MuscleMeat

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja en een interessante Instagram pagina. Wel vrij prijzig, €200 per maand.
Is idd prijzig. Vermoed wel datie op vlak van training/voeding/PEDS wel degelijk z’n stuff kent.

Als ik zie hoe hij cliënten begeleidt vs een Roel ofzo gaat dat wel een stuk verder. Hangt er natuurlijk ook vanaf in welke mate je hulp nodig hebt met zaken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Is idd prijzig. Vermoed wel datie op vlak van training/voeding/PEDS wel degelijk z’n stuff kent.

Als ik zie hoe hij cliënten begeleidt vs een Roel ofzo gaat dat wel een stuk verder. Hangt er natuurlijk ook vanaf in welke mate je hulp nodig hebt met zaken.
Ik denk zelf gewoon dat mijn trainingsschema's veel efficiënter kunnen en de manier waarop ik progressive overload toepas niet de beste manier is, qua voeding en supplementen zit ik sowieso wel goed maar nooit verkeerd om een keer extra naar te laten kijken.

Camo Loon wellicht (coach.camo op insta) maar weet niet zeker of hij ook buiten Vital Gym om online coaching geeft. Hij coacht Jay Whey vgm ook

Laatst bewerkt:
  • #1.066
Gewicht gaat overigens prima
Kom ongeveer 100-300 gram de week aan
Screenshot_20210828-151218__01.jpg

Heb madam over kunnen halen om iig te pinnen in mn glutes wanneer ze tijd heeft zodat ik minder kans op PIP heb.
Althans de kans op PIP is een stuk groter als je het in quads doet omdat daar meer zenuwen lopen toch?

Vandaag iig ff een mailtje sturen naar bc-movement

Gewicht gaat overigens prima
Kom ongeveer 100-300 gram de week aan
Screenshot_20210828-151218__01.jpg

Heb madam over kunnen halen om iig te pinnen in mn glutes wanneer ze tijd heeft zodat ik minder kans op PIP heb.
Althans de kans op PIP is een stuk groter als je het in quads doet omdat daar meer zenuwen lopen toch?

Vandaag iig ff een mailtje sturen naar bc-movement
Ben benieuwd naar de results van je kuur!

Als ik je laatste foto zag, had ik je wel +-75kg geschat, zo zie je maar wat het doet als je wat droger staat :p.

Zitte gij vurt aan de roids?

Ik ook, maar gaat nog wel even duren want heb geen zin om nu al te cutten
Gewoon rustig je tijd nemen en zorgen dat je straks op de meest efficientste manier kan beginnen. Zorgen dat je hard kan rebounden, goede motivatie hebt, persoonlijk levens variabelen onder controle hebt etc etc. Vaak hoor je wel bij mensen die blasten dat na een week of 6-8 de rek er wel uit is, wat vooral te wijten is aan motivatie denk ik zo. Dus gewoon beginnen wanneer jij je er klaar voor bent in plaats van gehaast pinnen zodat je maar on kan gaan. IMO.

Laatst bewerkt:
Wanneer ga je beginnen :D ?

• #1.074
Als ik je laatste foto zag, had ik je wel +-75kg geschat, zo zie je maar wat het doet als je wat droger staat :p.
Hahahaha ja, schijn bedriegt :p
Zitte gij vurt aan de roids?
Nog niet, maar het plan is er wel
Gewoon rustig je tijd nemen en zorgen dat je straks op de meest efficientste manier kan beginnen. Zorgen dat je hard kan rebounden, goede motivatie hebt, persoonlijk levens variabelen onder controle hebt etc etc. Vaak hoor je wel bij mensen die blasten dat na een week of 6-8 de rek er wel uit is, wat vooral te wijten is aan motivatie denk ik zo. Dus gewoon beginnen wanneer jij je er klaar voor bent in plaats van gehaast pinnen zodat je maar on kan gaan. IMO.
Dit sowieso man, m'n leven is echt chaos op het moment door vakantie, heb 0 ritme. Wil alles steady hebben voor ik er aan begin. Heb ook al paar gasten gezien die opeens na hun eerste kuur volledig gestopt zijn met gymmen, gaat mij sowieso niet overkomen maar dat soort dingen is wel zonde
Volgend jaar juni was t plan eerst maar misschien eerder, even kijken hoe het allemaal loopt

• #1.075
Onderarm trainingen beginnen wel echt hun vruchten af te werpen
Screenshot_20210828-225612__01.jpg

Quad veins kleine piecie zichtbaar:
Screenshot_20210829-151313.jpg

Benen jaar geleden vs nu (moet ff kijken of ik afmetingen nog ergens heb)
Screenshot_20210829-151422.jpg
Screenshot_20210829-151427.jpg

Ben nu ook nog eens 3kg lichter dan vorig jaar

Nog steeds niet de dikke poten waar ik van droom maar we zijn onderweg ;)

Dat was weer even mn wekelijkse fotospam

Squat
3x5x107,5
Wel nog overextensie in de rug, barpath is een stuk rechter dan eerst

Leg Press (tenen naar buiten, geen lockout, negatief)
3x20x110

Leg Ext 1 sec top flex & negatief
3x10x84

Lying Leg Curl, 3 sec negatief
2x12x49
1x10x49

Calf Raise
1x15x55
2x12x55 moest 15 zijn maar space

• #1.076
Tegenover vorig jaar (nu 3kg lichter)
Armen +1cm
Benen +2,5 cm
Chest +8cm

Hoop dat met de huidige armen split de armen wat meer gaan groeien

• #1.077
  • Like
Waarderingen: 6am
  • #1.078
Voor de geïnteresseerde: Ik ga coaching bij Jeffrey nemen, heb met hem afgesproken dat ik 13 september foto's van m'n fysiek stuur en dat we even gaan kijken of ik het beste nog een cut in kan gaan lassen voor ik coaching neem of dat we gelijk aan de slag gaan.

Voor de geïnteresseerde: Ik ga coaching bij Jeffrey nemen, heb met hem afgesproken dat ik 13 september foto's van m'n fysiek stuur en dat we even gaan kijken of ik het beste nog een cut in kan gaan lassen voor ik coaching neem of dat we gelijk aan de slag gaan.
Super!

Ben benieuwd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven