- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Heb je geen last van je rug met die
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb laatst 100kg gedeadlift, die paar kg kan ik dan ook wel handelen
Hou eens op met "normaal"... Het is al niet "normaal" dat wij als sporters op onze voeding letten, laat staan eiwitjes tellen tot je aan 2*BW komt
Lekker whey vreten totdat je dr dood bij neervalt!

Was de piemol van Punjab nog zichtbaar toen hij jou tussen je t**ten neukte?
Alhoewel je natuurlijk wel een punt hebt vind ik het altijd een beetje jammer dat er nooit verder wordt ingegaan op zaken die over algemene gezondheid gaan.
't komt altijd neer op "gewoon doen joh, sporten/eten is sowieso niet gezond". Lijkt me dat je hier een prima middenweg in kan zoeken. Tenzij iedereen heel bekrompen is en niet denkt aan zijn eigen gezondheid.
Het is natuurlijk ook een lastig onderwerp gezien de geringe hoeveelheid onderzoeken en dat de onderzoeken die er zijn elkaar tegenspreken. Maar toch, een beetje nuance is wel op zijn plaats![]()

Ik zie net dat de titel aangepast is 🤣
Toch wat teleurgesteld ik had gehoopt een overzicht van haar foto's en video's te vinden 🤷♂️

Een onlyfans pagina zou toch wel handig zijn voor het overzicht.Ik zie net dat de titel aangepast is 🤣
Toch wat teleurgesteld ik had gehoopt een overzicht van haar foto's en video's te vinden 🤷♂️
Je kunt het nooit voor iedereen goed doenEet ik sinds jaren meer en gezonder dan voorheen, gaat men zeuren dat ik mijn whey moet gaan vervangen![]()
gelukkig hoef je het alleen voor jezelf goed te doen dus gewoon lekker zoveel whey nemen als je wil. Niks mis mee.Maar ze neemt toch niet te veel? En wat is volgens jou te veel dan?
Teveel patat ook, so what
Verteert snel, easy en why moeilijk doen met vast voedsel.
Dat kunnen je nieren niet aan en zo krijg je nierschade.

Not sure of ik hier op moet reageren. Ik ben over het algemeen enorm gezond en mijn eten is gewoon goed. Eet ik sinds jaren meer en gezonder dan voorheen, gaat men zeuren dat ik mijn whey moet gaan vervangen![]()
Ik vind jou stiekem eigenlijk best wel lekker al dacht ik altijd een billenman te zijn![]()

Zeker wel, al wordt ik bij Hill ook gewezen op andere zaken

Eerlijk: hoeveel vrouwen heb je nou gefixt met deze simp tactiek?Zeker wel, al wordt ik bij Hill ook gewezen op andere zaken![]()
Bij gezonde mensen kan het weinig kwaad mits je voldoende water drinkt.Dat kunnen je nieren niet aan en zo krijg je nierschade.
da hep op Feesboek gestaan. Ik was niet serieus mensen sorry