XXL Nutrition

Gamma x PPL Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
preciesss lift met de mensen waar je tegenop kijkt, die wat presteren op een hoger nivo dan jezelf, dat motiveert echt wel!!
Is ook mijn ervaring
Ja beetje kut, ik lift 99% van mn gym eruit, en ik ben alles behalve sterk voor mn gewichtsklasse
De uitdaging van iemand die sterker is mis ik soms wel
 
  • Like
Waarderingen: LM
Grappig dat je dit zegt, want zo voelt het dus inderdaad wel. Hele gym vol met groepjes van 5 boys die allemaal 30kg wegen en 20 varianten van chest flyes doen. Heb al vaker tegen de instructeurs gezegd dat het echt een kindercrèche aan het worden is.
Zonde dat er niet gewoon een minderjarig verbod is bij mn gym.
Ja same here. Alleen maar 18 jarige tapijten verkopers en 50+ ers met een bierbuik. Vrouwen komen al helemaal niet in het kracht gedeelte, en de enkeling die er komt doet alleen maar kick backs. Als je 80kg deadlift is het al 'zwaar' :roflol: Herken me in wat je zegt dat de omgeving niet echt inspirerend is.
Anderzijds is het wel een prima chille en redelijk rustige gym. Het heeft alle apparaten en spullen die ik thuis niet heb dus kan daar goed vooruit. Mensen zijn ook aardig en je wordt niet aangestaard door 10 anabolen Ali's. Is ook veel waard.
 
Ja same here. Alleen maar 18 jarige tapijten verkopers en 50+ ers met een bierbuik. Vrouwen komen al helemaal niet in het kracht gedeelte, en de enkeling die er komt doet alleen maar kick backs. Als je 80kg deadlift is het al 'zwaar' :roflol: Herken me in wat je zegt dat de omgeving niet echt inspirerend is.
Anderzijds is het wel een prima chille en redelijk rustige gym. Het heeft alle apparaten en spullen die ik thuis niet heb dus kan daar goed vooruit. Mensen zijn ook aardig en je wordt niet aangestaard door 10 anabolen Ali's. Is ook veel waard.
Alle gasten die hier kuren hebben een poepfysiek op 2 na
Meer van die onzekere ventjes die tijdens hun kuur wat groter zijn en zich alfa voelen maar zodra de kuur voorbij is hun bek niet open trekken en ingetogen zijn
En ze tillen niks en skippen allemaal legday
 
Alle gasten die hier kuren hebben een poepfysiek op 2 na
Meer van die onzekere ventjes die tijdens hun kuur wat groter zijn en zich alfa voelen maar zodra de kuur voorbij is hun bek niet open trekken en ingetogen zijn
En ze tillen niks en skippen allemaal legday
klinkt echt heel bekend :o
inb4 we trainen in dezelfde gym en ik vind jou een tapijtenverkoper en jij mij een irritante kut koter :o :o
 
klinkt echt heel bekend :o
inb4 we trainen in dezelfde gym en ik vind jou een tapijtenverkoper en jij mij een irritante kut koter :o :o
Geen tapijtenverkoper maar kijk wel graag in de spiegel 🌚
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ja beetje kut, ik lift 99% van mn gym eruit, en ik ben alles behalve sterk voor mn gewichtsklasse
De uitdaging van iemand die sterker is mis ik soms wel
+1. Ik train 2-3 haar ofzo en lift ze eruit. Dat is nog t voordeel aan dit forum. Kon ik hier nog wat battlen met Apw of TT&A ofzo. Moest jij nu eens wat sterker zijn kon je ook meedoen :p
 
+1. Ik train 2-3 haar ofzo en lift ze eruit. Dat is nog t voordeel aan dit forum. Kon ik hier nog wat battlen met Apw of TT&A ofzo. Moest jij nu eens wat sterker zijn kon je ook meedoen :p
Ja maar Ik TrAiN VoOr AeStHeTiCs :trollface:
 
Ja beetje kut, ik lift 99% van mn gym eruit, en ik ben alles behalve sterk voor mn gewichtsklasse
De uitdaging van iemand die sterker is mis ik soms wel
...ik ben er special 20km voor omgereden en had er toen geen spijt van, al de boostammen + 100kg haha
waaronder AlexV :wl:
 
+1. Ik train 2-3 haar ofzo en lift ze eruit. Dat is nog t voordeel aan dit forum. Kon ik hier nog wat battlen met Apw of TT&A ofzo. Moest jij nu eens wat sterker zijn kon je ook meedoen :p
Eens, beetje competitie is altijd lachen. Ik heb wel geluk met de gym waar ik train, en onze hele vriendengroep daar die veel op kracht trainen. Maar idd ook op t forum is het wel lachen om elkaar een beetje te evenaren. Eig moet er een x een dbb pl wedstrijd komen, maar dan meer gericht op je eigen pr's verbreken dan winnen, miss wel een goed idee.
 
Eens, beetje competitie is altijd lachen. Ik heb wel geluk met de gym waar ik train, en onze hele vriendengroep daar die veel op kracht trainen. Maar idd ook op t forum is het wel lachen om elkaar een beetje te evenaren. Eig moet er een x een dbb pl wedstrijd komen, maar dan meer gericht op je eigen pr's verbreken dan winnen, miss wel een goed idee.
Zo'n mockmeet is wel lachen ja
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Eig moet er een x een dbb pl wedstrijd komen, maar dan meer gericht op je eigen pr's verbreken dan winnen, miss wel een goed idee.
Zeker leuk idee! ik bespreek het even met het mod team. in het echt is dan wel het leukst. Even afhankelijk van de Corona toestanden...
 
  • Like
Waarderingen: Apw
en niet naar knappe LM ?

die zou ik toch ff helemaal de moeder staren hoor :titty:
Of niet. Zo eentje wil je niet uit het oog verliezen. Ik snap wel waarom ze noodgedwongen naar een andere gym moest gaan. Paparazzo is er niets bij.
 
Alle gasten die hier kuren hebben een poepfysiek op 2 na
Meer van die onzekere ventjes die tijdens hun kuur wat groter zijn en zich alfa voelen maar zodra de kuur voorbij is hun bek niet open trekken en ingetogen zijn
En ze tillen niks en skippen allemaal legday
die figuren hebben wij ook wel eens maar je pikt ze er zo tussen uit, waar ik me wel aan erger zijn van die gasten die kuren en na 2 jaar trainen groter dan mij zijn en mij ff vertellen dat ik niet hard genoeg train zogenaamde fake natty's. heb niks tegen mensen die kuren en dat ze het niet van de kerk afschreeuwen snap ik ook wel maar ga nou niet de wijsneus uithangen en mensen die jaren naturel trainen vertellen dat ze niet hard genoeg trainen.
 
Tfoeee
 
Je bent mn type niet

Ach ik weet ook wel dat zo'n lekkertje als jij te hoog gegrepen is voor mij, hoef je het er niet nog eens zo in te wrijven knapperd
 
Ach ik weet ook wel dat zo'n lekkertje als jij te hoog gegrepen is voor mij, hoef je het er niet nog eens zo in te wrijven knapperd
Oké popje. Nou weer even normaal doen.
 
LM Camelus Eerlijk: hoe zouden jullie elkaar raten op de schaal van 0-10.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven