- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je incline DB press is echt sterkFlat Bench Paused
1x5x86
1x4x86
1x2x88,5 (1 kant perongeluk 2,5 teveel op gedaan aan 1 kant big brain time)
Incline Dumbell Press
3x12x34
Gaat lekker
Weighted Pull Ups +5kg
1x10
2x8
Seated Low Row TuT
3x10x67
Lat Prayer
3x15x30
Face Pulls
3x20x36

0,6x25mm is de bedoeling, lijkt mij prima voor quads/glutes iigIk volg ook, ben ook erg benieuwd naar hoe je kuur gaat verlopen. Weet je al met welke naalden je gaat zetten?
Yes! Ik neem al 30mg zink per dag, heeft sowieso ook veel geholpenGebruik je ook al zink? Schijnt ook goed te werken tegen acne
Gewoon de biceps brachi, de piek is iets minder groot dan bij de andere kantIs het je biceps, of de biceps brachi en onderarm ?
Ziekste fysiek die ik ooit heb gezien op dat gewichtDouble back bicep:
![]()
Hoop dat mn unilaterale shit beetje mn rechter bicep gaat bijtrekken
Dumbell Shoulder Press
3x10x30
Heel easy opeens
Side Raises
3x20x5
Incline Dumbell Curl
3x12x12
CGBP
3x8x65
Hammer Curl
3x12x14
Dumbell Skull Crushers
3x12x12
Bayesian Curl
3x12x8
Tricep Overhead Extension
1x20x21
2x16x23
Och, mietje!!Drank maakt echt meer kapot dan je lief is, kan niet wachten op de dag dat ik gewoon niet meer de behoefte heb om mezelf de t*ring in te drinken
Touché, kut baco
Die dag komt nooitDrank maakt echt meer kapot dan je lief is, kan niet wachten op de dag dat ik gewoon niet meer de behoefte heb om mezelf de t*ring in te drinken
Die dag komt snelKan btw ook niet wachten om te beginnen met de roids

Gewoon mee stoppen man, kan het alleen maar aanradenDrank maakt echt meer kapot dan je lief is, kan niet wachten op de dag dat ik gewoon niet meer de behoefte heb om mezelf de t*ring in te drinken
Ben blij dat ik gestopt ben met drinken al 3jaarDrank maakt echt meer kapot dan je lief is, kan niet wachten op de dag dat ik gewoon niet meer de behoefte heb om mezelf de t*ring in te drinken
Kan btw ook niet wachten om te beginnen met de roids
Weet alleen niet in hoeverre het mijn paranoia mentaliteit aan gaat tasten
Anyway
Gisteren weer rotterdam geweest en kcal niet getracked maar zoveel mogelijk kcal rijk eten naar binnen proberen te stoppen, moker slecht geslapen veel te veel gedronken u know the deal, vanavond legday, heb ff zin om all out te gaan maar de belt van de gym die ik wilde proberen is genakt door iemand dus ff kijken of ik iets anders kan fixen