- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
1000keer zo slecht bedoel je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1000keer zo slecht bedoel je
Niet jezelf naar beneden halen man. Zag er gewoon prima uit
Thanks ben er gevoelig voor. Latt spread heb ik veel op geoefend.Niet jezelf naar beneden halen man. Zag er gewoon prima uit
Thanks ben er gevoelig voor. Latt spread heb ik veel op geoefend.

Ziet er goed uit maat , maar waarom de keuze voor sarms ipv AAS?OHP (1-2 sec paused)
3x5x51
Incline Bench
1x5x76
Niet blij met de uitvoering
2x5x71
Voelde dit veel beter
Flat Dumbell Press
3x12x30
Egyptian side raise
3x12x6,75
Niet helemaal perfecte vorm
Face Pulls
3x15x37,5
Tricep Overhead Extension
3x12x26
Dumbell Skull Crushers
3x12x10
Dual Single Handed Pushdown
3x12x17,5
Shape gaat lekker, kracht gaat kut
Maar ben zeker tevreden, shape in rot belichting maar wel goede pomp:
![]()
Ziet er goed uit maat , maar waarom de keuze voor sarms ipv AAS?
Je begint soft te worden baba.
Thanks man, MK-677 is zoals Gorilla al zegt geen sarmZiet er goed uit maat , maar waarom de keuze voor sarms ipv AAS?

Ben er niet zo bekend mee haha maar interessant. Thanks voor het artikel, ga het eens even doorlezen. Maar mijn vraag blijft alsnog staan🤓.Thanks man, MK-677 is zoals Gorilla al zegt geen sarm
Het is een groei hormoon secretagogue
Hier is een goed artikel erover:
![]()
MK-677 (Ibutamoren) - Results, Clinical Trials & Reviews
MK-677 (Ibutamoren) is an orally-active growth hormone secretagogue and ghrelin receptor agonist. It increases the endogenous secretion of GH and IGF-1.moreplatesmoredates.com
Mk-677 legt je eigen hormoonproductie niet plat waar normale AAS dat wel doetBen er niet zo bekend mee haha maar interessant. Thanks voor het artikel, ga het eens even doorlezen. Maar mijn vraag blijft alsnog staan🤓.

InteressantThanks man, MK-677 is zoals Gorilla al zegt geen sarm
Het is een groei hormoon secretagogue
Hier is een goed artikel erover:
![]()
MK-677 (Ibutamoren) - Results, Clinical Trials & Reviews
MK-677 (Ibutamoren) is an orally-active growth hormone secretagogue and ghrelin receptor agonist. It increases the endogenous secretion of GH and IGF-1.moreplatesmoredates.com
In principe bevat fruit ook weer vezels, waardoor de afgifte trager is dan pure suikers.Mijn leerkracht vertelde mij destijds dat fructose snel wordt opgenomen maar zicht trager ‘gedraagt’ dan suiker. Ik reken het wel als suiker eigenlijk.
Klinkt logisch zo idd. Zal vast ook wel van fruit tot fruit afhangen.In principe bevat fruit ook weer vezels, waardoor de afgifte trager is dan pure suikers.