MuscleMeat

Gamma x PPL Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Al heel de dag bloed bij mn ontlasting
Even wat meer vezels toegevoegd (havermout & groente) aangezien ik bijna niets qua vezels binnen kreeg op dagbasis
 
Vandaag wel 20 sets gesquat voor mn techniek, alle stands uitgeprobeerd en shit maar denk dat ik gewoon te weinig heupmobiliteit heb, dus maar binnenkort daar aan gaan werken

Squats
3x3x95
1x3x102

10x5x60 ofzo

RDL
3x3x120

Leg Ext Myo
3x12x35

Calf Raise Myo BW
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Spoto Bench
4x5x86

Incline Bench
4x5x81

Standing Shoulder Press Unilateral
3x12x17,2

Side Raises
3x20x5

Tricep Seated Overhead Ext
3x12x25

Tricep Pushdown
3x12x22
 
OHP
4x5x58

Pull Ups
Ik heb zo een halfgare week waar ik van 9 tot 5 voor bedrijven oplossingen moet vinden, dus ik train tijdens team calls, is niet echt motiverend vandaar de mindere reps I guess
1x12
2x8

Lat Prayer
3x12x23

Face Pulls
3x12x37

Bicep Rope Curl
3x12x25

Barbell Curl
3x12x25

Als gyms weer open gaan ga ik weer ff 3x per week rug pakken (vooral unilaterale focus) en skip ik gamma bomb nog even denk ik
 
Ik dacht ff vandaag op normale schoenen weer benchen, 0 grip op de grond helaas

Bench
3x3x95 (t&g, zonder bounce)

Incline
3x3x92

Shoulder Press Seated Unilateral
3x12x20

Side Raises
3x20x5

Tricep Ext
3x12x23

Tricep Seated Overhead Ext
3x12x25
 
Ochtendgewicht nog steeds 72 maar wel wat droger
Denk dat als ik op 68kg kom ik wel goed vet percentage heb
 
Ik zou je echt geen 72kg geven, maar je bent natuurlijk vrij klein.
De laatste keer dat ik 72kg woog zat ik vgm in groep 8 of de eerste klas middelbare lol
 
Ik zou je echt geen 72kg geven, maar je bent natuurlijk vrij klein.
De laatste keer dat ik 72kg woog zat ik vgm in groep 8 of de eerste klas middelbare lol
Hahaha thanks man, ja ik ben idd nogal klein dat scheelt wel een hoop
Toch wel grappig dat ik alsnog tijdens piek bulk meer weeg dan mn vrienden die 20 cm langer zijn :o
Middelbare school woog ik 40kg ofzo :roflol:
 
  • Wow
Waarderingen: Apw
Leuk, vergelijkbare afmetingen met mij. Je OHP en bench zijn wel een stukje sterker :p
 
Vandaag niet getrained, zieke kater
Obliques beginnen nu ook door te komen flexed
Kleine cheatday gehad, japanse curry met rijst is nou eenmaal een kcal bom
Afgelopen dagen niet echt mn kcal heel serieus getracked maar heb wel in een deficit gezeten
 
In!
 
Leuk, vergelijkbare afmetingen met mij. Je OHP en bench zijn wel een stukje sterker :p
Ja OHP is op dit moment wel mn sterkste punt hahaha
Vind het ook een top oefening om te doen
 
Waarom is die squat zo super laag? Techniekwerk? Benches zijn wel nice, hoeveel weeg je atm?
 
Waarom is die squat zo super laag? Techniekwerk? Benches zijn wel nice, hoeveel weeg je atm?
Ja man, zit al best een poosje te kutten met mn squats qua techniek
Op een gegeven moment ging het lekker en squatte ik 5x110 (nog steeds poep) en toen kwam corona die me weer een setback heeft gegeven
Ik heb nooit legday geskipt, maar heb wel squats in het begin vermeden omdat iemand waar ik eerst mee trainde een hernia had opgelopen (vermoedelijk door het fout squatten)


Weeg nu 71,5-71,8 op het moment
 
Netjes, goeie 4 kg eraf dus.
Thanks!
6kg zelfs :p
Piekbulk was ik 78kg 's Ochtends, denk als ik nog 4kg afval dat ik dan een goede zomer shape te pakken heb
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven