MuscleMeat

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb zelf straps, maar vind het een beetje kut dat ik bij 80kg al last heb met het vastpakken van een stang :p
Goh ja, idk hoe goed je bar is, maar bij mij is die helemaal versleten. Zie amper verschil tussen het gladde gedeelte en de knurling dus magnesium is een must :p Imo is magnesium beter dan straps dan, heb je nog steeds je grip voor nodig en bij straps niet echt.
Allez, voor bodybuilding zou ik dan straps gebruiken maar beetje grip trainen kan nooit kwaad ofc

• Topic Starter Topic Starter
Ik had men post nog ge edit, geen idee of je het al doet maar hookgrip kan ook een oplossing zijn.
Zat ik ook al naar te kijken idd, miss vanavond maar eens proberen voor de gein

Goh ja, idk hoe goed je bar is, maar bij mij is die helemaal versleten. Zie amper verschil tussen het gladde gedeelte en de knurling dus magnesium is een must :p Imo is magnesium beter dan straps dan, heb je nog steeds je grip voor nodig en bij straps niet echt.
Allez, voor bodybuilding zou ik dan straps gebruiken maar beetje grip trainen kan nooit kwaad ofc
Bij ons hetzelfde geval :roflol: moet echt 10 seconden staren voor ik de knurling en het gladde gedeelte uit elkaar kan halen, maar wat je zegt idd, ben geen powerlifter dus eigenlijk boeit die grip niet heel veel

Wrist Roller
3xFailure

Wrist Curls
3x12x35

Dumbell Wrist Curl
3x25x12

Reverse Standing Barbell Curl
3x25x25

Seated Reverse Barbell Curl
3x25xStang

Reverse Cable Curl
3x12x15

Reverse Single Handed Curl
3x20x3,75

Barbell Hold 100kg:
15 sec
9 sec
20 sec

OHP (1-2 sec paused)
3x5x51

Incline Bench
1x5x76
Niet blij met de uitvoering
2x5x71
Voelde dit veel beter

Flat Dumbell Press
3x12x30

Egyptian side raise
3x12x6,75
Niet helemaal perfecte vorm

Face Pulls
3x15x37,5

Tricep Overhead Extension
3x12x26

Dumbell Skull Crushers
3x12x10

Dual Single Handed Pushdown
3x12x17,5

Shape gaat lekker, kracht gaat kut
Maar ben zeker tevreden, shape in rot belichting maar wel goede pomp:
1625773400875.png

Zeeeer goed nieuws
Pols blessure van 3+ jaar is opeens uit het niets weg, totaal geen last meer van pijnscheuten bij curls, geen idee of het de MK is of de onderarm trainingen maar ik ben hier fucking blij mee

580MG caffeïne in m'n mik gegooid, echt een lijpe pomp alleen was het tijdens de training soms wel even strijden om niet alles uit te kotsen, worth it tho'
Vanaf volgende week kappen met caffeïne omdat m'n tolerantie nu steeds hoger gaat liggen

Moet ook weer even wat meer pose filmpjes gaan kijken, m'n linker kant van m'n lichaam neigt ook om anders zich te positioneren dan de rechterkant (zie latspread)
1625828287080.png
1625828695899.png
1625828414441.png
Vind dat hier m'n tricep ook niet echt tot z'n recht komt, maar goed :p

Training van vandaag:

Weighted Pull Ups + 5kg
1x12
1x10
1x8

Dual Handed Seated Low Row
3x15x49

Lat Prayer Stang
3x12x32

Dual Cable Pulldown
3x12x23

Unilateral Cable Pull
2x12x21
1x12x25
Deze ga ik er in houden, thanks @hoxyz @Gorillagainz :D
Ga ze op beide rug dagen implementeren om zo m'n lat verhouding hopelijk weer symmetrisch te krijgen

Bicep Rope Curl
3x15x21

Bicep Cable Curl
3x15x21

Incline Dumbell Curl
3x12x10

EZ-bar close grip curl
3x12x27,5
Dit heb ik echt ff gemist

Reverse EZ curl
2x30x17,5

Gvd lekker fysiek wel!

Merk je geen power van de MK? Dat heb ik wel als ik het gebruik.

Merk je geen power van de MK? Dat heb ik wel als ik het gebruik.
Merk wel veel meer uithoudingsvermogen bij oefeningen (in de hogere rep ranges 12 a 15) maar qua kracht vind ik het nu nog wel meevallen, had wel verwacht dat bijvoorbeeld mijn flat bench al een stuk beter zou gaan

Zuip je eigenlijk ook bij MK 677 en hoe bevalt het?

Zou ik misschien ooit in de toekomst ook nog wel is willen doen.

Zuip je eigenlijk ook bij MK 677 en hoe bevalt het?

Zou ik misschien ooit in de toekomst ook nog wel is willen doen.
Ja man, zo ver ik weet heeft MK geen negatieve impact op je lever o.i.d dus zou het prima samen kunnen, heb voorderest ook nergens onderzoeken gelezen dat het schadelijk voor je is (de combinatie dan, alcohol is natuurlijk altijd kut voor je)

Pols blessure van 3+ jaar is opeens uit het niets weg, totaal geen last meer van pijnscheuten bij curls, geen idee of het de MK is of de onderarm trainingen maar ik ben hier fucking blij mee
Heb hetzelfde probleem met me pols, merk wel nu ik 3x per week hammercurls en reverse curls doe dat me klachten een stuk minder zijn geworden.
Maar dingen zoals preacher curls zit er nog niet in, pijn is te erg dan :(

Heb hetzelfde probleem met me pols, merk wel nu ik 3x per week hammercurls en reverse curls doe dat me klachten een stuk minder zijn geworden.
Maar dingen zoals preacher curls zit er nog niet in, pijn is te erg dan :(
Ja heb het bij elke oefening waar mn palmen naar boven gericht zijn
Maar het is nu opeens weg, onderarmen trainen kan sowieso geen kwaad denk ik zo

Squats beginnen weer goed aan te voelen, erg blij mee

Squat
3x5x82,5

SLDL 4 sec negatief
3x12x80

Leg Press
3x20x115

Leg Extension Unilateraal (1 sec flex @top)
3x10x28

Lying Leg Curl (2 sec negatief)
3x8x42

Probeer nu zo clean mogelijk te eten, zo weinig mogelijk suikers en processed food
Vandaag dan McDonalds op en gelijk een bloat van hier tot tokyo :p

Dit is overigens m'n lat spread nu in actie, denk dat ik misschien nog wat meer naar achter moet leunen met m'n rug,

Vraag @Robin voor tips, die heeft imo een hele goede lat spread

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven