- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

23Met 68kg kan er echt nog wel wat meer vet op de botten, hoe oud ben je?
Ja zoiets idd

die kun je gratis bij de gamma halen, die hangen altijd aan de kop van stellingen ;-)Heb al enige tijd niet meer gemeten want heb mn meetlint opgestofzuigd![]()
Pfff irritant man ik had laatst ruzie met een man die dacht dat hij 2 dingen tegelijk bezet kon houden. Werd ie boos op mij dat ik mijn tricep extensions ging doen. Zei hij je zag toch dat ik daar bezig was. Ik zei je kan je niet op 2 plekken tegelijk zijn vriend. Echt mega irritantOok zo kut, dan kan je midden in je training pas squatten omdat iedereen een fucking thee kransje aan het houden is.
Ik wordt zo fucking tilted soms, überhaupt als je je focust op je set en mensen lopen continue te lullen, ookal heb ik muziek op wordt ik alsnog afgeleid.
Hou gewoon je fucking bek en ga trainen
Thanks for coming to my ted talk
Gewoon heel hard grommen.Pfff irritant man ik had laatst ruzie met een man die dacht dat hij 2 dingen tegelijk bezet kon houden. Werd ie boos op mij dat ik mijn tricep extensions ging doen. Zei hij je zag toch dat ik daar bezig was. Ik zei je kan je niet op 2 plekken tegelijk zijn vriend. Echt mega irritant
Ook leuk ja, van die personen die supersets doen die 5km uit elkaar liggenPfff irritant man ik had laatst ruzie met een man die dacht dat hij 2 dingen tegelijk bezet kon houden. Werd ie boos op mij dat ik mijn tricep extensions ging doen. Zei hij je zag toch dat ik daar bezig was. Ik zei je kan je niet op 2 plekken tegelijk zijn vriend. Echt mega irritant
Had ik maar een homegymHello home gym!
ik kan ook slecht trainen wanneer ik uit m’n flow wordt getrokken, lekkere fit chicks verleggen ook ongewild de focus![]()
Had ik maar een homegym
Helaas zijn alle "fitchicks" hier onder de 18, super kut