Fitness Seller

Gamma x PPL Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Season 7 Nbc GIF by The Office
 
Lat Pulldown Variatie
4x12x50

Low Row Close
4x15x53

Lat Prayer Rope Myo
26kg
20-5-5-5

High Wide Row Myo
45kg
20-5-5-5

Banded Face Pulls Myo
20-5-5-5

Rope Curl
3x12x27

Pronated Plate Curls?
4x20x10
 
Trapeuze/achter kant schouder? verrekt tijdens werk, vanavond push, dit word nog feest
 
Flat Bench
3x12x74

Incline Bench
1x2x92 -> Schouder ging zeuren dus maar rustig gedaan
2x6x60 (Overdreven TuT)

Chest Flyes (Weerstandband)
3x12x10kg per kant

Side Raise Myo
5kg
20-5-5-5

Cable Side Raise
3x12x5

Seated Tricep Overhead Extension
3x12x25

Tricep Pushdown
3x12x20
 
Squat
4x8x60
Alles gefilmd, met verschillende stances & verhoging gespeeld
Heb erg platte voeten en denk dat ik daarom een butt wink heb
Wat denken jullie, gebruik gaan maken van verhogingen (eerlijk gezegd geen trek in, maar als er echt niets anders op zit)
Of routine oefeningen voor enkelmobiliteit gaan doen?
Zie:
Screenshot_20210121-190103.jpg

Screenshot_20210121-190006.jpg

Als je inzoomt op de onderste foto zie je hoe extreem de buttwink is

OHP
1x7x56
2x6x56


RDL
4x10x87

Leg Ext Myo
35kg
16-4-4-4

Tijdnood, kuiten doe ik straks thuis met BW op iiiiuu
 
Laatst bewerkt:
Camelus Ik kan me herinneren dat jij ook best platte voeten had toch? Hoe doe jij dit?
 
Als je kijkt naar de heup, kan je tot een bepaald aantal graden zakken, alvorens de onderrug gaat meespelen. Weet even de benaming daarvan niet. Je moet als het ware ruimte maken voor het openen van de heup.

Als je rechtop staat en de knie optrekt, zal dit minder ver kunnen dan wanneer je knie verder naar buiten staat. Als je knie verder naar buiten gaat, heeft de heup meer ruimte om te openen en kan je knie verder omhoog.

Dit kan terug vertaald worden naar de squat. Als je smaller staat, zal je minder diep kunnen zakken, daarom is voor small stance veel enkelmobiliteit nodig of power lifters (of verhoging). Als je breder staat kan je dieper zakken.

kan even de filmpjes niet vinden van hoe je dit kan testen...

Enkelmobiliteit verbeteren kan inderdaad ook helpen.


Misschien heb je hier wat aan:


Enkel mobiliteit verbeteren:

 
vanaf een foto is dit moeilijk te bepalen (buttwink) maar probeer onderin eens te pauzeren. En dan gecontroleerd naar boven te komen. Als je dit onder controle hebt (dus geen buttwink meer) dan wat explosiever naar boven proberen te komen totdat je de ‘feeling’ hebt.
 
vanaf een foto is dit moeilijk te bepalen (buttwink) maar probeer onderin eens te pauzeren. En dan gecontroleerd naar boven te komen. Als je dit onder controle hebt (dus geen buttwink meer) dan wat explosiever naar boven proberen te komen totdat je de ‘feeling’ hebt.
Onderstaand filmpje houd ik idd pauze, ik speel dan nog met neutrale/narrow & wide/sumo stance
 
Laatst bewerkt:
Lat Pulldown Variatie
4x12x51

Low Row Close
4x15x54

Lat Prayer Rope Myo
27kg
16-4-4-4

High Wide Row Myo
47kg
20-5-5-5

Banded Face Pulls Myo
20-5-5-5

Rope Curl
3x12x27

Barbell Curl
3x8x30
 
Samen met diegene waarmee ik train besloten om op te bouwen (in ongv een tijdspan van 6 weken) naar een 1rm bench (106 a 109 is het doel)
Gewoon ff om iets te hebben om naar toe te werken, maakt het weer een stukje leuker

Gisteren heel mn slaap verneukt door op te blijven voor UFC
Ook daardoor niet veel gegeten dus niet top fit

Flat Bench
2x8x84
2x7x84
1x5x84
1x4x84
Volgende sessie verhoogt het gewicht naar 86kg en gaat er 1 rep af.
Als we eenmaal bij de lage reprange gaan zitten gaan ook nog wat holds toepassen etc.
Incline bench is er voorlopig uitgehaald ivm tijd

Dumbell Flyes Myo + Weerstandsband
10kg per kant
20-5-5-5

Side Raises Myo
5kg
30-6-6-6

Cable Side Raise
4x12x6

Tricep Seated Overhead Ext
1x12x27
2x10x27

Tricep Pushdown
3x12x25

Screenshot_20210124-165028.jpg
 
Squat
4x8x60
Alles gefilmd, met verschillende stances & verhoging gespeeld
Heb erg platte voeten en denk dat ik daarom een butt wink heb
Wat denken jullie, gebruik gaan maken van verhogingen (eerlijk gezegd geen trek in, maar als er echt niets anders op zit)
Of routine oefeningen voor enkelmobiliteit gaan doen?
Zie:


Als je inzoomt op de onderste foto zie je hoe extreem de buttwink is

OHP
1x7x56
2x6x56


RDL
4x10x87

Leg Ext Myo
35kg
16-4-4-4

Tijdnood, kuiten doe ik straks thuis met BW op iiiiuu
Tijd om te investeren in oly shoes dus. En sowieso je huidige schoenen ditchen, eentje kopen met een platte, stabiele zool (vans/converse). Geen idee wat je nu aan hebt maar lijkt op een sneaker.
 
Tijd om te investeren in oly shoes dus. En sowieso je huidige schoenen ditchen, eentje kopen met een platte, stabiele zool (vans/converse). Geen idee wat je nu aan hebt maar lijkt op een sneaker.
Ik had deze schoenen gekocht juist om de platte zool (ookal lijkt dit niet zo op film), maar denk dat de zool niet hard genoeg is.
Denk dat ik idd gewoon Vans ga aanschaffen, kost ook geen drol, die converse dingen zijn echt niet mijn stijl
 
Ik had deze schoenen gekocht juist om de platte zool (ookal lijkt dit niet zo op film), maar denk dat de zool niet hard genoeg is.
Denk dat ik idd gewoon Vans ga aanschaffen, kost ook geen drol, die converse dingen zijn echt niet mijn stijl
Naja als deze schoen solide platte zool heeft heeft het geen nut om vans aan te schaffen. Buiten het feit om dat ik zowel in de gym, als buiten de gym soms m'n vans draag. Maar ik zou gewichthefschoenen overwegen als ik je enkelmobiliteit zo zie.
 
Naja als deze schoen solide platte zool heeft heeft het geen nut om vans aan te schaffen. Buiten het feit om dat ik zowel in de gym, als buiten de gym soms m'n vans draag. Maar ik zou gewichthefschoenen overwegen als ik je enkelmobiliteit zo zie.
Dit lijkt mij wel ongeveer even plat als Vans toch?
IMG_20210124_173536.jpg
Ik ga sowieso enkelmobiliteit oefeningen toepassen
 
Je mag ook mn lifters eens uittesten om te kijken of het wat voor je is
Diegene waarmee ik train gebruikt ook squatschoenen (wel 1-2 maten groter dan ik zelf heb) maar denk dat het wel een indicatie geeft, thanks voor je aanbod tho :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven