XXL Nutrition

Gainen met HillR

@RockOfAges en @Bokito : ik ben trots op mijn man boobs, daarom deed ik ook altijd stones zonder shirt ^^

tenor.gif

Thanks allemaal voor de show, heb genoten.... :kiss:

Enne @HillR , trek je er aub niks van aan, is weinig mis met je posts + pics. :eyebrow:

Wel een goed idee voor een nieuw topic. Een tinder account aanmaken(wel met je eigen pics) en dan gaat @Col_inc bepalen wat je moet gaan zeggen. De post met de meeste likes(5+) moet je dan gaat posten. Moeten wel vreemde mensen zijn, anders is het niks aan. Wie weet werkt het wel.

Doe je ook aan goede aftercare of laat je me bebloed achter?
Ik baf je uiteraard schoon.

Wel een goed idee voor een nieuw topic. Een tinder account aanmaken(wel met je eigen pics) en dan gaat @Col_inc bepalen wat je moet gaan zeggen. De post met de meeste likes(5+) moet je dan gaat posten. Moeten wel vreemde mensen zijn, anders is het niks aan. Wie weet werkt het wel.

Ik baf je uiteraard schoon.

ik heb een vriendin, die weet wel wat voor praat ik doe.

Volgende meet gaan we een fap sessie houden, iedereen die gaat fappen terwijl die mooie boobies van onze @HillR in beeld staat. Alleen zo kunnen we erachter komen wie zich zelf voor de gek houd. 1 druppel voorvocht en je bent al af. Deal?

Edit: kwijl valt ook onder voorvocht

Maar 1.50 en een beetje... goeie verhoudingen, je lijkt langer. En ik denk dat veel jonge meiden je absoluut als een goed voorbeeld kunnen nemen. Die meiden zien én snappen ook wel dat een body opbouwen niet vanzelf gaat.

Maar 1.50 en een beetje... goeie verhoudingen, je lijkt langer. En ik denk dat veel jonge meiden je absoluut als een goed voorbeeld kunnen nemen. Die meiden zien én snappen ook wel dat een body opbouwen niet vanzelf gaat.
Ze is kleiner dan mijn oma, wist niet eens dat het kon!

Terug
Naar boven