- Waardering
- 8.521
Liquid magnesiumOnze gym laat het wel toe, eigenaar is echt heel chill, maar vind het zelf ook een t*ring zooi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liquid magnesiumOnze gym laat het wel toe, eigenaar is echt heel chill, maar vind het zelf ook een t*ring zooi
Ik had men post nog ge edit, geen idee of je het al doet maar hookgrip kan ook een oplossing zijn.Onze gym laat het wel toe, eigenaar is echt heel chill, maar vind het zelf ook een t*ring zooi
Boeiend, gewoon gebruiken. Jammer als je gains links laat liggen door je grip. (begrijp je punt overigens wel)Heb zelf straps, maar vind het een beetje kut dat ik bij 80kg al last heb met het vastpakken van een stang![]()
Goh ja, idk hoe goed je bar is, maar bij mij is die helemaal versleten. Zie amper verschil tussen het gladde gedeelte en de knurling dus magnesium is een mustHeb zelf straps, maar vind het een beetje kut dat ik bij 80kg al last heb met het vastpakken van een stang![]()
Imo is magnesium beter dan straps dan, heb je nog steeds je grip voor nodig en bij straps niet echt.Zat ik ook al naar te kijken idd, miss vanavond maar eens proberen voor de geinIk had men post nog ge edit, geen idee of je het al doet maar hookgrip kan ook een oplossing zijn.
Bij ons hetzelfde gevalGoh ja, idk hoe goed je bar is, maar bij mij is die helemaal versleten. Zie amper verschil tussen het gladde gedeelte en de knurling dus magnesium is een mustImo is magnesium beter dan straps dan, heb je nog steeds je grip voor nodig en bij straps niet echt.
Allez, voor bodybuilding zou ik dan straps gebruiken maar beetje grip trainen kan nooit kwaad ofc
moet echt 10 seconden staren voor ik de knurling en het gladde gedeelte uit elkaar kan halen, maar wat je zegt idd, ben geen powerlifter dus eigenlijk boeit die grip niet heel veel

Merk wel veel meer uithoudingsvermogen bij oefeningen (in de hogere rep ranges 12 a 15) maar qua kracht vind ik het nu nog wel meevallen, had wel verwacht dat bijvoorbeeld mijn flat bench al een stuk beter zou gaanMerk je geen power van de MK? Dat heb ik wel als ik het gebruik.
Ja man, zo ver ik weet heeft MK geen negatieve impact op je lever o.i.d dus zou het prima samen kunnen, heb voorderest ook nergens onderzoeken gelezen dat het schadelijk voor je is (de combinatie dan, alcohol is natuurlijk altijd kut voor je)Zuip je eigenlijk ook bij MK 677 en hoe bevalt het?
Zou ik misschien ooit in de toekomst ook nog wel is willen doen.
Heb hetzelfde probleem met me pols, merk wel nu ik 3x per week hammercurls en reverse curls doe dat me klachten een stuk minder zijn geworden.Pols blessure van 3+ jaar is opeens uit het niets weg, totaal geen last meer van pijnscheuten bij curls, geen idee of het de MK is of de onderarm trainingen maar ik ben hier fucking blij mee

Ja heb het bij elke oefening waar mn palmen naar boven gericht zijnHeb hetzelfde probleem met me pols, merk wel nu ik 3x per week hammercurls en reverse curls doe dat me klachten een stuk minder zijn geworden.
Maar dingen zoals preacher curls zit er nog niet in, pijn is te erg dan![]()

@rippedmeeuw zijn lat spread is beter!!!!!
Dit is overigens m'n lat spread nu in actie, denk dat ik misschien nog wat meer naar achter moet leunen met m'n rug,