MuscleMeat

Gamma x PPL Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Latspread is veel oefenen en jezelf filmen inderdaad. Armen kunne nog wel stukje naar voren en torso meer naar onder. Probeer je buik hard uit te blazen. Film jezelf en check het verschil met buik neutraal en helemaal uitgezet (alsof je braced). Dat vergeten/weten veel mensen niet maar kan een aanzienlijk verschil maken in striations/diepte in je onderrug.
006191D8-B52D-4184-9594-9983572E0FBD.GIF
 
Latspread is veel oefenen en jezelf filmen inderdaad. Armen kunne nog wel stukje naar voren en torso meer naar onder. Probeer je buik hard uit te blazen. Film jezelf en check het verschil met buik neutraal en helemaal uitgezet (alsof je braced). Dat vergeten/weten veel mensen niet maar kan een aanzienlijk verschil maken in striations/diepte in je onderrug.
Aight, goeie tips man hier kan ik wat mee
Thanks!
 
Goeie V-shape hoor!
 
Tsja, weer gesport op 300 kcal, niet super slim maar krijg 's Ochtends niets weg

Bench
2x97,5
3x3x95

Heel de vloer ligt onder het zand van de dumbells, legdrive is bijna onmogelijk nu

Incline
2x95
3x3x92,5
17x60 voor de pomp

Unilateral Standing Shoulder Press
3x12x19

Side Raises
3x20x5

Tricep Pushdown
3x12x25

Seated Overhead Tricep Ext
3x12x26
 
Beetje opkuisen dan? :p had pas in mijn kelder ook dat er wat fijn zand lag en dat schuifse.werkt idd niet!
Wel een sterke Incline in verhouding met je platte bench op basis van deze training!
 
Beetje opkuisen dan? :p had pas in mijn kelder ook dat er wat fijn zand lag en dat schuifse.werkt idd niet!
Wel een sterke Incline in verhouding met je platte bench op basis van deze training!
Ja zou geen kwaad kunnen check dit:
IMG_20210423_131938.jpg


Betreft incline, denk dat mn front delts aardig sterk zijn in verhouding met mijn chest
 
Gisteren beetje begaaid, vanaf nu weer even wat minder feesten
Speciaalbiermiddag, eindigde om 6 uur 's Ochtends met een vage bek :roflol:
Heel de dag moeten werken
Net ff gym geweest, niets speciaals, ben total los

OHP (1-2 sec paused)
3x3x61
 
Gho ja die ohp kan dan sowieso nog wat beter he :p
 
Hahaha sowieso man, bodyweight OHP zit er dit jaar nog wel in denk ik
Oke mooi zo! Bijna maxen dan? Die 3 x 3 zal wel bijna op zijn einde zijn dn?
 
Oke mooi zo! Bijna maxen dan? Die 3 x 3 zal wel bijna op zijn einde zijn dn?
Ja tbh doe ik nu gewoon een beetje wat ik leuk vind, ben nu aan het cutten en heb door corona wel een setback gekregen
Moet binnenkort inderdaad eens op gaan werken naar een max maar heb het nog niet echt gepland ofzo
Hoop dat ik over 3 weekjes klaar ben met cutten, weeg nu 70.5, ben bang dat er nog wel wat meer af moet dan 2,5kg (68kg is t doel) maarja dat zie ik dan wel
Denk sowieso als ik belt + wrist wraps zou gebruiken, en op een goede dag die OHP 1rm probeer dat ik hem wel heb
 
Over die BW OHP zou ik dan helemaal niet twijfelen. D8 dat je nog 76kg woog..
 
Ja ben te lui om het constant aan te passen hahaha
Ja ikzelf ben het gewoon om maanden of een jaar op hetzelfde gewicht te zitten :p. 68kg word wel een mooie shape lijkt me.
 
Ja ikzelf ben het gewoon om maanden of een jaar op hetzelfde gewicht te zitten :p. 68kg word wel een mooie shape lijkt me.
Ik schommel wel veel, tussen cut & bulk zit 10kg verschil
Ik hoop het man, ben niet echt heel droog op het moment naar mijn gevoel (alhoewel er wel een bicep vein showed tijdens barbell curls), denk 15% nu, hoop toch wel dat ik het afgelopen jaar wat VVM ben gegained
We shall see :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven