- Waardering
- 5.468
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Perfecte ijsbreker ook, gelijk zeggen waar het op staat.
ik eet je zalm, ken je die al?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Perfecte ijsbreker ook, gelijk zeggen waar het op staat.
Klopt jouw vriendin vond het ook echt geil toen ik mijn tong haar anus duwde zo diep dat we gelijk konden tongenjuist hem jij snapt het.
dingen zoals ik lik je anus enzo scoor je echt punten mee, in het begin denken ze als grapje totdat ik het doe
En dan bel je mij niet ff, stumper!Dit topic lezen is het beste wat me is overkomen sinds die paar lijnen pep van vorige week.
Klopt jouw vriendin vond het ook echt geil toen ik mijn tong haar anus duwde zo diep dat we gelijk konden tongen
Hahahah emma jansen tochik laat emma beerse straks nog op me kapstok zitten als jij niet uitkijkt

Die schrijf ik ff op

Ik hoop dat ie werkt bro
Doe je ook aan goede aftercare of laat je me bebloed achter?
Wel een goed idee voor een nieuw topic. Een tinder account aanmaken(wel met je eigen pics) en dan gaat @Col_inc bepalen wat je moet gaan zeggen. De post met de meeste likes(5+) moet je dan gaat posten. Moeten wel vreemde mensen zijn, anders is het niks aan. Wie weet werkt het wel.
Ik baf je uiteraard schoon.Doe je ook aan goede aftercare of laat je me bebloed achter?
Wel een goed idee voor een nieuw topic. Een tinder account aanmaken(wel met je eigen pics) en dan gaat @Col_inc bepalen wat je moet gaan zeggen. De post met de meeste likes(5+) moet je dan gaat posten. Moeten wel vreemde mensen zijn, anders is het niks aan. Wie weet werkt het wel.
Ik baf je uiteraard schoon.
Eerst ff dagje wachten voordat we die follow gaan gooienBro, ik zeg toch echt zeg nu is kom is op me gezicht zitten met je zalm
Ze is kleiner dan mijn oma, wist niet eens dat het kon!Maar 1.50 en een beetje... goeie verhoudingen, je lijkt langer. En ik denk dat veel jonge meiden je absoluut als een goed voorbeeld kunnen nemen. Die meiden zien én snappen ook wel dat een body opbouwen niet vanzelf gaat.