

15x20
12x30
10x35
8x40
6x45
5x50 PR :fire:

Pfoe, mijn benen waren goed dood hierna, vooral die kleine peesjes / spiertjes aan de binnenkant van m'n benen waren not amused :roflol: Moest echt wel even bijkomen voordat ik weer op m'n linkerbeen kon staan haha

Hipthrust
4x10x60 paused

Legextensions
1x12x32
1x10x36
1x8x45
1x6x52

Lying legcurl
1x12x14 paused

Mehh, haalt niks uit voor mijn gevoel

One leg lying legcurl
4x8x8

Calfs op legpress
4x12x ??, gewichten vergeten

Walking lunges (met db's)
4x8x20

Cable crunches
4x12x36

Ik was goed dood na de bulgarian split squats, dus verder rustig aan gedaan tijdens de training, zat gewoon niet meer in helaas.

Voeding gaat goed! :cheer: Ik gebruik de laatste tijd diet whey van MyProtein en daar krijg ik ontzettend maagzuur van, loop nu dus al weken met maagzuur, heel irritant, ben ook heel bloated steeds, maar vooral het zuur hebben is tijdens de trainingen vervelend.

Had niet veel keus omdat ik geen andere proteins had en probeer de laatste tijd wel echt op mijn eiwitintake te letten. Met de actie van gisteren nieuwe whey besteld (gewone whey) in de hoop dat ik daar beter op reageer. Bij het vergelijken van de ingredienten zat die diet whey ook echt vol troep :roflol:

Mijn voeding atm is:

Ontbijt:
35gr havermout
300gr amandelmelk
70gr whey
diepvriesfruit
cruesli / brownie bites topping

Tussendoor:
2x boterham met kipfilet
1 Njoy eiwitreep

Lunch:
Pulled chicken of plantaardige kwark met whey

Avondeten:
+-500gr groente + kipfilet of tartaar

Heb al weer even niet op de weegschaal gestaan, want ik wil het niet weten :roflol:
Cutten lukt me voor geen meter, want elke keer kijk ik op een goeie dag in de spiegel en denk ik, ohhhh, daar kan wel wat eten bij.
Maar als ik dan op de weegschaal ga staan en zie dat ik 58+kg weeg dan stop ik met eten.. dus beter niet wegen dan :emo:

Sterk! Geen last met balans houden?

50Kg Bulgarians, damn girl! Dat is echt beresterk!

Sterk! Geen last met balans houden?

Viel me op zich mee. Naarmate de setjes zwaarder worden en de benen vermoeider wel iets meer.

En anders houd ik haar handje wel vast!
:roflol: Dat werkt toch helemaal niet bij deze oefening!

50Kg Bulgarians, damn girl! Dat is echt beresterk!

Thanks babe! Haal de laatste tijd wat meer voldoening uit zwaarder trainen (deed ik nooit :roflol: ) maar ben best content met m'n progressie daarmee!
Ik doe nog steeds maar wat, volg niet een schema oid om sterker te worden, dat vind ik nog wat teveel gedoe, maar misschien als de gyms ooit weer normaal open gaan en je weer zekerheid hebt om te kunnen trainen dat ik dan eens wat meer verdiep in wat de beste manier is om sterker te worden.

:eek: dat is niet mis zeg.....

up the weight :p

Wat is dat dan ook? Eiwit is eiwit, daar kan je weinig diet versies van maken :dunno:

Thanks! Lying legcurl kan ik niet zwaarder doen, althans niet met goede uitvoering, zit er echt tussen in, super vervelend. Zal wellicht dit keer ook meer te maken hebben met de zware splitsquats ervoor. Heb nog niet eerder gehad dat mijn benen na een eerste oefening zo dood waren.

Tsjaa.. die whey, ik zag diet en dacht JAAAAAA dat mot ik hebben. Ik gebruik nooit echt whey, maar probeer mijn voeding de laatste tijd wat aan te passen, meer verzadigend te eten en ervoor te zorgen dat ik hoog in eiwitten zit, als ik daar niet op let dan kom ik maar tot 80gr per dag ofzo..

Training
Op advies van een vriend hele dag de Basic Fit site zitten campen (ipv dinsdagavond gelijk te boeken voor donderdag voor zekerheid) zodat ik gisteren kon gaan trainen. Geen succes :sad: kwam geen plek vrij. Was echt zo pissed :roflol: want nu kan ik pas vrijdag ipv vanavond, omdat alles weer vol zit.. :thumbd:

t*ring 70/100gram whey per dag. Zou proberen meer uit normaal voedsel te halen. met 58kg heb je ook maar 100/120gram eiwit nodig.

Thanks babe! Haal de laatste tijd wat meer voldoening uit zwaarder trainen (deed ik nooit :roflol: ) maar ben best content met m'n progressie daarmee!
Ik doe nog steeds maar wat, volg niet een schema oid om sterker te worden, dat vind ik nog wat teveel gedoe, maar misschien als de gyms ooit weer normaal open gaan en je weer zekerheid hebt om te kunnen trainen dat ik dan eens wat meer verdiep in wat de beste manier is om sterker te worden.
Plezier hebben moet altijd prio 1 zijn, dus goed bezig :) !
Als je dan nog eens progressie boekt, dan is dat extra mooi meegenomen.

Training
Op advies van een vriend hele dag de Basic Fit site zitten campen (ipv dinsdagavond gelijk te boeken voor donderdag voor zekerheid) zodat ik gisteren kon gaan trainen. Geen succes :sad: kwam geen plek vrij. Was echt zo pissed :roflol: want nu kan ik pas vrijdag ipv vanavond, omdat alles weer vol zit.. :thumbd:
Dat is k*t :(.

t*ring 70/100gram whey per dag. Zou proberen meer uit normaal voedsel te halen. met 58kg heb je ook maar 100/120gram eiwit nodig.

Ik zou niet weten waarom :P Nergens vind ik voor hetzelfde aantal kcal zoveel eiwitten en zoveel "gemak". Ik doe het door mijn ontbijt, wat bestaat uit havermout, amandelmelk en fruit en nog wat fitgirltoppings, 2 scoops whey erbij wat er een lekker smaakje aan geeft. Niets meer aan doen.

Vind dat echt één van de lekkerste maaltijden ooit, en juist de whey maakt het een complete maaltijd. Voor de rest eet ik gewoon normaal voedsel. Het gaat mij er voornamelijk om dat ik het echt lekker vind om te eten, ga het anders nooit vol houden.

Maar, deel gerust goeie alternatieven, altijd welkom!

Plezier hebben moet altijd prio 1 zijn, dus goed bezig :) !Als je dan nog eens progressie boekt, dan is dat extra mooi meegenomen.

Dat is k*t :(.

Ja precies! Het is nog nooit zo lekker gegaan als nu haha. Ben er echt heel erg blij mee. :cheer:

Ik zou niet weten waarom :P Nergens vind ik voor hetzelfde aantal kcal zoveel eiwitten en zoveel "gemak". Ik doe het door mijn ontbijt, wat bestaat uit havermout, amandelmelk en fruit en nog wat fitgirltoppings, 2 scoops whey erbij wat er een lekker smaakje aan geeft. Niets meer aan doen.

Vind dat echt één van de lekkerste maaltijden ooit, en juist de whey maakt het een complete maaltijd. Voor de rest eet ik gewoon normaal voedsel. Het gaat mij er voornamelijk om dat ik het echt lekker vind om te eten, ga het anders nooit vol houden.

Maar, deel gerust goeie alternatieven, altijd welkom!
Drink zelf nooit whey, niet nodig met ruim 3k onderhoud, maar snap heel erg goed dat wanneer je toch je eiwitten wil halen op een significant lagere cals het een uitkomst kan zijn, niks mis mee imo.

Terug
Naar boven