Fitness Seller

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren deficit van 2000 gehad :o
Zometeen maar even naar de burger king mezelf vol gooien
Ik ga ook m'n dagelijkse kcals uppen naar 3000, ik ben nu op een wekelijks gemiddelde aan het afvallen terwijl ik een hogere kcal inname heb, maar las ergens dat GH je metabolisme ook kan verhogen.
Hoop dat de legday vanavond wilt gaan lukken, voel me opzich niet zo slecht als andere keren dat ik terug kwam van een festival

, voel me opzich niet zo slecht als andere keren dat ik terug kwam van een festival
Dit neem ik terug :trollface:
Vandaag wil ik compenseren met wat ik gisteren niet heb gegeten, heb maar een pot ben & jerries gekocht, die ik overigens nu aan het eten ben en niet van geniet, die suikers branden m'n hele gehemelte open
Zit vandaag dan rond de 180 qua suikers maar mijn wekelijkse gemiddelde komt uiteindelijk uit rond de 70 gram suiker per dag
Training wat aangepast

Sissy Squat focus op TuT
3x15xBW+20kg

Banded Stiff Legged Deadlift
3x12x70

Leg Press
3x5x155

Leg Extensions
3x12x63

Seated Calf Raise
3x25x40

Benen zijn nog nooit zo droog geweest, maar ook nog nooit zo skinny :o
Al m'n broeken zitten heel erg losjes en definitie in m'n benen boeit me ook niet echt veel dus hoop dat hier snel weer wat vet op komt (of massa natuurlijk :p)
1625424252415.png

Weeg nu het zelfde als 2 weken geleden maar ben nog een stuk leaner, vanaf vandaag 20mg MK-667
Ook 3000 kcal nu

Net onder armen getraind, progressie gaat echt heel snel daar op qua kracht, ook op de groepsfoto van een festival zag ik dat mijn onderarmen 2x zo breed waren als die van m'n vrienden, geen idee of dat altijd al zo is geweest maar vond het wel nice om te zien :p

Wrist Roller
3xFailure

Seated Barbell Curls
3x30x22,5

Reverse Seated Barbell Curls
3x30xStang

Reverse Standing Barbell Curls

3x30xStang

Dumbell Reverse Curl
3x25x12

Reverse Cable Curl

3x20x7,5

One Handed Reverse Cable Curl
3x25x3,75

Pomp was weer echt top
Vanavond push, erg veel zin in ook

Hoe gaat het met de honger?

• Haha
Waarderingen: Onit
Je hebt het steeds over mk 667, maar bedoel je mk 677?

Chestday niet waard om te loggen
Vannacht ook maar 3 uur geslapen, geen idee waarom ik opeens een dag later plafond dienst krijg
Vanaf morgen hopelijk gewoon weer fatsoenlijk knallen

En de honger begint weer :o
Gisteren geen last van gehad

Seated Calf Raise TuT MMC
3x20x40

Standing Calf Raise
60kg
3x12 neutraal>naar binnen>naar buiten

Leg Press Calf Raise
65kg
3x15 neutraal>naar binnen> naar buiten

Nog wat ab zooi
Vanavond rug bicep, nieuwsgierig of de pomp nog beter is nu de dosis hoger is
Voel me zo goed/groot tijdens het gymmen

Lat Pulldown
1x12x72
1x10x72
1x8x72

Lat Prayer Stang
3x12x30
Volgende keer ophogen

Cable dual arm lat pulldown
Eindelijk de naam gevonden
3x12x23

Misschien een bro-oefening verder nooit research naar gedaan, pomp is wel lekker

Seated Low Row
3x8x72

Hammer Curl
1x12x12
2x12x14

Straight Bar Curl
3x12x30

Dual Single Handed Cable Curl
Geen idee, voor pomp

Abs zijn gewoon compleet weg door de bloat vandaag :o
Nu begin ik wel te snappen wat iedereen bedoelt met die zwangere vrouw shit
Voor het volgende festival stop ik gewoon paar daagjes van te voren (misschien 1) met de MK en daarna pak ik het weer op, de halfwaardetijd is toch verwaarloosbaar en ik heb niet 3 maanden lang mezelf uitgehongerd om m'n shirt aan te houden bij een hardcore feessie :trollface:

Wel vaker gezien maar vind het maar een rare oefening met kleine ROM. Als je al zo in de kabel een pulldown doet zou ik hem unilateraal doen zodat je een grotere rom hebt. Of dual pulley chest supported en zorgen dat je op schouderbreedte de pulleys hebt staan zodat je in lijn met de vezels van je lat pullt. Maar als hij goed voelt dan lekker doen. :p

Wel vaker gezien maar vind het maar een rare oefening met kleine ROM. Als je al zo in de kabel een pulldown doet zou ik hem unilateraal doen zodat je een grotere rom hebt. Of dual pulley chest supported en zorgen dat je op schouderbreedte de pulleys hebt staan zodat je in lijn met de vezels van je lat pullt. Maar als hij goed voelt dan lekker doen. :p

Die oefening die je stuurde wilde ik sowieso altijd keertje uitproberen want die lat activatie lijkt echt top daar maar hebben helaas die dual attachment niet, kan het wel eens proberen met van die langere handles aan 1 zo'n katrol

Die oefening die je stuurde wilde ik sowieso altijd keertje uitproberen want die lat activatie lijkt echt top daar maar hebben helaas die dual attachment niet, kan het wel eens proberen met van die langere handles aan 1 zo'n katrol
Ik doe een straight bar, of lat pulldown stang en daar hang ik 2 handvaten aan. Ik wil nog zo'n dual attachment maar die dingen zijn nergens te krijgen..

Unilateraal is hij ook nice, dan krijg je een absurde stretch en hele lange rom.

Ik doe een straight bar, of lat pulldown stang en daar hang ik 2 handvaten aan. Ik wil nog zo'n dual attachment maar die dingen zijn nergens te krijgen..
Zat zelf ook al aan dat te denken ja :p
Zo'n dual attachment lijkt me best chill, hetzelfde met van die MAG-grips, wil ik ook nog een keer uitproberen maar om het zelf aan te schaffen gaat me net een stapje te ver

Die prime handles zijn idd echt heerlijk maar als je deze oefening unilateral doet kan die ook prima met een(1) normale handvat die je bovenin bevestigd. Je rom is dan ook wat groter en ik voel die nog beter dan deze variant. Al gebruik ik de handles aan een prime bar en niet rechtstreeks aan de kabels.

3x per week legday gaat hem niet worden i.v.m planning met diegene waarmee ik samen train

Heb besloten om het volume op te hogen op de legdays, ook doe ik kuiten nu op 2 aparte dagen en pak ik hier ongeveer 3 oefeningen voor
Dit omdat ik meestal aan het eind geen zin meer had in kuiten en het afraffelde

Vochtbloat van MK & Crea begint alleen wanneer ik het neem, heel de dag geen bloat gehad tot inname ervan, dus stel ik wil naar een festival is de dag zelf geen MK + crea nemen al genoeg

Vanavond nog ff onderarmen pompen

Squat
3x5x80
Heb eindelijk mn oude postuur weer terug gevonden van homegym tijd
Schouderbreedte staan, tenen kleeeeein beetje naar buiten, bracen naar m'n buik ipv borst, lowbar maar nog wel zo hoog mogelijke positie op de schouder
Nu gewoon gaan microloaden en hopelijk weer snel terug op oud-niveau want voel me echt gay joehoeeeee
Helpt ook niet echt mee dat ik m'n legdays altijd solo moet knallen, tijdens corona trainde ik met gasten die 180+ squatten, dat motiveert op de een of andere manier wel een stuk beter om zelf ook te gaan presteren

Leg Press
3x20x115

Stiff Leg Deadlift (4 sec negatief)
3x8x80
Grip issues, ga vanaf nu onderarm dag beginnen met 100kg barbell holds en kijken of hier progressie in zit

Leg Extension Single Leg (3 sec negatief)
3x5 per beenx21
Te licht, linker been is merkbaar zwakker wel
Meer reps of meer gewicht

Lying Leg Curl (3 sec negatief)
3x8x42

Hip Adductor
3x12x41

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven