XXL Nutrition

Gainen met HillR

Hou eens op met "normaal"... Het is al niet "normaal" dat wij als sporters op onze voeding letten, laat staan eiwitjes tellen tot je aan 2*BW komt :roflol:

Lekker whey vreten totdat je dr dood bij neervalt!

Alhoewel je natuurlijk wel een punt hebt vind ik het altijd een beetje jammer dat er nooit verder wordt ingegaan op zaken die over algemene gezondheid gaan.
't komt altijd neer op "gewoon doen joh, sporten/eten is sowieso niet gezond". Lijkt me dat je hier een prima middenweg in kan zoeken. Tenzij iedereen heel bekrompen is en niet denkt aan zijn eigen gezondheid.
Het is natuurlijk ook een lastig onderwerp gezien de geringe hoeveelheid onderzoeken en dat de onderzoeken die er zijn elkaar tegenspreken. Maar toch, een beetje nuance is wel op zijn plaats :)

Ik zie net dat de titel aangepast is 🤣
Toch wat teleurgesteld ik had gehoopt een overzicht van haar foto's en video's te vinden 🤷‍♂️

• Topic Starter Topic Starter
Was de piemol van Punjab nog zichtbaar toen hij jou tussen je t**ten neukte?

Pfoe, zo lang geleden.. In mijn herinnering wel, maar dat kan net zo goed een fantasie zijn?

Alhoewel je natuurlijk wel een punt hebt vind ik het altijd een beetje jammer dat er nooit verder wordt ingegaan op zaken die over algemene gezondheid gaan.
't komt altijd neer op "gewoon doen joh, sporten/eten is sowieso niet gezond". Lijkt me dat je hier een prima middenweg in kan zoeken. Tenzij iedereen heel bekrompen is en niet denkt aan zijn eigen gezondheid.
Het is natuurlijk ook een lastig onderwerp gezien de geringe hoeveelheid onderzoeken en dat de onderzoeken die er zijn elkaar tegenspreken. Maar toch, een beetje nuance is wel op zijn plaats :)

Not sure of ik hier op moet reageren. Ik ben over het algemeen enorm gezond en mijn eten is gewoon goed. Eet ik sinds jaren meer en gezonder dan voorheen, gaat men zeuren dat ik mijn whey moet gaan vervangen :roflol:

Ik zie net dat de titel aangepast is 🤣
Toch wat teleurgesteld ik had gehoopt een overzicht van haar foto's en video's te vinden 🤷‍♂️

:roflol:

Eet ik sinds jaren meer en gezonder dan voorheen, gaat men zeuren dat ik mijn whey moet gaan vervangen :roflol:
Je kunt het nooit voor iedereen goed doen :o gelukkig hoef je het alleen voor jezelf goed te doen dus gewoon lekker zoveel whey nemen als je wil. Niks mis mee.

Nou ja teveel whey kan wel schadelijk zijn Hilli

En waarom zou te veel whey schadelijk zijn?

Ik vind jou stiekem eigenlijk best wel lekker al dacht ik altijd een billenman te zijn :grinny:

Not sure of ik hier op moet reageren. Ik ben over het algemeen enorm gezond en mijn eten is gewoon goed. Eet ik sinds jaren meer en gezonder dan voorheen, gaat men zeuren dat ik mijn whey moet gaan vervangen :roflol:

Oh dat geloof ik best. Was zeker niet naar jou persoonlijk gericht. Meer een algemene frustratie haha

Dat kunnen je nieren niet aan en zo krijg je nierschade.

da hep op Feesboek gestaan. Ik was niet serieus mensen sorry :)
Bij gezonde mensen kan het weinig kwaad mits je voldoende water drinkt.
Bij mij zijn ze afgelopen zomer er achter gekomen dat ik lichte nierschade heb zowel in bloed als urine.

Nu wel het advies om mijn eiwit inname op max 1.5 gram per kilo te houden, liever iets lager maar niet naar 2 of 2.5 gr per kilo zoals ik eigenlijk altijd heb gedaan.

Terug
Naar boven